Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö teiniesi vaatteita?

Vierailija
16.07.2022 |

On ekologista ottaa käyttöön teinin hylkäämät vaatteet.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän poikieni pieneksi jääneitä kauluspaitoja.

Vierailija
2/10 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 43v. ja tytär 18v. Tytär käy joskus minun kaapistani lainaamassa jotakin. Meillä sama S/36 koko, niin voidaan tehdä näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalta olen ottanut pieneksi jääneet, etenkin farkut yllättävän hyvät! Tytöt lainaavat minulta klassisempia vaatteita, minä en heiltä.

Vierailija
4/10 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt mm. poikieni college-housuja ja huppareita, kun ovat kasvaneet niistä ulos. Tosin vain mökkiä siivottaessa tai puutarhahommissa.

Vierailija
5/10 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika kasvoi ulos nahkatakistaan, niin otin sen käyttöön. Jotain yksittäisiä t-paitoja olen myös säästänyt, mutta muuten kyllä jokaisella on omat vaatteet.

Vierailija
6/10 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omat lapset on vielä minua pienempiä, ei siis teinejä vielä. Muutama hutiostos tullut itselle ja olen antanut tytölle, kun siis ollutkin pientä kokoa. Itse 163, tyttö nyt ehkä 140-145. Ja kunhan kasvavat ohi, niin varmaan itse sitten pidän jotain heiltä jääviä vaatteita. Kengät on jo samaa kokoa tytön kanssa.

Vierailija
7/10 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tyttäreni yöpukuja, t-paitoja, mekkoja ja farkkuja, joita hän oli jättänyt minulle kun muutti kotoa pois 18 vuotiaana 8 vuotta sitten.

N 54

Vierailija
8/10 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne minulle mahdu. Tytöt jäivät huomattavasti lyhyemmiksi, eikä kengännumero ole lähelläkään minun katastrofikokoani. Itse asiassa exän vaatteita ja kenkiä olen saanut käyttööni.

Vierailija
9/10 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö painaa vähän vähemmän kuin minä, vaikka on melkein 20 cm pidempi. Eli aika rajallista on se, mitkä hänen vaatteistaan minulle edes sopisivat. Jotkut oversize-hupprit ehkä. Housut ovat liian pitkiä, topit jne tiukemmat paidat liian pieniä. Kengätkin pari kokoa liian suuria.

Vierailija
10/10 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Yritän kuvitella kun nelikymppinen yrittää vetää päälleen teinimallia olevan kireän vaatteen. Tulos on kuin peruna lateksissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan