Mies ei ole vieläkään tullut kotiin.
Viesteihin ei vastaa, ei ole ollut paikalla vikan viestin jälkeen. Puheluihin ei vastaa. Puhelin on ollut välillä pois päältä, sitten taas hälyttänyt (?).
Lähti työkavereiden kanssa pikkujouluihin.
Tää tarkoittaa kyllä eroa mulle. Jos on loukkaantunut tai jotain käynyt, ei se tarkoita. Mutta jos on yhä alive and kicking, tää on meidän suhteen viimeinen päivä.
Mahaan sattuu niin paljon et aloin pelätä yhes vaihees onks mul umppari. Mut luultavasti se on vaa tästä ahdistuksesta.
Mies pettää mua. Mä vaan tiedän sen. Mies on ollut ärtyisä ja omissa maailmoissaan sen jälkeen kun sai uuden työkaverinsa, joka on todella kuuma. Facebook oli hänellä kerran auki ja huvikseno vilkaisin, on kattonut tän naisen kuvia t o d e l l a usein. Sellanen kokenut, vanhempi, tyylikäs bosslady.
Tää on mun eka bf kenen kaa asun yhdessä. Tuntuu, että sydän halkeaa surusta.
Klo. 7.30 päätin, et jos ei byt vastaa, niin eroan. Tossa on ollut monta tuntia tulla baarista.
Pitäis varmaan alkaa pakata. En vaan kestä. Pää hajoaa
Kommentit (196)
Kirjoittaako täällä joku vauvapalstalle siitä, ettei mies ole tullut kotiin? Sitä sitten tuntemattomien kanssa jännitetään, että tuleeko ollenkaan.
Eihän sen miehen enää kannata tullakaan kotiin, kun odottaja liiton tällä tavalla purki.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaako täällä joku vauvapalstalle siitä, ettei mies ole tullut kotiin? Sitä sitten tuntemattomien kanssa jännitetään, että tuleeko ollenkaan.
Eihän sen miehen enää kannata tullakaan kotiin, kun odottaja liiton tällä tavalla purki.
Kato kato, onnittelut! Ap olikin tajunnut tilanteen jo ihan itse.
Ei muuta kuin avaimet pois mieheltä tai lukot vaihtoon, ehditkö vaihtaa jo ennen kuin tulee kolkuttelemaan?
Onko ihmiset oikeasti näin ilkeitä, vai eikö ne usko että joku mies jättäisi tulematta kotiin ja tyttöystävä kirjoittaisi siitä keskustelufoorumille?
Putkaan on voinut myös päätyä jos sammunut julkiselle paikalle tms. Tsemiä ap..
Voi olla sattunutkin jotain. Voimia Ap!
Vierailija kirjoitti:
Miten fb:sta muka näkee kuinka usein joku on katsonut kenenkin kuvia?
Itse ajattelen miehestäni aina, että syytön kunnes toisin todistetaan.
Oman profiilin toimintalokista. Vasemmasta reunasta painaa nappulaa "kuvat".
Kertoo että *oma nimi* katsoi videon/kuvan *se ja se*
Ja toki jos kuvista tykännyt, näkyy ihan toimintalokilla sellaisenaan.
ohis
Mä muistan kun mulla oli tällainen vastaavanlainen topikki täällä joku reilu vuosi sitten. Kuinka olin valvonut koko yön ja olin ihan sekaisin huolesta kun silloista avomiestä ei näkynyt tai kuulunut. Ja se ei ollut edes eka kerta meidän parisuhteessa kun näin kävi. Eihän täältä kovin paljoa mitään tukea herunut, mutta jotenkin tuntui paremmalta tuulettaa vähän anonyymisti kuin soitella ja avautua kavereille.
Kyllä sanoisin, että kannattaa erota. Vaikka parisuhteessa ei tietenkään voi omistaa toista ja jne niin tuollaiset katoamistemput on helvetin lapsellisia ja kertovat kyllä niin mittavasta kunnioituksen puutteesta sua kohtaan, että mitä järkeä olla tollaisen manchildin kanssa? Kyllä aikuisen miehen pitäisi osata sen verran omaa alkoholinkäyttöään hallita, ettei sammahtele ympäriinsä sillä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ap ketään ystävää jonka luo voisit mennä nukkuun? En mitenkään puolustele sun bf:n tekoja, mut selvästi käyt väsymyksen ja vitutuksen vuoksi ylikierroksilla etkä yksin siellä kotona saa rentouduttua ja nukahdettua. Vois tehdä kunnon unet hyvää tai ainakin lepo, jos et saa nukahdettua.
Jätä lappu pöydälle siltä varalta, et bf raahautuu kotiinne, missä kirjoitat, että olet ollut huolissasi, missä bf on ollut ja ärsyyntynyt, kun ei ole vastannut etkä siksi ole saanut nukuttua, joten nyt lähdit kaverille x nukkumaan. Sano, että lähettää sulle viestin, jos on nähnyt lapun ja sä soitat kun heräät.
Huhuu ap! Lähditkö kaverin luo nukkuun vai miks hiljenit? Tuliko mies kotiin etkä enää ehdi päivittään? o.0
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan kun mulla oli tällainen vastaavanlainen topikki täällä joku reilu vuosi sitten. Kuinka olin valvonut koko yön ja olin ihan sekaisin huolesta kun silloista avomiestä ei näkynyt tai kuulunut. Ja se ei ollut edes eka kerta meidän parisuhteessa kun näin kävi. Eihän täältä kovin paljoa mitään tukea herunut, mutta jotenkin tuntui paremmalta tuulettaa vähän anonyymisti kuin soitella ja avautua kavereille.
Kyllä sanoisin, että kannattaa erota. Vaikka parisuhteessa ei tietenkään voi omistaa toista ja jne niin tuollaiset katoamistemput on helvetin lapsellisia ja kertovat kyllä niin mittavasta kunnioituksen puutteesta sua kohtaan, että mitä järkeä olla tollaisen manchildin kanssa? Kyllä aikuisen miehen pitäisi osata sen verran omaa alkoholinkäyttöään hallita, ettei sammahtele ympäriinsä sillä tavalla.
Miten sinun ja miehesi kävi?
Mun mies oli stadissa isolla porukalla juhlimassa. Jäi yöks hotelliin, olivat varanneet useamman huoneen kun osa oli pidemmältä. Itse asutaan Espoossa. Soitti yhden aikaan yöllä ja kertoi että mukavat juhlat - jäisi mielellään vielä pariksi tunniksi. Taksiahan on hankala saada pilkun aikaan pikkujouluaikaan joten oikein kehoitin häntä jäämän stadiin. En edes ymmärtänyt että pitäisi epäillä tai olla mustis. Mies könysi 11 maissa kotiin - viinalta ja valkosipulilta haisten - ja nukkuu nyt sikeästi;) Oonkohan mä jotenkin tyhmä kun ei tulis edes mieleen epäillä pettämistä??
Sai kuulla totuuden ja sokki iski päälle.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli stadissa isolla porukalla juhlimassa. Jäi yöks hotelliin, olivat varanneet useamman huoneen kun osa oli pidemmältä. Itse asutaan Espoossa. Soitti yhden aikaan yöllä ja kertoi että mukavat juhlat - jäisi mielellään vielä pariksi tunniksi. Taksiahan on hankala saada pilkun aikaan pikkujouluaikaan joten oikein kehoitin häntä jäämän stadiin. En edes ymmärtänyt että pitäisi epäillä tai olla mustis. Mies könysi 11 maissa kotiin - viinalta ja valkosipulilta haisten - ja nukkuu nyt sikeästi;) Oonkohan mä jotenkin tyhmä kun ei tulis edes mieleen epäillä pettämistä??
Miten tää sun soma tarinasi liittyy apn tilanteeseen mitenkään? Ja onhan sulla se käynyt mielessä, kun kuitenkin mainostit omaa luottamustasi. Ei voi ymmärtää näitä viestejä, ei millään.
Ap, tuli vain mieleen, että jos soitat puhelimeen sen ollessa kiinni, eiväthän ne puhelut siellä näy enää, kun se avataan uudestaan? Vain viestit näkyvät. Ei sillä että tekisi katoilua yhtään sen hyväksyttävämmäksi
Ap on selvästikin poistunut linjoilta...
Kiinnostavaa olis kyllä tietää loppuratkasu?
Spekulointia? Viihdytetäänkö toisiamme eri vaihtoehdoilla:D
Lähden villillä linjalla liikkeelle; mafia on kidnapannut ap:n miehen tämän hoiperrettu kännissä silminnäkijäksi rikokselle. Ap:n jatkuvan viestittelyn ja soittelun vuoksi päättivät kidnapata myös ap:n, sillä saivat vihiä tästä viestiketjusta ja olettavat, ettei ap ole soitellut kavereilleen, vaan on purkanut tuntojaan vain täällä. Lähipiiri luulee ap:n ja miehen lähteneen äkkilähdöllä etelään ja postin lakon takia eivät ihmettele vaikka korttiakaan ei hetkeen kuulu.
Tuttavan mies valehteli että oli sammunut ravintolan vessaan ja sieltä heräsi ja tuli sitten kotiin (puolen päivän maissa).
Tuttava uskoi mutta eihän se totta ollut vaan pettämässä oli ollut. Tämä mies oli muutenkin kamala valehtelija ja kukaan muu kuin eukkonsa ei hänen juttuja uskonut. Jopa mies taisi uskoa omat valheensa...
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli stadissa isolla porukalla juhlimassa. Jäi yöks hotelliin, olivat varanneet useamman huoneen kun osa oli pidemmältä. Itse asutaan Espoossa. Soitti yhden aikaan yöllä ja kertoi että mukavat juhlat - jäisi mielellään vielä pariksi tunniksi. Taksiahan on hankala saada pilkun aikaan pikkujouluaikaan joten oikein kehoitin häntä jäämän stadiin. En edes ymmärtänyt että pitäisi epäillä tai olla mustis. Mies könysi 11 maissa kotiin - viinalta ja valkosipulilta haisten - ja nukkuu nyt sikeästi;) Oonkohan mä jotenkin tyhmä kun ei tulis edes
mieleen epäillä pettämistä??[/
]
Entäpä ellei olisi vieläkään kotona eikä missään vaiheessa olisi ilmoittanut mitään? Ja jos olisit yrittänyt soittaa, niin välillä puhelin olisi kiinni ja välillä auki mutta ei vastaisi? Olisitko edelleen huoleton ja tyytyväinen?
Vierailija kirjoitti:
Ap mikä tilanne??
Ehkä mies palasi kotiin ja siellä on nyt neuvottelu käynnissä.
Riippuu pitkälti kuukautiskierrosta.