Kardashianit
Seuraatko?
Itse olen pitkällä sairaslomalla ja jäin koukkuun. Sarja tulee iltaisin ja uusintana päivällä. Viikonloppuisin useampi uusinta putkeen.
Suomessa mennään kohta kaudelle 9 mutt jenkeissä menossa ties monesko kausi.
En tiedä mikä heissä kiehtoo. Jotenkin ne on niin tavallisia, ja sitten kuitenkin käsittämätöntä uber bling blingii.
Kauniita toki (kaunein on Khloe) mutta eipä se, ja rikkauskaan onnea ole tuonut .. On mt - ongelmia, päihdeongelmia, perheriitoja ..
Kommentit (1003)
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikea ratkaisu tuo, että Kris valitsi Khloen (Kimin ja Kortin sijasta) edunvalvojakseen, joka päättää hoidoista, hengityskoneen sammuttamisesta ym. Minustakin Kourt on tuosta joukosta vahvin ja selväpäisin.
Niin siis Khloe on selväpäisin?
Up!
Kohta alkaa taas!
Sillä välin Twitter - juoruja :
- Rob tapailee Tygan exää Black Chynaa. Eukko latasi halailukuvan nettiin.
Aika järkky oli tuo Khloen Singaporesta hankittu nenäketjukorvakoru.
Vierailija kirjoitti:
Aika järkky oli tuo Khloen Singaporesta hankittu nenäketjukorvakoru.
Törkeää että menevät Robin huonetta tonkimaan sillä aikaa kun se on poissa.
Juoruja :
- Kendall ja Harry off (olivat samoissa bileissä joista lehdet innostuivat mutta K lähti jo tunnin jälkeen ja on sen jälkeen keikkunut LA:ssa vain malliystöviensä kanssa että eiköhän se "suhde" ollut siinä, edelleenkin olen sitä mieltä että se veneily oli "gay cruise" ;) )
- Kylie ja Tyga off - Tyga jäi kiinni 14-vuotiaan kanssa tekstailusta ja viihtyy nyt klubeilla ja naisissa
- kourtney kielsi Justin huhut :)
- Khloe puhuu kaikista kaikkee, joku julkisuuskampanja menossa? Huulet turpoo koko ajan vaan enemmän.
-Kim twiittailee söpösti äitiydestään, lasten nukkumisesta ja väsymyksestä vaate- ja meikkijuttujen ohella :)
En tiennytkään, että Tyga ja Kylie on (taas) eronnut. Hyvä. En liiemmin fanita Tygaa.
Mitään uutta Robista ja Scottista?
Epäkiinnostavia nämä Dash Dollsit.
Tiedän, että Kris rakastaa lapsiaan yli kaiken ja on murtunut Robin tilanteesta, mutta jotenkin olen jo ihan turtunut noihin Krisin dramaattisiin itkuhetkiin. Niitä näytetään ohjelmassa liian usein.
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään, että Tyga ja Kylie on (taas) eronnut. Hyvä. En liiemmin fanita Tygaa.
Mitään uutta Robista ja Scottista?
Tygan ex Black China julkaisi tänään kuvan jossa tatuointien perusteella on Robin käsivarsi kotoisasti ympärillään.
Robilla diagnosoitiin diabetes, ei ole sitä hoitanut ja perhe huolissaan. Huumeita veikkaan masennuksen lisäksi, mutta huhuja ovat.
Scott seukkaa ruotsalaisen mallin kanssa (ei virallistettu).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kutina et toi liitto on Kimille ns. järkiavioliitto, mut Kanyelle enemmän. Kyl mä uskon et he on yhdessä pitkään.
Juuri päinvastoin, Kanyella on tarkka suunnitelma millaisen avioliiton hän haluaa (mm. uusi Kimin vaatekaapin suhteen alkuaikoina), ja Kimille puolestaan on lottovoitto saada kuuluisa ja rikas mies joka on tehnyt kuuluisuutensa eteen jotain muuta kuin seksivideon.
Kanye on ollut rakastunut Kimiin jo vuosikausia! Olisi halunnut alkaa seurustella Kimin kanssa jo silloin, kun tämä seurusteli sen Kris-koripalloilijan edeltäjän kanssa (joka on Brodyn hyvä kaveri), en muista nimeä. Kanye on vuosia sitten jo rakastanut Kimiä ja he ovat tunteneet toisensa jo kauan. Kuulemma ekan kerran puhelimessa puhuessaan vuosia sitten heillä "kolahti" molemmilla, mutta eivät tehneet mitään koska Kim seurusteli tahollaan. Kanye on siis selvästi täysin hullaantunut ollut Kimistä jo kauan.
Tuohan nimenomaan todistaa että kyseessä on tarkka suunnitelma. Ei normaali ihminen ole hullaantuneena useita vuosia ja jääräpäisesti noudata jotain tiettyä suunnitelmaa.
Kanye i kelvannut Kimille, koska oli vasta juur nousemassa pinalle, vuosi 2004. Nyt niittänyt tarpeeksi mainetta (ja rahaa) ja kiinnostavampi.
Ottipa tunteisiin tuo jakso.
Tiedän ne tunteet joita käyvät läpi kun ovat huolissaan perheenjäsenestään, joka ei suostu ottamaan apuakaan vastaan.
Harry ja Kendall oli kyllä kamalin juttu taas hetkeen. Tykkään kummastakin erikseen, painivat kuitenkin ihan eri sarjoissa.
Joo, en halua nähdä noita Dash Dollseja enää ikinä. Haukottelin leukani sijoiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Harry ja Kendall oli kyllä kamalin juttu taas hetkeen. Tykkään kummastakin erikseen, painivat kuitenkin ihan eri sarjoissa.
En usko sekunttiakaan että ovat/olivat oikeasti yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, en halua nähdä noita Dash Dollseja enää ikinä. Haukottelin leukani sijoiltaan.
Oli juuri sellainen "kanalauma", jonka kanssa en itse ikinä haluaisi hengailla! :D Ihmettelivät, että se yksi alaikäinen tyttö jäi joukon ulkopuoliseksi, vaikka tässäkin tapauksessa muut saivat juoda alkoholia ja osallistua alkoholileikkiin ja tämä alaikäinen ei sitten voinut juoda. Ei ihme, että jää ulkopuoliseksi! Miksei hänelle voitu tarjota mehua, jotta olisi voinut samalla tavoin juoda ja olla mukana pelissä? Muutenkin kun kaikki muut puhuvat selän takana paskaa, niin vähän paha siinä on enää yrittää porukkaan soluttautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko sekunttiakaan että ovat/olivat oikeasti yhdessä.
Sanokaa mun sanoneen, ne on molemmat gay.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli juuri sellainen "kanalauma", jonka kanssa en itse ikinä haluaisi hengailla! :D Ihmettelivät, että se yksi alaikäinen tyttö jäi joukon ulkopuoliseksi, vaikka tässäkin tapauksessa muut saivat juoda alkoholia ja osallistua alkoholileikkiin ja tämä alaikäinen ei sitten voinut juoda. Ei ihme, että jää ulkopuoliseksi! Miksei hänelle voitu tarjota mehua, jotta olisi voinut samalla tavoin juoda ja olla mukana pelissä? Muutenkin kun kaikki muut puhuvat selän takana paskaa, niin vähän paha siinä on enää yrittää porukkaan soluttautua.
Koko camp oli ihan farssi muutenkin.
Kardashianit itse eivät juuri osallistuneet, häippäsivät autolla heti veke kun kottikärrykilpailu oli ohi ja Khloe + muut vietti aikaa puhelimessa vähän väliä.
Enemmän se koko camp - touhu kai olikin Malikalle sysätty.
Ensi jaksossa Malikalla ja Khloella jotain kinaa, olisko tuosta sitten?
Inhoon Krisiä, mutta samaistun huoleen lastaan kohtaan :( :(
Scott on ihan pimee. Tykkään siitä, mutta en varmaan ikinä vois asuu saman katon alla. Luulen että Kourtneyn mustasukkaisuudella ja kontrollinhalulla on iso osansa siinä, miksi Scott ei aina kerro asioistaan ja on heti hyökkäävällä puolustustuskannalla kun häneltä aletaan kyselemäään jotain. Harmi että Scott alkoholisoituu. Toivottavasti saa pidettyä lapsiinsa yhteyden eron jälkeen.
Ihan oikea ratkaisu tuo, että Kris valitsi Khloen (Kimin ja Kortin sijasta) edunvalvojakseen, joka päättää hoidoista, hengityskoneen sammuttamisesta ym. Minustakin Kourt on tuosta joukosta vahvin ja selväpäisin.