Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen että mun kämpässä käy päivisin joku

Vierailija
27.11.2015 |

Tänäänkin aamulla kun lähdin oli jääkaapissa 2 rahkaa, mutta kun tulin jäljellä oli vain yksi. Lisäksi herkkukaapista oli hävinnyt snickers patukka. Mua pelottaa hirveesti, mutta en kehtaisi poliisille soittaa kun luulevat varmaan hulluksi :(

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP täällä. Nyt selvisi, että joku tosiaan oli käynyt täällä. Huomasin mutaisen kengänjäljen makuuhuoneessani. Otan samantien yhteyttä polii

Vierailija
22/57 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Mitä ap:lle tapahtui?! Kirjoitus katkeaa kesken...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessähän ei siis missään nimessä ole trolli.

Vierailija
24/57 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko tosi?

(Vitsi.)

Vierailija
25/57 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oveen turvalukko, etkä anna avainta kenellekkään, ellei 100% luotto. Ei varsinkaan huoltoyhtiölle.

Toinen hyvä on murtohälytin, joka alkaa huutamaan jos oven avaa.

Vierailija
26/57 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myrkytä jokin ruoka ja jätä kaappiin.

Vain pahemman luokan psykolle tulee tämä mieleen!

Tämä psyko osti risiiniöljyä, kun kylmäkellaristamme varastettiin itse tehdyt oluet toistuvasti. Laitoin tekovaiheessa risiiniöljyä oluen sekaan ja rikkinäistä ovea en edes viitsinyt korjata. Ajattelin, että saavatpahan nämä oluet ottaa oikein mielellään ja rikkomatta lisää paikkoja.

Veljeni asui opiskelija-asuntolassa, jonka kellarihäkeistä alkoi kadota tekeytymässä olevat viinit ja omatekoiset oluet. Pojat pullotti korillisen kusta ja hämmästyttävää oli se että tuostakin korista hävisi pullo kerrallaan pitkän aikaa. Luulisi että jos hörppää yhdestä kusipullosta, niin ei hae enää lisää. Ehkä niitä joku jemmasi niitä tulevaa käyttöä varten.

Vierailija
27/57 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan ylipainoinen.

Joo, ylipainoinen varmaan syö rahkan purkkeineen ja suklaan kääreinen?

Riippuu ylipainoisesta.

Vierailija
28/57 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap havaitsi murtovarkaan olevan suht hyvännäköinen ja lyllersi perään. Varas on juuri kaapissa piiloissa kauhuissaan, kun ap etsii häntä pitkin kämppää.

Vierailija
29/57 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollialoitus varmaankin, mutta jos joku oikeasti epäilee kotonaan käytävän, niin suosittelen lämpimästi kameraa. 

Itselläni on taustalla vähän sen laatuinen ex-mies, että osoitetiedot yms. pitää pitää tiukasti salassa, koska muuten olisi viivana oven takana ties minkä aseen kanssa. Kerran sitten kotiin tultua olin jostain syystä varma, että olin jättänyt yhden huoneen oven kiinni, mutta kotiin tullessa se oli auki (ja jälkikäteen miettien, varmaan kissa avannut :D). Jäi sitten häiritsemään tuo sen verran, että hankittiin kokeeksi Elisa vahti, kun ei tuo paljoa maksa ja takaa sitten mielenrauhan.

Kytketään kiinni modeemiin ja koneelta seurataan, saa puhelimeenkin ladattua vissiin sovelluksen. Ja nyt kun jo ulko-ovessa on lain määräämät tarrat kameravalvonnasta, niin ennaltaehkäisseekin jos joku nyt meille jostain syystä haluaisi murtautua.

Hyvin on toiminut ja välillä hauska seurata mitä lemmikit tekee kun ei olla kotona :D

Vierailija
30/57 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt on hyvä keissi! Tuu jatkaa ap!

Vierailija
31/57 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt on hyvä keissi! Tuu jatkaa ap!

Täällä oli murtovaras! Olin jo ihan paniikissa soittamassa poliisille, mutta sitten huomasin että sillä on saatana mun snikersit ja vanukkaat!

Huitaisin sitä paistinpannulla ja revin herkut takaisin itselleni, mun vanukkaat saatana!

Ap

Vierailija
32/57 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tule!!!!

Varastaminen on väärin. Jos tarpeeksi monta kertaa joutuu varkauden uhriksi tekee mieli asialle tehdä jotakin!

Ne jotka ovat varkaita vastustavat useimmiten näitä kepposansoja.

Itse ajattelin laittaa varkaalle ansan ja llmoittaa ihan suoraan, että ruuat voi syödä omalla vastuulla, koska ruokiin on lisätty myrkkyä ja kauneustuotteisiin ihon sulattavaa happoa.

Jos varas edelleen varastaa, niin omapahan on syynsä, jos saa varastetuista tuotteista elinikäisen haitan!

Vierailija
33/57 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tule!!!!

Varastaminen on väärin. Jos tarpeeksi monta kertaa joutuu varkauden uhriksi tekee mieli asialle tehdä jotakin!

Itse ajattelin laittaa varkaalle ansan ja llmoittaa ihan suoraan, että ruuat voi syödä omalla vastuulla, koska ruokiin on lisätty myrkkyä ja kauneustuotteisiin ihon sulattavaa happoa.

Jos varas edelleen varastaa, niin omapahan on syynsä, jos saa varastetuista tuotteista elinikäisen haitan!

Arsenikkia ruokaan = kepposansa :D

Rajut kepposet teilläpäin!

Vierailija
34/57 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko trollit yleensä väkivaltaisia ja sieppaavatko ihmisiä? 

Vierailija
35/57 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä mitä tapahtuu

Joku sotkee tätä asuntoa

Epäilen että se on talonmiehen akka kai

Sil on avaimet kaikkiin näihin asuntoihin

Vierailija
36/57 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko trollit yleensä väkivaltaisia ja sieppaavatko ihmisiä? 

Toisinaan.

Vierailija
37/57 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tule!!!!

Puheet ainakin vitutuksen ollessa huipussaan. Toteutus on sitten toinen juttu...

En tapa hämähäkkiäkään oikeassa elämässsä, vaikka kiukkuisena näppikseltä tulee ulos aika paskatekstiä, joka ei ole ihan totuudenmukaista.

Vierailija
38/57 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tule!!!!

Puheet ainakin vitutuksen ollessa huipussaan. Toteutus on sitten toinen juttu...

En tapa hämähäkkiäkään oikeassa elämässsä, vaikka kiukkuisena näppikseltä tulee ulos aika paskatekstiä, joka ei ole ihan totuudenmukaista.

Eikä me nyt niin tosissaan otetakaan ;)

Voisi olla tuolla aika lyhyet jäljet, kun etenkin aprillipäivänä porukkaa lakoaisi sitä mukaan kun teet aprillikepposia :D

Vierailija
39/57 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmösenä enemmän käytännön ihmisenä mua jäi mietityttämään, kun joku mainitsi heränneensä siihen, kun vuokraemäntä oli kämpässä vaihtamassa lamppua. Oon asunut myös vuokralla, mutta aina mä oon lamput itse vaihtanut.

P.S. Useimmilla, kirjoituksista päätellen, ei ole tietoa, että ei vuokraemäntä tai talkkari sen enempää kuin huoltomieskään saa tulla asuntoon siitä etukäteen ilmoittamatta. Hätätilanteet sitten erikseen.

Vierailija
40/57 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP miten ehtisit kirjoittamaan kolme numeroa peräkkäin ja painaa lähetä -nappia, mutta lausetta et ehtinyt kirjoittaa loppuun?