Mies ei ole vieläkään tullut kotiin.
Viesteihin ei vastaa, ei ole ollut paikalla vikan viestin jälkeen. Puheluihin ei vastaa. Puhelin on ollut välillä pois päältä, sitten taas hälyttänyt (?).
Lähti työkavereiden kanssa pikkujouluihin.
Tää tarkoittaa kyllä eroa mulle. Jos on loukkaantunut tai jotain käynyt, ei se tarkoita. Mutta jos on yhä alive and kicking, tää on meidän suhteen viimeinen päivä.
Mahaan sattuu niin paljon et aloin pelätä yhes vaihees onks mul umppari. Mut luultavasti se on vaa tästä ahdistuksesta.
Mies pettää mua. Mä vaan tiedän sen. Mies on ollut ärtyisä ja omissa maailmoissaan sen jälkeen kun sai uuden työkaverinsa, joka on todella kuuma. Facebook oli hänellä kerran auki ja huvikseno vilkaisin, on kattonut tän naisen kuvia t o d e l l a usein. Sellanen kokenut, vanhempi, tyylikäs bosslady.
Tää on mun eka bf kenen kaa asun yhdessä. Tuntuu, että sydän halkeaa surusta.
Klo. 7.30 päätin, et jos ei byt vastaa, niin eroan. Tossa on ollut monta tuntia tulla baarista.
Pitäis varmaan alkaa pakata. En vaan kestä. Pää hajoaa
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hei, onko jotenkin oikeutettua jos eletään parisuhteessa hävitä lähes vuorokaudeksi toiselle ilmoittamatta? Hyväksyisikö teidän miehenne teiltä sen? En ymmärrä miksi ap:lle pitää hirveästi heitellä ja syyttää häntä? Ja ap, tuo miehen käyttäytyminen tulee jatkumaan samanlaisena. Viinaa voi mennä vähemmän (tai enemmän) jatkossa, mutta asenne: minä teen mitä vaan, ei se muijalle kuulu, varmaan jatkuu. Jos lapsia ei vielä ole, mieti vakavasti haluatko jatkaa kumppanin kanssa jos toisen asenne on tuollainen. Ovimatoksi ei ihan oikeasti kannata ruveta, perään ei kannata soitella eikä yrittää muuttaa toisen käyttäytymisetä jos tuo itse ei sitä halua muuttaa. Voi muuttaa itseään ja elämäänsä - ja äänestää jaloillaan jos on liian tyytymätön suhteeseen.
Katoaminen ei ole oikeutettua eikä sitä hyväksyttäisi. Olen kuitenkin sitä mieltä, että ihminen saa tehdä virheitä, virheitä voi pyytää ja antaa anteeksi, eikä yksittäinen virhe (ainakaan ennen kuin tietää totuuden) ole syy lopettaa suhdetta yksipuolisesti. Vähintäänkin odottaisin, että mies tulisi kotiin ja kertoisi mitä tapahtui.
... Yksittäinen virhe? Jos vahingossa tapan sen mutsin tai petän, niin miehen pitää antaa anteeksi koska a)yksittäinen virhe b)suhdetta ei voi lopettaa "yksipuolisesti".
Ymmärrän, et toi on sun mielipide. Mun mielipide on se, että oon 20v ja en kato ketään sikaa, suhteet saa katkasta yksipuolisesti ja tiettyjä virheitä ei anneta anteeksi.
Mitä väliä, mitä sanottavaa sillä on? Mitä se muuttaa yhtään mitään? Ainoastaab teot ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sun bf niin kuuma että tämä pomo huolisi häntä peittoaan heiluttamaan?Minkä ikäinen on vanhempi bosslady?Epäilen että alle kolmekymppinen kuitenkin.
Ei oo mun miehen pomo. Miestä yli 12 v vanhempi, ei oo kolmebynänen. Mitä väliä tolla on, miks kysyt? Ihan sama onks mun ikänen tai nuorempi tai vanhempi, pettäminen on pettämistä. Ja kyllä, mun mies on kuuma/komea. Varmasti naiset tyrkyttää itseään.
Hyvä, että ei ole kolmebynänen. Ehdin jo huolestua.
Voisko toi urheilu-uutisia julkauseva ääliö lähtee menee? Ap, miten menee? Ihailtavaa, mulla ei ollut samanlaista rohkeutra aikoinaan vaikka nyt ollaan onneksi erottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassikkomatskua!
Haista vittu. Mä en todellakaan kaipaa mitään piruilua. En oo nukkunu koko yönä. Miltä susta tuntuis se, että sun suru on vitsi jollekkin??
Miksi te saatanan spermaviemärit olette aina niin vitun ärsyttäviä nalkuttajia? Aina kauhea omistuksenhalu päällä. Anna miehen mennä, kyllä se kotiin tulee. Turpa kiinni vitun huora. Sä olet kuitenkin joku räsynukkelahna sängyss. Varmaan tuntuis ku panis ruumista.
Lol :D Kiitti, nauroin ekaa kertaa tänö yönä. Näin niin sieluni silmillä kun joku puhiseva pullea aknepetteri kuvittelee antavansa oikeen isin kädestä vauvapalstalla. Huijui mikä internetsoturi, sitä se ahkera päivittäinen 12 h koneella teroittaa taistelutaidot huippuunsa.
Ei täällä tarvitse teroitella yhtään mitään, tai päivystää 24/7. Täällä on mukava käydä oksentamassa pikkunaisten persereikiin aina välillä, niin rauhoitutte. Pusi pusi <3
Sun äijällä vaan venäthi ryyppy ja se haluaa toipua krapulaansa jossain kavereidensa luona. Mitäs jos ottaisit sen ananaksen pois vitustasi. Siitä saa jo varmasti hyvää ja emäksistä mehua puristettua, niin rauhotut.
Hihihi ihan selittelemään piti lähteä, sen verran meni tunteisiin. Älä huoli, joku päivä saat vielä yhden kaverin. Ikioman ystävän.
Vierailija kirjoitti:
Mun olo vaihtelee sen välillä onko hakattu siiheb naiseen.
Mitä?
No kiva. Nyt mietin et entä jos se on hakattu tai tapettu ja kamat varastettu ja nyt se varas on laittanu tehdasasetukset ja siks uudestaa n saanu päälle. Pää laukkaa iha hirveet vauhtia. Äsken puhemin soi ku olin vessassa ja ryntäsin sydän kurkussa. Oli kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hei, onko jotenkin oikeutettua jos eletään parisuhteessa hävitä lähes vuorokaudeksi toiselle ilmoittamatta? Hyväksyisikö teidän miehenne teiltä sen? En ymmärrä miksi ap:lle pitää hirveästi heitellä ja syyttää häntä? Ja ap, tuo miehen käyttäytyminen tulee jatkumaan samanlaisena. Viinaa voi mennä vähemmän (tai enemmän) jatkossa, mutta asenne: minä teen mitä vaan, ei se muijalle kuulu, varmaan jatkuu. Jos lapsia ei vielä ole, mieti vakavasti haluatko jatkaa kumppanin kanssa jos toisen asenne on tuollainen. Ovimatoksi ei ihan oikeasti kannata ruveta, perään ei kannata soitella eikä yrittää muuttaa toisen käyttäytymisetä jos tuo itse ei sitä halua muuttaa. Voi muuttaa itseään ja elämäänsä - ja äänestää jaloillaan jos on liian tyytymätön suhteeseen.
Juuri noin. Jos mies on sitä mieltä että saa mennä miten lystää ja mitä veettua se ämmälle kuuluu niin silloin ei pidä olla parisuhteessa
Muuten tiedän tapauksen kun miestä ei kuulunut kotiin niin löytyi kuolleena jostain randomista asunnosta. Liikaa päihteitä oli vetänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä?
Muakin kiinnostais :D Oisko "onko haksahtanut siihen naiseen"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä?
Muakin kiinnostais :D Oisko "onko haksahtanut siihen naiseen"?
Sori, mun teksti on varmaan tosi sekavaa. Siis et olo vaihtelee sen välillä, onkohan oikeasti sille tehty jotain esim. hakattu siihen, että salee kuitenki vaa nukkuu sen naisen vieressä.
Kovin harvoin nämä tyypit on hakattuina missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoaminen ei ole oikeutettua eikä sitä hyväksyttäisi. Olen kuitenkin sitä mieltä, että ihminen saa tehdä virheitä, virheitä voi pyytää ja antaa anteeksi, eikä yksittäinen virhe (ainakaan ennen kuin tietää totuuden) ole syy lopettaa suhdetta yksipuolisesti. Vähintäänkin odottaisin, että mies tulisi kotiin ja kertoisi mitä tapahtui.
... Yksittäinen virhe? Jos vahingossa tapan sen mutsin tai petän, niin miehen pitää antaa anteeksi koska a)yksittäinen virhe b)suhdetta ei voi lopettaa "yksipuolisesti".
Ymmärrän, et toi on sun mielipide. Mun mielipide on se, että oon 20v ja en kato ketään sikaa, suhteet saa katkasta yksipuolisesti ja tiettyjä virheitä ei anneta anteeksi.
Mitä väliä, mitä sanottavaa sillä on? Mitä se muuttaa yhtään mitään? Ainoastaab teot ratkaisee.
Älä vääristele. Tarkoitan vain ja ainoastaan sitä, että päätökset, yksipuolisetkin, tehdään sen perusteella mitä on _oikeasti_ tapahtunut, ei sen perusteella mitä _kuvittelen_ tapahtuneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt vielä hätiköi mitään. Mitä jos vaan mennyt kaverilleen yöksi ja niin kännissä et ei paljo puheluihin vastailla? Harmi että ekana epäillään pettämistä eikä kuulla mitä mies sanoo. Ja eihän kuvien katsomisessa vielä mitään pahaa
Sori mut ei. Vastaan viel tähän. Jos kännu on syynä siihen, ettei viitsi vastata, niin olkoon sitten kännissö vaikka loppuelämänsä ilman mua. Mä en IKINÄ tekis näin miehelle,
EN IKINÄ!! Mun olo vaihtelee sen välillä onko hakattu siiheb naiseen. Tää on ollu ihan helvetillinen yö.
Mua ei kiinnosta "kuulla mitä sanoo". Vaikka ois ollu pettämättä, on se avannut kännykkänsä uudelleen klo 6 eli tietää/näkee et oon soittanut, ja silti päättäbyt olla vastaamatta.
Sulle voi olla tällänen valkoroskabailaus ihan normaalia "pojat on poikia hihhih älä oo pirttihirmu" mulle ei todellakaan ole.
Joko vastataan tai sit ei olla suhteessa. Eb muutenkaan itse käytä öähes lainkaan alkoholia ja miehen ryyppääminen on alkanut vituttaa ja kyllästyttää. 25 ei oo mikään teini enää.
Ja oon ihan 100% varma, että on miehiä jotka osaa a)ilmottaa itsestään jos juhliminen venähtää b)ei juhlia niin paljon, että sammuu (mitö en oo esim. ikinä ite tehny).Oon aina suuttunu siitä, että muijat antaa kaiken anteeks ja kaikkea ymmärretään. Mulle ei vaan yksinkertaisesti tehä näin. Kello on vittu kakstoista!!
Kirjoitusvirheistä päätellen taidat olla syntymäkännissä. EI tarvitse enää ryypätä. ;)
Tai ahdistunut ja vihainen. Kyllä täällä palstalla ollaan vahingoniloisia vmäisiä toisia kohtaan. Ei ole ihme ettei naiset tule koskaan pääsemään miesten kanssa samalle viivalle kun naiset toinen toistaan tällä tavalla jyrsii.
Muutenkin täällä saa ihme neuvoja. Joka toisessa ketjussa ilkutaan että kyllä pitäisi av- mammojen avata silmänsä eikä olla niin hyväuskoisia miestensä suhteen. Olisi hyvä tietää missä mies viilettää. Ja jo seuraavassa ketjussa: on miehellä ikävää kun on kyyläävä nainen kotona eikä yhtään mieheensä luota.
No kumpaa nyt sitten pitäisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, mitä sanottavaa sillä on? Mitä se muuttaa yhtään mitään? Ainoastaab teot ratkaisee.Älä vääristele. Tarkoitan vain ja ainoastaan sitä, että päätökset, yksipuolisetkin, tehdään sen perusteella mitä on _oikeasti_ tapahtunut, ei sen perusteella mitä _kuvittelen_ tapahtuneen.
En ymmärrä sua. Mitä mies voisi sanoa niin, että se muuttaisi käsitykseni siitä, mitä on _oikeasti_ tapahtunut? Faktat, eli se mitä ln ihan oikeasti tapahtunut, on se, että mies on nähnyt puheluni avatessaan luurinsa. Faktat on se, että kello on yksi ja hän lähti klo. 18.30 eilen. Faktat on se, että hän on päättänyt jättää vastaamatta tai tulematta kotiin.
Vaikka mies säveltäisi mitä, ei noi asiat muutu. Joten kyllä, se on oikeasti tapahtunut. Noi asiat itsessään ilman pettämistäkin on ihan eron arvoinen asia silmissäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, mitä sanottavaa sillä on? Mitä se muuttaa yhtään mitään? Ainoastaab teot ratkaisee.Älä vääristele. Tarkoitan vain ja ainoastaan sitä, että päätökset, yksipuolisetkin, tehdään sen perusteella mitä on _oikeasti_ tapahtunut, ei sen perusteella mitä _kuvittelen_ tapahtuneen.
En ymmärrä sua. Mitä mies voisi sanoa niin, että se muuttaisi käsitykseni siitä, mitä on _oikeasti_ tapahtunut? Faktat, eli se mitä ln ihan oikeasti tapahtunut, on se, että mies on nähnyt puheluni avatessaan luurinsa. Faktat on se, että kello on yksi ja hän lähti klo. 18.30 eilen. Faktat on se, että hän on päättänyt jättää vastaamatta tai tulematta kotiin.
Vaikka mies säveltäisi mitä, ei noi asiat muutu. Joten kyllä, se on oikeasti tapahtunut. Noi asiat itsessään ilman pettämistäkin on ihan eron arvoinen asia silmissäni.
Sitten ei varmaan ole muuta vaihtoehtoa kuin erota. Ihan miten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mies säveltäisi mitä, ei noi asiat muutu. Joten kyllä, se on oikeasti tapahtunut. Noi asiat itsessään ilman pettämistäkin on ihan eron arvoinen asia silmissäni.Sitten ei varmaan ole muuta vaihtoehtoa kuin erota. Ihan miten vaan.
Jep. Se tässä kirpaseekin.
Ompa paska jätkä. Olen aidosti pahoillani ap:n puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassikkomatskua!
Haista vittu. Mä en todellakaan kaipaa mitään piruilua. En oo nukkunu koko yönä. Miltä susta tuntuis se, että sun suru on vitsi jollekkin??
Miksi te saatanan spermaviemärit olette aina niin vitun ärsyttäviä nalkuttajia? Aina kauhea omistuksenhalu päällä. Anna miehen mennä, kyllä se kotiin tulee. Turpa kiinni vitun huora. Sä olet kuitenkin joku räsynukkelahna sängyss. Varmaan tuntuis ku panis ruumista.
Lol :D Kiitti, nauroin ekaa kertaa tänö yönä. Näin niin sieluni silmillä kun joku puhiseva pullea aknepetteri kuvittelee antavansa oikeen isin kädestä vauvapalstalla. Huijui mikä internetsoturi, sitä se ahkera päivittäinen 12 h koneella teroittaa taistelutaidot huippuunsa.
Ei täällä tarvitse teroitella yhtään mitään, tai päivystää 24/7. Täällä on mukava käydä oksentamassa pikkunaisten persereikiin aina välillä, niin rauhoitutte. Pusi pusi <3
Sun äijällä vaan venäthi ryyppy ja se haluaa toipua krapulaansa jossain kavereidensa luona. Mitäs jos ottaisit sen ananaksen pois vitustasi. Siitä saa jo varmasti hyvää ja emäksistä mehua puristettua, niin rauhotut.
Lol mikä pelle :D et taida edes tietää mitä "emäksinen" tarkoittaa?
Surullista että tuommoiset kouluttamattomat lassukat kokee olonsa niin alempiarvoiseksi, että pitää yrittää ampua muita alas kaikin mahdollisin keinoin. Kertoo aika paljon itsetunnosta. Onneksi ylilaudalta löytyy vahvistusta omalle perseilylle
Onko sulla ap ketään ystävää jonka luo voisit mennä nukkuun? En mitenkään puolustele sun bf:n tekoja, mut selvästi käyt väsymyksen ja vitutuksen vuoksi ylikierroksilla etkä yksin siellä kotona saa rentouduttua ja nukahdettua. Vois tehdä kunnon unet hyvää tai ainakin lepo, jos et saa nukahdettua.
Jätä lappu pöydälle siltä varalta, et bf raahautuu kotiinne, missä kirjoitat, että olet ollut huolissasi, missä bf on ollut ja ärsyyntynyt, kun ei ole vastannut etkä siksi ole saanut nukuttua, joten nyt lähdit kaverille x nukkumaan. Sano, että lähettää sulle viestin, jos on nähnyt lapun ja sä soitat kun heräät.
Kiitti tosi paljon! Halaisin sua jos näkisin :D Tää alkaa mennä jo koomiseks, kello melkeen kaks. Miten sairaaloihin voi soittaa? Soitanko vaa ja kysyn et onko siellä herra x?
Vierailija kirjoitti:
Ompa paska jätkä. Olen aidosti pahoillani ap:n puolesta.
Täältä olen usein lukenut kommentin, että parisuhteessa toinen ei omista toista.
Näin on , ei omista ja vapaus pitää olla.
Mutta yhdessä sovituin ehdoin!
Ja kyllä ihan alkeellisiin tapoihin kuuluu ilmoittaa jos tulee kotiin selvästi myöhemmin kuin tietää toisen odottavan. Tätä ei tarvitse edes erikseen sopia. Näin tehdään niissä avoimissakin suhteissa joissa otetaan toinen huomioon.
Tekstiviestin voi lähettää ja kertoa milloin tulee. Silloinkin kun on toisen sängyssä ja suunnittelee puolisonsa jättämistä. Toista vaan ei pidetä pelossa että jotakin pahaa on tapahtunut.
Maailmancupin kalenteri kaudelle 2015—2016 on julkaistu. Kausi alkaa perinteiseen tapaan Rukan kolmen päivän minitourilla. Lahdessa kilpaillaan vapaan sprintissä ja yhdistelmäkilpailussa.
Uutuus maailmancup-kalenterissa on kauden päättävä kahdeksan osakilpailun kiertue Kanadassa. Yhteensä osakilpailuita on kauden aikana 37 kolmen ja puolen kuukauden aikana.