Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on ollut tämän päivän tylsin kotityösi?

Vierailija

-

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Ei kai mikään, kun olen tehnyt niin vähän tänään. Puhtaat pyykit viikkasin kaappiin, tiskikoneen tyhjensin ja täytin. Noi vähät hommat tein ihan mielelläni.

Vierailija

En ole tehnyt tänään mitään tylsää kotityötä, olin töissä ja asioilla ja tein ruokaa kotona, laitoin ostokset kaappeihin, se ehkä oli tylsintä niistä. Mutta jos olisin tehnyt mitä olisi pitänyt, olisin viikannut vaatteet kuivaustelineistä ja siivonnut vessat. 

Vierailija

Tiskikoneen tyhjentäminen, voi elämä miten sitä inhoankaan. Hirveän tylsää vain seistä paikoillaan ja ojennella astioita kaappiin. Tiskikoneen täyttäminen on jo paljon hauskempaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tiskikoneen tyhjentäminen, voi elämä miten sitä inhoankaan. Hirveän tylsää vain seistä paikoillaan ja ojennella astioita kaappiin. Tiskikoneen täyttäminen on jo paljon hauskempaa.

Miksi se pitäisi tyhjentää? Ottaa astiat suoraan koneesta.

Vierailija

Mä olen ostanut tänään vain hiukan ruokaa. Ja huuhtelin omat ruokailuvälineeni ja laitoin koneeseen. Muuten mies ja poika laittaneet kahvit, aamupalat, tuuat ja iltateen. Mä olen vain löhönnyt sohvalla töiden jälkeen.

Vierailija

Imurointi. Vauva huutaa hysteerisenä tappajakonetta, taapero puolestaan haluu auttaa. Minä työnnä! Ja sit hinkataan samaa kohtaa matossa 10min. Jos ehdotan imurin siirtoa, taapero vetää itkupotkuraivarit. Imurointi saa kummatkin lapset itkemään. Yhden välittömästi ja toisen viiveellä. Jumalauta mä inhoan imurointia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi se pitäisi tyhjentää? Ottaa astiat suoraan koneesta.

No ei kyllä toimis meillä. Kestäis aika kauan, että sais taas koneen täytettyä.

Vierailija

Puhtaan pyykin viikkaaminen. Turhinta ja tylsintä ikinä. Tiskikoneen täyttämisestä ja tyhjäämisestä taas tykkään, mutta kone on nyt hajalla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat