Nainen otti itsestään selfien, haamu olan takana

Vierailija

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1448594236080.html

"Selatessaan selfieitään 26-vuotias brittiäiti kauhistui. Hän näki kuvassa selkänsä takana kasvonmuodot

– Otin kuvan nähdäkseni, miltä hiukseni näyttivät. Kun kävin kuvia läpi, huomasin miehen kasvot oikean olkapääni takana, Natasha Boden tilittää Express-sivustolle.

– En ole koskaan uskonut kummituksiin enkä yliluonnolliseen. Jos joku toinen olisi ottanut valokuvan, pitäisin koko hommaa pilailuna, mutta kasvot ovat niin kirkkaat, hän vakuuttaa.

Boden pakkasi matkalaukkunsa ja muutti perheensä hotelliin. Hän ei uskalla palata kotiinsa."

Miksi itse en kyllä hahmota kasvoja tuossa kuvassa? Jotain töhryä takana ja kummituskuva on valmis.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Hottis-Juhan huulet päätyneet taustapeiliin muikistelemaan. Eli kyllä, jotain yliluonnollistahan tässä on pakko olla. Juhahan on Suomessa asuva suomalainen, ja tuo nainen on Iso-Britanniassa asuva britti.

Vierailija

Jutussa on painovirhe. "Otin kuvan nähdäkseni, miltä hiukseni näyttivät" tilalla piti olla "Otin kuvan nähdäkseni, miltä rintani näyttävät".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se näytti ihan Voldemortilta.

Katsos perkele, nyt kun läppärin näyttöä kääntelen niin erotan tuon itsekin :D

Vihreä Voldemorthan se siinä. 

ap

Vierailija

Kuvan ja otsikon nähtyäni, oli ensimmäinen ajatus, että kyllä minäkin kauhistuisin jos nenäni olisi noin kuoliossa tai murtumasta sinisenä enkä huomaisi kuin vasta selfiestä... Sitten luin jutun ja ihmettelin katsonko samaa kuvaa kuin mistä uutisen nainen on jonkun kasvoja nähnyt olkansa takaa, eikä pitkin ja poikin naamaa ja olkapäätä linssiin osunutta sylkipisaraa tai muuta vastaavaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuvan ja otsikon nähtyäni, oli ensimmäinen ajatus, että kyllä minäkin kauhistuisin jos nenäni olisi noin kuoliossa tai murtumasta sinisenä enkä huomaisi kuin vasta selfiestä... Sitten luin jutun ja ihmettelin katsonko samaa kuvaa kuin mistä uutisen nainen on jonkun kasvoja nähnyt olkansa takaa, eikä pitkin ja poikin naamaa ja olkapäätä linssiin osunutta sylkipisaraa tai muuta vastaavaa.

Kiitos tästä. Ihmettelinkin jo, että onko havaintoaistissani jotain vikaa. Katsoin vain, että onpas tämän nenä kamalassa kunnossa, sitten luinkin että muka miehen kasvot siinä taustalla. Olipa taas yliluonnollinen ilmiö :D

Vierailija

Seisoin yksi päivä bussipysäkillä, kun näkökenttääni maisemaan taivaalle ilmestyi punainen japanin aurinko. Siis sellainen, mille aurinko tasan näyttää, kun se on joskus pilviverhon takana punainen. Olin ihan, että wtf, nyt olen seonnut. Koska katsoipa sitä miten tarkkaan hyvänsä niin se ei kadonnut, vaan siellä taivaalla se oli. Tiesin kuitenkin, kun oli jo iltapäivä, että aurinko on aivan toisessa suunnassa. Taivaalla oli siis yhtäkkiä kaksi aurinkoa. Not.

Vaikka näin sen omin silmin, niin selityskin löytyi kuitenkin pian. Katsoin maisemaa bussipysäkillä olleen lasin (kirkkaan pleksin) läpi. Takanani oleva liikennevalo oli vaihtunut punaiseksi ja tämä punainen liikennevalo heijastui pleksiin. Siinä oli mun nouseva punainen aurinkoni. Kyllä nauratti! Ilman ympärikääntymistä olisin todella huolissani...jostakin (silmistäni, mielikuvituksestani, mielentrveydestäni, aurinkokunnastamme...).

Jonkinlaista lasi- tai heijaste-efetkiä on pakko epäillä tässäkin. Olisinhan minäkin lie voinut tallentaa kameralla tämän "auringon".

Vierailija

Kyllä mä näin ihan selkeästi kasvot tuossa. Jopa niin selvästi että ei ole mikään Jeesus paahtoleivässä ilmiö, vaan täytyy olla kamerassa jokin tekninen vika. En ymmärrä miten tuollaisen päällekkäiskuvan saa otettua digikameralla, mutta se tuo ihan selvästi on.

Vierailija

Jos aave on kerran naisen takana niin miksi näkyy tuon naisen läpi? Ymmärtäisin jos olisi edessä. Mutta sitte jos kerta aave on takana ja näkyy tuon naisen läpi niin hänkin jokin aave.

Aika epätaidokkaasti tehty. Kyllä tuosta näkee ettäse on lisätty tohon kuvaa.

Näättehän te että se on osittain ihon päällä. Ja jos kerran se on takana niin eihän se noin voisi näkyä.

Vierailija

Onpa tyhjäpäisen näköinen äiti-ihminen. Näyttää avaruusolennolta, eihän tuolla ole korvaakaan. Ja tuo toinen silmä näyttää kyllä tuon ämmän silmältä, on jotenkin samalla tavalla vääntynyt. Jonkinlainen päällekkäiskuva tms. tekninen häiriö?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1448594236080.html

"Selatessaan selfieitään 26-vuotias brittiäiti kauhistui. Hän näki kuvassa selkänsä takana kasvonmuodot

– Otin kuvan nähdäkseni, miltä hiukseni näyttivät. Kun kävin kuvia läpi, huomasin miehen kasvot oikean olkapääni takana, Natasha Boden tilittää Express-sivustolle.

– En ole koskaan uskonut kummituksiin enkä yliluonnolliseen. Jos joku toinen olisi ottanut valokuvan, pitäisin koko hommaa pilailuna, mutta kasvot ovat niin kirkkaat, hän vakuuttaa.

Boden pakkasi matkalaukkunsa ja muutti perheensä hotelliin. Hän ei uskalla palata kotiinsa."

Miksi itse en kyllä hahmota kasvoja tuossa kuvassa? Jotain töhryä takana ja kummituskuva on valmis.

Mä näin olkapään takana vain jonkin keltaisen pläntin,mutta kiva että tällaisestakin on saatu ihan uutinen aikaiseksi :D Pitäisiköhän ilmoittaa IltaSanomiin,että mulla löytyy ufojen kuvia(salama heijastunut joskus hassusti vihreänä plänttinä kuvattaessa),jos pääsisi kanssa avautumaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat