Mies ei ole vieläkään tullut kotiin.
Viesteihin ei vastaa, ei ole ollut paikalla vikan viestin jälkeen. Puheluihin ei vastaa. Puhelin on ollut välillä pois päältä, sitten taas hälyttänyt (?).
Lähti työkavereiden kanssa pikkujouluihin.
Tää tarkoittaa kyllä eroa mulle. Jos on loukkaantunut tai jotain käynyt, ei se tarkoita. Mutta jos on yhä alive and kicking, tää on meidän suhteen viimeinen päivä.
Mahaan sattuu niin paljon et aloin pelätä yhes vaihees onks mul umppari. Mut luultavasti se on vaa tästä ahdistuksesta.
Mies pettää mua. Mä vaan tiedän sen. Mies on ollut ärtyisä ja omissa maailmoissaan sen jälkeen kun sai uuden työkaverinsa, joka on todella kuuma. Facebook oli hänellä kerran auki ja huvikseno vilkaisin, on kattonut tän naisen kuvia t o d e l l a usein. Sellanen kokenut, vanhempi, tyylikäs bosslady.
Tää on mun eka bf kenen kaa asun yhdessä. Tuntuu, että sydän halkeaa surusta.
Klo. 7.30 päätin, et jos ei byt vastaa, niin eroan. Tossa on ollut monta tuntia tulla baarista.
Pitäis varmaan alkaa pakata. En vaan kestä. Pää hajoaa
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kiva yllätys miehelle, kun tulee krapulassa kotiin ja siellä on hysteerinen nainen laukut pakattuina syyttämässä pettämisestä.
Haluutko avata tätä sun ovimattosyndroomaa mullekkin? Miks täällä aina haukutaan ja syyllistetään naisia? Onks se hauskaa? Laitatteko vahinkoa kiertämään, kun kotona on opetettu, että naisen pitää sietää?
Mitä vitun VÄLIÄ onko miehellä kivaa? Miksi se miehen kivuus on tärkeempää kuin mun olo? Luuletko, että mulla on ollut kivaa tänä yönä?? Oottekste huomannu, että mies saa sikailla mitä tahtoo, mut suurin huolenaihe on se, ettei sille suututa siitö tai nalkuteta?
Tosi kiva jos sen kaverit puhuu musta tolleen samaan sävyyn. Aion soittaa niimle muutenkin.
Btw, ylläri et käytit sanaa hysteerinen tässä yhteydessä. Luuletsä et on sattumaa, että hysteria oli just naisten "tauti" ja poistettiin kohtuja kun yritettiin "rauhottaa" naisia. Koska naisten tunnekuohut on niin vasrallisia ja ärsyttäviä. Esim. yliopistoihin pääsyn puolesta vihaisena kamppanjoinut nainen menetto kohtunsa ja sai sähköshokkeja loppuelämänsä. Vihainen nainen pitää saada kuriin.
Empä ihmettele jos mies haluaa olla muualla kuin APn kanssa samassa tilassa.
Vierailija kirjoitti:
AP ilmeisesti päivystää "kodissaan" VOKissa eikä rakas suklaasilmä ole saapunut takaisin keskukseen. Ehkä miesystävä on vain löytänyt paremman naisen johon tyydyttää tarpeensa.
Sori, mut en ymmärtänyt lainkaan hauskuuttasi. En tiiä mikä vok on, mutta ihan omassa himassani olen ja miehellä on siniset silmät. Et ehe ehehe.
Miten fb:sta muka näkee kuinka usein joku on katsonut kenenkin kuvia?
Itse ajattelen miehestäni aina, että syytön kunnes toisin todistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Empä ihmettele jos mies haluaa olla muualla kuin APn kanssa samassa tilassa.
Nii no pian ei tarvi. Mieti ittees jos oot nainen.
Miks muuten täällä riemastutaan ja pilkataan jos mies pettää? Miks se tuottaa iloa teille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kiva yllätys miehelle, kun tulee krapulassa kotiin ja siellä on hysteerinen nainen laukut pakattuina syyttämässä pettämisestä.
Haluutko avata tätä sun ovimattosyndroomaa mullekkin? Miks täällä aina haukutaan ja syyllistetään naisia? Onks se hauskaa? Laitatteko vahinkoa kiertämään, kun kotona on opetettu, että naisen pitää sietää?
Mitä vitun VÄLIÄ onko miehellä kivaa? Miksi se miehen kivuus on tärkeempää kuin mun olo? Luuletko, että mulla on ollut kivaa tänä yönä?? Oottekste huomannu, että mies saa sikailla mitä tahtoo, mut suurin huolenaihe on se, ettei sille suututa siitö tai nalkuteta?
Tosi kiva jos sen kaverit puhuu musta tolleen samaan sävyyn. Aion soittaa niimle muutenkin.
Btw, ylläri et käytit sanaa hysteerinen tässä yhteydessä. Luuletsä et on sattumaa, että hysteria oli just naisten "tauti" ja poistettiin kohtuja kun yritettiin "rauhottaa" naisia. Koska naisten tunnekuohut on niin vasrallisia ja ärsyttäviä. Esim. yliopistoihin pääsyn puolesta vihaisena kamppanjoinut nainen menetto kohtunsa ja sai sähköshokkeja loppuelämänsä. Vihainen nainen pitää saada kuriin.
Jos se on ovimattosyndrooma ettei ole heti jättämässä miestä ja lähdössä kotoa, niin olkoon sitten. Minun parisuhteeni ei ihan noin pienestä hajoa, jos miehellä on kotiutuessaan joku selitys, esim. juuri kaverin sohvalle sammuminen.
Vierailija kirjoitti:
Soita jollekin sen työkaverille että onko havaintoa, et alkaa huolestuttaa? Kyllä muakin huolestuttais jos ei klo 12 seuraavaan päivään mennessä olla tultu kotiin eikä kerrottu mitään, sanokoot kaiken viikonloppua itsekin lähikuppillassa örveltävät wt:t mitä tahansa...
Noku en tunne ketään sen työkaveria. Tunnen vaan muita ystäviä. :( Niille yritän soittaa. Yritin jo parille, ei vastannu. No niinpä.. Kiitti viestistäsi. Se oli ensimmäinen kiva.
Kirjoitusvirheitä on siksi, koska en oo nukkunu viimeiseen 28 tuntiin ja kädet tärisee.
Vierailija kirjoitti:
koska en oo nukkunu viimeiseen 28 tuntiin ja kädet tärisee.
Kipaise Porvoon apteekissa hakemassa jotain unettomuuteen/tärinään.
hei, onko jotenkin oikeutettua jos eletään parisuhteessa hävitä lähes vuorokaudeksi toiselle ilmoittamatta? Hyväksyisikö teidän miehenne teiltä sen? En ymmärrä miksi ap:lle pitää hirveästi heitellä ja syyttää häntä? Ja ap, tuo miehen käyttäytyminen tulee jatkumaan samanlaisena. Viinaa voi mennä vähemmän (tai enemmän) jatkossa, mutta asenne: minä teen mitä vaan, ei se muijalle kuulu, varmaan jatkuu. Jos lapsia ei vielä ole, mieti vakavasti haluatko jatkaa kumppanin kanssa jos toisen asenne on tuollainen. Ovimatoksi ei ihan oikeasti kannata ruveta, perään ei kannata soitella eikä yrittää muuttaa toisen käyttäytymisetä jos tuo itse ei sitä halua muuttaa. Voi muuttaa itseään ja elämäänsä - ja äänestää jaloillaan jos on liian tyytymätön suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on ovimattosyndrooma ettei ole heti jättämässä miestä ja lähdössä kotoa, niin olkoon sitten. Minun parisuhteeni ei ihan noin pienestä hajoa, jos miehellä on kotiutuessaan joku selitys, esim. juuri kaverin sohvalle sammuminen.
No tsemppii sulle muru. Nyt pääsit yhdellä ketjulla esittelemään omaa erinonaisuuttasi parisuhteessa (kykyä sietää kaikkea, vau! Ootpa hieno tyttöystävä!) ja lyttäämään/pilkkaamaan kätevästi mua. Nautitko? ;)
Ja hei ihan oikeasti. Kerro mulle yks tapaus tässä maailmanhistoriassa, kun miehillä EI olisi ollut selitystä ihan kaikkeen. Eikun niin, se sun äijä puhuu pelkkää totta koska oot niin jumalainen nainen. hihi.
Jokaisessa parisuhteesa on omat sääntönsä.'
Meillä tullaan yöksi kotiin ja tämä koskee molempia. Ei siis niin että esim. pikkujoulujen jälkeen vaimo tulee kiltisti kotiin mutta mies saa tulla vaikka vasta sunnuntaina illalla.
Sen verran on elämänkokemusta että ihmetyttää ihmiset jotka uskoo mitä ihmeellisimpiä selityksiä sille ettei puoliso tullut juhlista kotiin :O
Vierailija kirjoitti:
hei, onko jotenkin oikeutettua jos eletään parisuhteessa hävitä lähes vuorokaudeksi toiselle ilmoittamatta? Hyväksyisikö teidän miehenne teiltä sen? En ymmärrä miksi ap:lle pitää hirveästi heitellä ja syyttää häntä? Ja ap, tuo miehen käyttäytyminen tulee jatkumaan samanlaisena. Viinaa voi mennä vähemmän (tai enemmän) jatkossa, mutta asenne: minä teen mitä vaan, ei se muijalle kuulu, varmaan jatkuu. Jos lapsia ei vielä ole, mieti vakavasti haluatko jatkaa kumppanin kanssa jos toisen asenne on tuollainen. Ovimatoksi ei ihan oikeasti kannata ruveta, perään ei kannata soitella eikä yrittää muuttaa toisen käyttäytymisetä jos tuo itse ei sitä halua muuttaa. Voi muuttaa itseään ja elämäänsä - ja äänestää jaloillaan jos on liian tyytymätön suhteeseen.
Juuri noin. Jos mies on sitä mieltä että saa mennä miten lystää ja mitä veettua se ämmälle kuuluu niin silloin ei pidä olla parisuhteessa
Muuten tiedän tapauksen kun miestä ei kuulunut kotiin niin löytyi kuolleena jostain randomista asunnosta. Liikaa päihteitä oli vetänyt.
No jos siinä puhelimessa tapahtuu "liikettä", niin elossa ainakin on. Rauhoitu nyt, ehdit pakata rauhassa myöhemminkin, kun "pettäjä" nukkuu väsyään pois. Täällä kirjoittelee varmaan reilu enemmistö petettyjä, joten kaikenlaista tyyppiä löytyy. Toiset onnellisia, jos jotain muutakin on petetty ja osa jopa empaattisiakin.
Kerro nyt meille kuitenkin, kun et kerran keksitty hlö ole, että mites teille lopulta kävi :)
Vierailija kirjoitti:
Joo tosi hyvin sanottu. Näin mäkin ajattelen. Jos oon sellanen riippakivi, ettei mulle vaivauduta klo 6 (siis kuusi!! Baarit menny ajat sit kii) vastaamaan kun on avannut puhelimensa, niin oon sit riippakivi yksinäni. Sitä ennen googlasin itkien kaikkee miten joitakin on hakattu tms. kun ovat yrittöneet päästä kotiin. Mut ei kukaan varas osais miehen lukuisia salasanoja.
Just niin, toi asenne et mä teen mitä haluan. Oon ihan 100% samaa mieltä et ainoo ketä voin muuttaa on mä ite ja siks ero on paras ratkasu. Miksi mä haluaisin yrittää tälläsen jälkeen? Vaikkei ois pettänyt edes, niin eroaisin. Tahallaan vastaamatta jättäminen on todella törkeetä.
Vierailija kirjoitti:
Ap kirjoittaa kuin teini.
Varmaan joku 18-22 joka ei tiedä elämästä yhtikäs mitään.
Vierailija kirjoitti:
Katoaminen ei ole oikeutettua eikä sitä hyväksyttäisi. Olen kuitenkin sitä mieltä, että ihminen saa tehdä virheitä, virheitä voi pyytää ja antaa anteeksi, eikä yksittäinen virhe (ainakaan ennen kuin tietää totuuden) ole syy lopettaa suhdetta yksipuolisesti. Vähintäänkin odottaisin, että mies tulisi kotiin ja kertoisi mitä tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassikkomatskua!
Haista vittu. Mä en todellakaan kaipaa mitään piruilua. En oo nukkunu koko yönä. Miltä susta tuntuis se, että sun suru on vitsi jollekkin??
Miksi te saatanan spermaviemärit olette aina niin vitun ärsyttäviä nalkuttajia? Aina kauhea omistuksenhalu päällä. Anna miehen mennä, kyllä se kotiin tulee. Turpa kiinni vitun huora. Sä olet kuitenkin joku räsynukkelahna sängyss. Varmaan tuntuis ku panis ruumista.
Lol :D Kiitti, nauroin ekaa kertaa tänö yönä. Näin niin sieluni silmillä kun joku puhiseva pullea aknepetteri kuvittelee antavansa oikeen isin kädestä vauvapalstalla. Huijui mikä internetsoturi, sitä se ahkera päivittäinen 12 h koneella teroittaa taistelutaidot huippuunsa.
Kansainvälinen Hiihtoliitto (FIS) vahvisti tulevan kauden maailmancup-kalentereita hallituksensa kokouksessa Varnassa. Suomalaisittain ilahduttavaa on, että Suomi sai edelliskautta enemmän kisatapahtumia.
Marraskuun viimeisenä viikonloppuna Rukalla hiihdetään jälleen kolme maastohiihdon maailmancupin osakilpailua, kun maailmancup alkaa kolmen osakilpailun Ruka Triple –tourilla. Ensimmäinen osa, prologi, kisataan jo perjantaina. Lauantaina jatketaan sprintti-matkoilla ja sunnuntaina väliaikalähtökilpailulla.
”Vaikka tulevana talvena ei ole muita arvokisoja kuin lentomäen MM-kilpailut, luvassa on erittäin mielenkiintoinen kilpailukausi. Tour de Ski ja kauden päättävä Ski Tour Canada ovat urheilijoiden mielessä. Suomessa järjestettävien maailmancupin osakilpailuiden määrä on suurimmillaan, ja sen lisäksi urheilijoidemme mielissä siintävät vahvasti jo Lahti2017-kotikisat”, Hiihtoliiton toiminnanjohtaja Mika Kulmala sanoo.
Maastohiihdon osalta maailmancupien kalenterit vahvistettiin kauteen 2018/19 asti, mutta tarkennuksiin on mahdollisuuksia tarvittaessa. Maailmancupien palkintorahat säilyvät pohjoismaisten lajien osalta Sveitsin frangeissa ennallaan, mutta frangin kurssi vakioidaan 15.10. tilanteen mukaan kilpailujärjestäjille tasapuolisen tilanteen saamiseksi.
Soita jollekin sen työkaverille että onko havaintoa, et alkaa huolestuttaa? Kyllä muakin huolestuttais jos ei klo 12 seuraavaan päivään mennessä olla tultu kotiin eikä kerrottu mitään, sanokoot kaiken viikonloppua itsekin lähikuppillassa örveltävät wt:t mitä tahansa...