Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskoitko, että hän on Victoria's Secret-malli?

Vierailija
27.11.2015 |

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa minulla on kauniimmat kasvot kuin tuolla! :O Se on jo paljon.

Kroppa ei tosin ole yhtä hoikassa kunnossa. Mutta en minä tuollaista vartta ihaile, kun on aika muodoton.

Karolina Kurkovalla on yksi parhaista vartaloista: http://healthyceleb.com/wp-content/uploads/2012/10/karolina-kurkova.jpg

Niinhän sä itse väität. Laita kuva niin kerrotaan rehellinen arvio pärstästäsi. Vähän epäilen kyllä että häviät vertailussa Behatille.

Vierailija
22/100 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuunattuna saa pannukakkunaamastakin edustavan.  Tuo on muuntautumiskykyinen ja siitä plussaa. Vartalokuvia olisin toivonut enemmän. Ehkä sillä on hyvä kroppa, sitä ehdottomasti vaaditaan VS:n malleilta.

No ei oo kovin hääppöinen kroppakaan VS-malliksi.

http://www.gotceleb.com/wp-content/uploads/photos/behati-prinsloo/victoria-s-secret-photoshoot/Behati-Prinsloo---VS-Lingerie-2015--44.jpg

Joillain kun on sentään muotoja toisin kuin tällä rimpulalla...

Tuolla ei ole selluliittia missään ja kroppa on kiinteä, sekä todella hoikka, mutta ei missään tapauksessa liian laiheliini. Tuollaisia ne just hakee VS:n malleiksi. Kun perusasiat (eli koko paketti) on kunnossa, voi naaman meikata edustavaksi (meikki, hiukset, korut, asusteet, rekvisiitta). Siellä on ammattilaiset asialla.

-6

Mistä tiedä ettei ole selluliittia? Kuvaa on HIEMAN muokattu.

Toki ymmärrän, että VS:llä on korkeat vaatimukset, mutta en silti ymmärrä sitä, miksi tuotakin kuvaa on pitänyt noin kovasti muokata. Mikä ihossa on ollut vialla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kroppa ei tosin ole yhtä hoikassa kunnossa. Mutta en minä tuollaista vartta ihaile, kun on aika muodoton.

Karolina Kurkovalla on yksi parhaista vartaloista: http://healthyceleb.com/wp-content/uploads/2012/10/karolina-kurkova.jpg

Niinhän sä itse väität. Laita kuva niin kerrotaan rehellinen arvio pärstästäsi. Vähän epäilen kyllä että häviät vertailussa Behatille.

Miksi laittaisin kuvani tänne? Aion pysyä anonyyminä. Kunhan vain mainitsin, kun ihmettelen että tuon näköinen on päässyt VS:lle. Kun ei kumpikaan, naama eikä kroppa, ole mitenkään erityisen kaunis.

Vierailija
24/100 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noissa uusissa ole enää sitä VS-enkeliglamouria eikä samanlaista naisellista kurvikkuutta, toista se oli Karolina Kurkovan, Heidi Klumin, Gisele Bundchenin ja Tyra Banksin aikoihin. He sentään vielä näyttivät naisilta eikä suoran mallisilta pikkupojilta joille asennettu pienet silikonipallerot ja peruukit.

Vierailija
25/100 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi laittaisin kuvani tänne? Aion pysyä anonyyminä. Kunhan vain mainitsin, kun ihmettelen että tuon näköinen on päässyt VS:lle. Kun ei kumpikaan, naama eikä kroppa, ole mitenkään erityisen kaunis.

Puhut paskaa. Behati on kaunis niin kasvoiltaan kuin kropaltaan.

Vierailija
26/100 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/100 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuko kukaan muistamaan vuoia sitten tullutta ohjelmaa - en muista oliko kyse juuri niistä Victoria's Secret Fashion Show -ohjelmista vai jostakin muusta, mutta siinä oli osuus jossa olivat aivan innoissaan jostakin uudesta löytämästään mallista, jolla oli sitten ensimmäinen esiintyminen? Muistikuvieni mukaan se oli juurikin Behati Prinsloo, ja itse mietin silloin että ihan karsea ja mikä malli toi muka on.

Voi olla kyseessä joku muukin, mutta ainakin nykyään pidän Behatista todella paljon. On mun silmääni ihanan luonnollisen kaunis ja henkii sellaista asennetta mitä itsekin toivoisin edustavani. Myönnän kyllä ettei ehkä eniten VS-tyyppiä, edellisellä sivulla joku kirjoitti että on boheemi jne. ja olen samaa mieltä. On silti vaan ihana.

Sen sijaan Karlie Kloss on sellainen, etten ihan itse ymmärrä.

Vierailija
28/100 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Behatilla on kauniit kasvot, mutta kroppa ei tosiaan sovi mielestäni alusvaatteiden esittelyyn. Muodoton suora pötkylä. Mutta toisaalta ehkä se on ihan hyvä, että VS-malleissa on erilaisia vartalotyyppejä. Varmaan niitä muodottomia pötkylöitä on paljon asiakkaissakin, joten vetoaa heihin. 

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/12/27/24492C9C00000578-2888495-Knoc…

Vierailija
29/100 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun naiset tulevat kehumaan tavisnaamaa mukamas miehinä.

Aina se menee tähän. Jos täällä olisi joku oikeasti upea kaunotar, olisi kaikki virheet etsitty suurennuslasin kanssa.

Vierailija
30/100 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep en minäkää ymmärrä lily aldrige, behati prinsloo ja karlie kloss todella tavallisia jos vertaa muihin enkeleihin kuten candice swanepoel, adriana lima, elsa hosk, alessandra ambrosio...

Vierailija
31/100 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep en minäkää ymmärrä lily aldrige, behati prinsloo ja karlie kloss todella tavallisia jos vertaa muihin enkeleihin kuten candice swanepoel, adriana lima, elsa hosk, alessandra ambrosio...

Kaikki täyden kympin naisia ulkonäöllisesti.

Vierailija
32/100 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon _aina_ miettiny samaa... Behati ei vaan istu mun mielikuvaan seksikkäistä enkeleistä...muutenkin jotenkin sellainen boheemi, enkelien kuuluu olla klassisia kaunottaria! Toinen enkeli jota en kovin ymmärrä, on Lily Alridge. Noo ehkä en ole paras henkilö arvostelemaan näitä naisia, mut what ever :D

Sinä suomalainen pulliainenko olet jotain sanomaan minkälaisia maailmankuulujen mallien KUULUU olla? :D Eikö ole parempi, että edes jossain asiassa ollaan menossa enemmän kohti luonnollisuutta ja "tavallisuutta"? Älkää antako muovisen photoshop-kulttuurin aivopestä itseänne ja hallita kauneuskäsityksiänne. Saatte itsenne kuulostamaan typerältä.

Vierailija
33/100 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuommoiset vähän naapurintyttömäiset kaunottaret on niitä kauneimpia.

Vierailija
34/100 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyl tosi nätti semmosella luonnollisella tavalla. Jos tuo on tavis, niin kyllä kelpais tuollainen tavis mulle. M34

Kukaan mies ei käytä sanaa "semmonen".

Vierailija
35/100 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tuommoiset vähän naapurintyttömäiset kaunottaret on niitä kauneimpia.

Tuommoiset ja semmoiset. Menkää akat tekemään miehillenne ruokaa.

Vierailija
36/100 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te ylilautalaiset voisi pysyä siellä kellarissanne.

Vierailija
37/100 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doutzen Kroes on ollut yksi upeimpia VS-malleja, etenkin raskautensa jälkeen

http://i0.wp.com/pmchollywoodlife.files.wordpress.com/2014/12/doutzen-k…

On reittä, luomurintaa ja peppua.

Vierailija
38/100 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti alkaa taas mennä siihen suuntaan että narkkarityyliset naamat ja kuihtuneet kropat on suosittuja :( Äskettäin Kim K, Shakira, Beyonce ja JLo oli suosittuja kroppineen ja terveen näköisine kasvoineen.

Vähän kuin 90-luvulla muoti meni yhdessä yössä kurvikaskroppaisista ja glamourisista Claudia Schifferistä ja Cindy Crawfordista poikakroppaiseen ja kalpeaan Kate Mossiin.

Vierailija
39/100 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon _aina_ miettiny samaa... Behati ei vaan istu mun mielikuvaan seksikkäistä enkeleistä...muutenkin jotenkin sellainen boheemi, enkelien kuuluu olla klassisia kaunottaria! Toinen enkeli jota en kovin ymmärrä, on Lily Alridge. Noo ehkä en ole paras henkilö arvostelemaan näitä naisia, mut what ever :D

Sinä suomalainen pulliainenko olet jotain sanomaan minkälaisia maailmankuulujen mallien KUULUU olla? :D Eikö ole parempi, että edes jossain asiassa ollaan menossa enemmän kohti luonnollisuutta ja "tavallisuutta"? Älkää antako muovisen photoshop-kulttuurin aivopestä itseänne ja hallita kauneuskäsityksiänne. Saatte itsenne kuulostamaan typerältä.

Siellä joku toinen suomalainen pulliainen veti herneet nenään. Tuntuiko Behatin saama kritiikki henkilökohtaiselta vittuilulta, kun vertasit omaa keskivertonaamaasi tuon Behatin tavisnaamaan?

Vierailija
40/100 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni sopii hyvin vs:n malliksi. Eihän kaikki heidän mallinsa voi olla Adriana Limoja, keulakuviksi valitaan vain kourallinen ja muut saavatkin olla toisentyylisiä. Ei hänen näköisiään joka päivä tule vastaan. Ehkä on myös ajateltu sitä, miltä näyttää 10 vuoden päästä, koska noissa kuvissa hän on nuori ja nykyisin on tosi erinäköinen ja kaunistunut iän myötä. Valitsit epäimartelevia kuvia.

http://www.fashion-district.org/files/2014/06/fashion-show-runway-2013-…

http://estaticos03.telva.com/imagenes/2013/10/03/belleza/1380792577_0.j…