Kardashianit
Seuraatko?
Itse olen pitkällä sairaslomalla ja jäin koukkuun. Sarja tulee iltaisin ja uusintana päivällä. Viikonloppuisin useampi uusinta putkeen.
Suomessa mennään kohta kaudelle 9 mutt jenkeissä menossa ties monesko kausi.
En tiedä mikä heissä kiehtoo. Jotenkin ne on niin tavallisia, ja sitten kuitenkin käsittämätöntä uber bling blingii.
Kauniita toki (kaunein on Khloe) mutta eipä se, ja rikkauskaan onnea ole tuonut .. On mt - ongelmia, päihdeongelmia, perheriitoja ..
Kommentit (1003)
Mitä mieltä Robista? Siinähän eilen oli kahta mieltä K-klaanin naiset ; toiset tarjoo tukea jne. ja toiset sitä mieltä että kaikki apu katkastaan, Kim jopa sitö mieltä että kadulle koko ukko.
Vierailija kirjoitti:
- Kylie ja Tyga off - Tyga jäi kiinni 14-vuotiaan kanssa tekstailusta ja viihtyy nyt klubeilla ja naisissa
Yök! Kuinkahan nuoria tuokin tyyppi harrastaa tai harrastanut? Tyyppi on itse 26 vee juuri nyt ja puolet nuoremmat näyttää siis kiinnostavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Kylie ja Tyga off - Tyga jäi kiinni 14-vuotiaan kanssa tekstailusta ja viihtyy nyt klubeilla ja naisissa
Yök! Kuinkahan nuoria tuokin tyyppi harrastaa tai harrastanut? Tyyppi on itse 26 vee juuri nyt ja puolet nuoremmat näyttää siis kiinnostavan.
No jotain pedofiliaan (tai ainakin alaikäisiin tyttöihin, ei sentään varmaan lapsiin) viittaavia laulunsanoja ainakin on ruodittu julkisuudessa. Yööök!!
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä Robista? Siinähän eilen oli kahta mieltä K-klaanin naiset ; toiset tarjoo tukea jne. ja toiset sitä mieltä että kaikki apu katkastaan, Kim jopa sitö mieltä että kadulle koko ukko.
Kim on hyvin vilpitöntä ihmisrakasta tyyppiä ja varmaan perheen lämmihenkisin (Kendallin lisäksi joka haluaa myös auttaa vähäosaisia) mutta häntä ärsyttää veljen jatkuva valitus ja saamattomuus ja ymmärrän sen tavallaan koska on itse hyvin yritteliäs ja aikaansaava tyyppi, Khloea painaa syyllisyys koska veli ahmi ja veti päihteitä ja tiesmitä hänen kattonsa alla Lamarin kanssa. Äiti voivottelee ja muita siskoja ei näytä kamalasti kiinnostavan.
Juoruja tänään :
- Kim julkaisi ensimmäisen kuvansa Saintin syntymän jälkeen.
- Twitterissä kuohuu edelleen : seukkaako Rob Black Chynan kanssa ja nyt sitten vielä sopassa sellaistakin, että Amber Rose (Kanyen exä) on jotenkin kytköksissä Scottiin että hirveet huhut on että nämä kaksi naista olisivat kostomatkalla Kardashianeja vastaan viemällä "niiden" miehet.
- Khloe jyrähti "never go against family!" Twitterissä, ilmeisesti Robille tarkoitettu viesti.
- Krisillä ja Khloella jotain kränää TAAS, ilmeisesti Kris pakotti jatkamaan jossain vaiheessa heidän ohjelmassaan vaikka Khloe koki pahan hermoromahduksen.
Scott ei pysty vastustaa K-klaania vaan kestää kaiken (rahan tulon takia?) ja imeisesti alkoholin voimalla.
Bruce murjotti vuosikaudet ja sai tahdonvoimaa ja MUNAA vasta kun vaihtoi itsensä naispuoliseksi henkilöksi.
Lamar karkaili ja kävi ties missä. Naisia ja huumeita.
Rob on reppana joka haluaisi siskojensa suosion, mutta tekemättä töitä.
Kanye pysyttelee sivummalla eikä paljon puhu, hänellä lienee omat kuvionsa ja musajuttunsa.
Kris H:lla (oli enemmän esillä Kim and Kourtney take New York -sarjassa) oli oma tahto eikä suostunut noiden narupässiksi. Siksi on jäänyt mieleen tavallisimpana mutta maalaisjärkisimpänä miehenä sarjassa.
Brody kiertänyt liikaa eri realityjä vuosien varrella eli naama ja ääni kyllästyttää mutta veljensä Brandon vaikuttaa mukavalta, fiksulta ja huumorintajuiselta, ja vaimonsa samoin erittäin miellyttävältä.
Miksi se Rob postasi Gone Girlin verisen bitchin kuvan instagramiinsa ja kirjoitti sen alle että tässä siskoni Kim, se bitch tuosta leffasta. Poisti sen. Mihin aikaan näitä sarjan kuvauksia tuo tapahtui ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kim on hyvin vilpitöntä ihmisrakasta tyyppiä ja varmaan perheen lämmihenkisin (Kendallin lisäksi joka haluaa myös auttaa vähäosaisia) mutta häntä ärsyttää veljen jatkuva valitus ja saamattomuus ja ymmärrän sen tavallaan koska on itse hyvin yritteliäs ja aikaansaava tyyppi, Khloea painaa syyllisyys koska veli ahmi ja veti päihteitä ja tiesmitä hänen kattonsa alla Lamarin kanssa. Äiti voivottelee ja muita siskoja ei näytä kamalasti kiinnostavan.
Ainoa joka tietää, mitä Robilla on meneillään on Khloe mutta se pitää liikaa niitä asioita sisällään, varmaan just syyllisyys ja häpeä painaa. Niistä pitäs vaan puhua. Ei se mammakaan tiiä mitään jos Rob ei edes puhelimeen vastaa, mikä on ihan tyypillistä masentuneelle ja päihdeongelmaiselle. Äitinä se varmaan tekee liiankin radikaalia ratkaisuja, kuten nyt että kysymättä mitään kutsu sen hoitotiimin sinne.
Ärsyttää usein se että Krisin puhuessa Eobin ongelmista se lihominen tuntuu olevan se "pahin" aika mainitsee siitä ekana jne.
ja Kylien turvan ympärys sen kuin turpoaa ja muuttuu muovisemman näköiseksi.....
Vierailija kirjoitti:
Miksi se Rob postasi Gone Girlin verisen bitchin kuvan instagramiinsa ja kirjoitti sen alle että tässä siskoni Kim, se bitch tuosta leffasta. Poisti sen. Mihin aikaan näitä sarjan kuvauksia tuo tapahtui ja miksi?
Muistan tuon mutta en sitä milloin ja mikä juttu tässä takana..
Olisiko Kim katkaissut rahahanat? Periaatteessa hänen ansiotaan kaikkien heidän rahatulot on ja kun Rob ei suostunut enää tv-sarjassa esiintymään vaan piileskelee huoneessaan...
Johan Kim näytti kyntensä tällaisten asioitten suhteen siinä jaksossa jossa Kourtney ei neinannut suostua siihen peliin ..
Siis ilmeisesti Khloe muutti Robin rivitalo(?)asuntoon vähäksi aikaa, mutta kun Khloe osti oman uuden talon myöhemmin tämän 10-kauden aikana niin Rob asustelee siellä jossain huoneessa kun nämä puhui jotain ettei liiku välillä sieltä huoneestaan mihinkään ja että oli pitänyt bileet talossa ja kutsunut sinne naisia sotkemaan kun Khloe oli matkoilla.
Katsoin netistä 10-kauden, ja sen olen huomannut että Kourtney puhuu paljon lapsistaan mutta Scott on se joka tekee lasten kanssa kaikkea kivaa ja pitää heitä sylissään ja pussailee jne. eli minun silmissä Scott on parempi vanhempi. Minusta tuntuu siltä että lapset istuvat mieluummin Kimin tai Khloenkin sylissä tai leikkivät heidän kanssaan. Oletteko tehneet saman huomion?
Jossain jaksossa Penelope muuten kutsui Kimiä äidikseen! Hiihtolomajakso tms?
The tea is extremely hot. Siis ihan jotenkin uskomatonta, että tää perhe on olemassa. Kylie-Tyga-Blac-Rob-kuvio on ihan mahtava, en malta odottaa miten tää kehittyy :D Samaten Amberin ja Scottin (messissä oli muuten mukana myös Khloen eksä French Montana) hengailu. Rakastan juoruja tästä perheestä :D
Vierailija kirjoitti:
The tea is extremely hot. Siis ihan jotenkin uskomatonta, että tää perhe on olemassa. Kylie-Tyga-Blac-Rob-kuvio on ihan mahtava, en malta odottaa miten tää kehittyy :D Samaten Amberin ja Scottin (messissä oli muuten mukana myös Khloen eksä French Montana) hengailu. Rakastan juoruja tästä perheestä :D
Niin minäkin! :D
Vierailija kirjoitti:
Katsoin netistä 10-kauden, ja sen olen huomannut että Kourtney puhuu paljon lapsistaan mutta Scott on se joka tekee lasten kanssa kaikkea kivaa ja pitää heitä sylissään ja pussailee jne. eli minun silmissä Scott on parempi vanhempi. Minusta tuntuu siltä että lapset istuvat mieluummin Kimin tai Khloenkin sylissä tai leikkivät heidän kanssaan. Oletteko tehneet saman huomion?
Jossain jaksossa Penelope muuten kutsui Kimiä äidikseen! Hiihtolomajakso tms?
Scott, alkoholiongelmainen katoamistemppuja tekevä pettäjä muka parempi vanhempi? Niiden lasten kanssa täytyy tehdä muutakin kuin leikkiä silloin kun itselle sopii. Eiköhän se ole Kourt, joka noitakin lapsia enemmän hoitaa ja heistä huolehtii.
Sitäpaitsi, ainahan tuon ikäiset lapset viihtyy tätien ja muiden sylissä paremmin, äiti kun on se tyhmä, joka asettaa rajat ja kieltääkin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Harry ja Kendall oli kyllä kamalin juttu taas hetkeen. Tykkään kummastakin erikseen, painivat kuitenkin ihan eri sarjoissa.
Minusta ne kävisivät hyvin toisilleen, ovat samalla tapaa leikkisiä ja positiivisia. Fashion passion jne. :)
Mutta ne on molemmat homoja, uskon.
Harryn juorutaan tapailleen jotain stylistiblondia (nähty tulevan H:n asunnolta yöllä jne.) ja Kendallia piirittää vuorostaan Christiano Ronaldo (jonka muuten on myös huhuttu olevan homo)
:)
Mun mielestä Scott on aina ollut ärsyttävä ja lapsellinen :D On sillä välillä ihan hauskoja heittoja mutta selvästi noussut kusi päähän. Uhkailee itsemurhalla kun ero kolkuttelee ovella, perseilee siellä aseradalla ja sitten uhriutuu kun muita ei naurata aseiden kanssa pelleily, kauhee esitys päässä sen karaten kanssa ja luovuttaa heti sen kilpa-autoharrastuksenkin kanssa kun asiat ei mee just niinku hän haluaa..
Bruce oli kans aikalailla mun inhokki, vaikka välillä onkin ainut järjen ääni. Yleensä kamala tosikko eikä kestä ollenkaan kritiikkiä, mutta itse kyllä mäkättää kaikesta ja hänellä on lupa puhua suoraan. Juoksee heti pois heti paikalta jos joku sanoo hänelle vastaan tai muuten vaan tilanne ei miellytä. Eikö se aloittanut sen sukupuolenkorjausprosessinkin perheeltä salaa?
Ihmettelen suuresti tän perheen avoimuutta (vai miksikä sitä kutsuu).
Scott saattaa yhtäkkiä vaan mennä anoppinsa pkkuhuoneeseen kun anoppi siellä puolialasti. Miksi?
Tai pöllivät anopin puhelimen ja vakoilevat seksiviestejä.
Tai tekevät parodiavideon anopin ja appiukon "seksivideosta".
Ihan pimeitä.
Ilmeisesti Kylie ja Tyga on sittenkin yhdessä, huolimatta 14-vuotiaan kanssa viestittelystä, strippiklubeilla käymisestä ja jonkun Kylie look-a-liken kanssa yöllä hengailusta.
Tyga on porsas.
Miksi Kylie on sen kanssa?!
En kyllä siitä tytöstö koskaan ole saanut vahvaa kuvaa. Ei juurikaan avaa suutaan, ei sano mielipiteitään muuta kuin kiukuttelemalla joskus.
Niin minäkin, ne Krisin laskelmoidut itkut näyttävät tulevan aina kuin tilauksesta kun kameratiimi paikalla.