Työkaverini ei halua muiden tietävän meidän olevan ystäviä-miksi?

Vierailija

Olemme tekemisissä vapaa-ajalla jonkin verran ja puhumme keskenään paljon työasioista. Mutta hän ei halua, että työpaikalla muut huomaa meidän olevan ystäviä. Työpaikalla olemme samassa asemassa. Hän on ollut talossa pitkään, minä melko uusi. Mistä tämä voi johtua? Vähän tuntuu hassulta että miksei voisi olla "ystävä" myös työpaikalla.. Onko ideoita mistä johtuu?

Kommentit (10)

Vierailija

En kyllä keksi mitään syytä. Omalla työpaikallani olemme ystäviä ristiin rastiin, osa läheisemmin, osa vähemmän läheisesti. Avioparikin löytyy. 

Vierailija

itse olisin hieman kummastunut moisesta. hävettääkö häntä?

suoraan sanottuna en välittäisi olla sellaisen ystävä, joka ei julkisesti voi myöntää olevansa ystävä.
tuoreen työpaikkaromanssin tms salaamisen ymmärrän (työpaikalla), mutta ystävyys? en tajua.

Vierailija

Häpeää sinua jostakin syystä. Olen itsekin tajunnut vasta jälkikäteen olleeni tällaisessa kuviossa työpaikallani ja nolottaa, kun suostuin mukaan koko kuvioon. Voiko ikävämpää loukkausta ollakaan "ystävältä". Terveisiä vain Pirjo-Liisalle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
itse olisin hieman kummastunut moisesta. hävettääkö häntä?

suoraan sanottuna en välittäisi olla sellaisen ystävä, joka ei julkisesti voi myöntää olevansa ystävä.
tuoreen työpaikkaromanssin tms salaamisen ymmärrän (työpaikalla), mutta ystävyys? en tajua.

Itsekin olen vähän kummastunut kyllä. Ja jopa loukkaantunut..

Vierailija

ei kai ystävyyttä nyt tarvitse mitenkään mainostaa, ts. pitää meteliä siitä, mutta onhan se hassu ajatus että täytyy ajatella ettei muut HUOMAISI edes ystävyyttä?

kyllä itse ainakin työpaikoilla olen ystävystynyt monestikin, eihän siellä työpaikalla tarvitse kaulailla koko ajan tai julistaa että sie se oot ihaaaana YSTÄVÄ, mutta kyllä tullut monesti ruoka- ja kahvitauot vietettyä nimenomaan näiden läheisiksi tulleiden seurassa.

t. nro 3

Vierailija

Se saattaa vaikeuttaa työntekemistä jos muut tietäisivät. En ihmettele ollenkaan, ihmiset on niin outoja että jos jollekin paljastaisi tuollasita saattaisi kateelliset alkaa naukumaan

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat