Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen että mun kämpässä käy päivisin joku

Vierailija
27.11.2015 |

Tänäänkin aamulla kun lähdin oli jääkaapissa 2 rahkaa, mutta kun tulin jäljellä oli vain yksi. Lisäksi herkkukaapista oli hävinnyt snickers patukka. Mua pelottaa hirveesti, mutta en kehtaisi poliisille soittaa kun luulevat varmaan hulluksi :(

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuinka sulle kävi? Tuliko vanukasvoro takaisin?

Vierailija
42/57 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

apn kannattaa lopettaa juominen kun on noin paljon muistiongelmia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hiusta tarvitse teipata tai liimata oven väliin. On helpompi jättää ihan vain pätkä hiusta oven väliin samalla kun sen sulkee perässään. On helppo katsoa kun tulee kotiin ilman oven avausta onko joku käynyt kämpillä vai ei. Eli jätät hiuksen tiettyyn kohtaan ovea aivan hitusen verran ulkopuolelle, jonka painat mieleen. Vielä parempi jos jättää niin vähän näkyville että joutuu taskulampulla tarkastamaan näkyykö hiuksen päätä.

Vierailija
44/57 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku käy syömässä sun ruoat ja kusemassa sun lavuaariin.

Vierailija
45/57 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänäänkin aamulla kun lähdin oli jääkaapissa 2 rahkaa, mutta kun tulin jäljellä oli vain yksi. Lisäksi herkkukaapista oli hävinnyt snickers patukka. Mua pelottaa hirveesti, mutta en kehtaisi poliisille soittaa kun luulevat varmaan hulluksi :(

Niin no, paranoideja hönöjähän on joka lähtöön. Pelottavinta on, että nämä vielä liikkuvat vapaina ihmisten seassa, niinkuin sinä, saatana.

Vierailija
46/57 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollialoitus varmaankin, mutta jos joku oikeasti epäilee kotonaan käytävän, niin suosittelen lämpimästi kameraa. 

Itselläni on taustalla vähän sen laatuinen ex-mies, että osoitetiedot yms. pitää pitää tiukasti salassa, koska muuten olisi viivana oven takana ties minkä aseen kanssa. Kerran sitten kotiin tultua olin jostain syystä varma, että olin jättänyt yhden huoneen oven kiinni, mutta kotiin tullessa se oli auki (ja jälkikäteen miettien, varmaan kissa avannut :D). Jäi sitten häiritsemään tuo sen verran, että hankittiin kokeeksi Elisa vahti, kun ei tuo paljoa maksa ja takaa sitten mielenrauhan.

Kytketään kiinni modeemiin ja koneelta seurataan, saa puhelimeenkin ladattua vissiin sovelluksen. Ja nyt kun jo ulko-ovessa on lain määräämät tarrat kameravalvonnasta, niin ennaltaehkäisseekin jos joku nyt meille jostain syystä haluaisi murtautua.

Hyvin on toiminut ja välillä hauska seurata mitä lemmikit tekee kun ei olla kotona :D

tekeekö ne paljonkin luvatonta ;)

Vierailija
47/57 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollialoitus varmaankin, mutta jos joku oikeasti epäilee kotonaan käytävän, niin suosittelen lämpimästi kameraa. 

Itselläni on taustalla vähän sen laatuinen ex-mies, että osoitetiedot yms. pitää pitää tiukasti salassa, koska muuten olisi viivana oven takana ties minkä aseen kanssa. Kerran sitten kotiin tultua olin jostain syystä varma, että olin jättänyt yhden huoneen oven kiinni, mutta kotiin tullessa se oli auki (ja jälkikäteen miettien, varmaan kissa avannut :D). Jäi sitten häiritsemään tuo sen verran, että hankittiin kokeeksi Elisa vahti, kun ei tuo paljoa maksa ja takaa sitten mielenrauhan.

Kytketään kiinni modeemiin ja koneelta seurataan, saa puhelimeenkin ladattua vissiin sovelluksen. Ja nyt kun jo ulko-ovessa on lain määräämät tarrat kameravalvonnasta, niin ennaltaehkäisseekin jos joku nyt meille jostain syystä haluaisi murtautua.

Hyvin on toiminut ja välillä hauska seurata mitä lemmikit tekee kun ei olla kotona :D

tekeekö ne paljonkin luvatonta ;)

Ei onneksi :D

Vierailija
48/57 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten meidän talossa alakerran naapuri oli löytänyt töistä tultuaan entisen  talonmiehen muijan asunnostaan. Yleisavaimella oli käynyt nuuskimassa. Mahtoi olla hyvät selitykset. Talkkari on onneksi vaihtunut tuon jälkeen.

Vierailija
49/57 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä vierailuja tekevä henkilö haluaa, että huomaat olevasi valvonnan alla. Siksi rahka ja suklaapatukka on viety. Kannattaa tarkistaa ilmastoinnit ja patterien taustat onko asuntoon piilotettu pieniä kameroita tai mikrofoneja. Erityisesti kylpyhuone, vessa, makuuhuone. Näistä kerätään usein materiaalia maksulliseen verkkolevitykseen. Toinen selitys voi olla se, että tunkeutuja suunnittelee väkivallantekoa tai identiteettivarkautta tms. irroittamalla kasvosi yön aikana ja sitten esiintymällä sinuna.

Vierailija
50/57 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenna valvontakamerat.

Vierailija
51/57 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä ei taas pääty siihen, että jostain löytyy ruumiinosia muovikasseihin pakattuina.

Vierailija
52/57 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosia sitten meidän talossa alakerran naapuri oli löytänyt töistä tultuaan entisen  talonmiehen muijan asunnostaan. Yleisavaimella oli käynyt nuuskimassa. Mahtoi olla hyvät selitykset. Talkkari on onneksi vaihtunut tuon jälkeen.

Huh :0

Rikosilmoitus tuollaisista tosielämä Ulla Taalasmaista.

Vierailija
53/57 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, kuullostaa kummalliselta. Veikkaisin, että söit ne itse ja et vaan muista. Jos oot varma, että joku käy alkaisin miettiä kenelle oon avaimet antanut.

Vierailija
54/57 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unissakövely tuli mieleen, kos ruokaa katoaa yön aikana., mutta päivä on eri asia. Ansa vaan viritetyksi em ohjeiden mukaan. Outoja stalkkereita on olemassa. Onko sinulla ketään epäiltyä mielessä?

Vierailija
55/57 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä tullessani eteisessä tuoksuu usein anopin parfyymi, etsii vara-avaimen ja tulee sisälle, tietää varmasti kotimme tyhjäksi.

Erään kerran istuivat olohuoneessa( anoppi ja appi),tulivat kuulemma kynää lainaamaan.Minulla ei oikein huumori riittänyt,.Olen näistä asioista kertonut miehelleni(rehellisesti,avoimesti) häntä vain naurattaa.

Vierailija
56/57 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sisko epäili samaa. Osti nauhoittavan kameran, mutta siskon mukaan tämä kämpässä kävijä leikkaa nauhalta pois ne kohdat, missä hän näkyisi.

Sisko on nyt pakkohoidossa. Tämä tarina on ikävä kyllä totta.

Miten saitte siskon pakkohoitoon. Minun läheiselläni samantyyppistä vainoharhaisuutta, enkä tiedä miten asiassa edetä. Osaa näytellä täysin tervettä, paljastaa harhansa vain lähimmille.

Vierailija
57/57 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töistä tullessani eteisessä tuoksuu usein anopin parfyymi, etsii vara-avaimen ja tulee sisälle, tietää varmasti kotimme tyhjäksi.

Erään kerran istuivat olohuoneessa( anoppi ja appi),tulivat kuulemma kynää lainaamaan.Minulla ei oikein huumori riittänyt,.Olen näistä asioista kertonut miehelleni(rehellisesti,avoimesti) häntä vain naurattaa.

ihmetyttää tuollaiset, joilla ei ole mitään kunnioitusta toisten omaa rauhaa/kotia kohtaan. Laita vara-avain parempaan jemmaan.