Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei suostu käyttämään kondomia

Vierailija

Onko muilla sama tilanne?

Kommentit (6)

Vierailija

Minunkin jättäisi mieluummin pois. Tuntuu kuulemma samalta kuin vain hinkkaisi itseään minua vasten ilman penetraatiota? Vaikea uskoa, kun kyllä se kuitenkin tulee. On varmaan lukenut jotain "isojen poikien juttuja". Minusta seksi ilman kondomia ei olisi paljoa sen spontaanimpaa. Ei voisi jäädä makoilemaan, vaan pitäisi mennä suihkuun valuttelemaan tai vähintäänkin pyyhkiä paikkoja. Ei myöskään ole kovin houkuttelevaa hinkata 12 h alushousuissa muhineita pissavehkeitä sellaisenaan.

Vierailija

Voi voi... Eipä ole ongelmaa kun jätin keskenkasvuiset jätkät ja vaihdoin Mieheen. Ensin valitetaan kun joutuu käyttämään kortsua ja sitten valitetaan siitäkin kun nainen sekoaa hormoniehkäisystä. :) Noh, nykyinen on onneksi sen verra fiksu että halusi pistää itse piuhansa poikki kun meille tämä lapsikysymys oli itsestään selvä, se oli joko kortsu tai sitten piuhat poikki. Itse en leikkausta saanut nuoresta iästäni ja koska "ei ikinä voi tietää kuule, blaablaa". Mies mua vanhempi ja vuoden kortsun käytön jälkeen sai helpommin leikkauksen. Jippii. Mutta onhan noita jätkiä että naisen on hoidettava itse ehkäisynsä ja itse "saavat" vaan vailla huolta tunkea paljaalla reikään, jos vahinko sattuu niin helppohan se on "miehenä" (ei nää rääpäleet yleensä edes miehiksi kasva..) huudella aborttia sitten kuin se ei olis juttu eikä mikään.

Mies1979

Vierailija kirjoitti:
Minunkin jättäisi mieluummin pois. Tuntuu kuulemma samalta kuin vain hinkkaisi itseään minua vasten ilman penetraatiota? Vaikea uskoa, kun kyllä se kuitenkin tulee. On varmaan lukenut jotain "isojen poikien juttuja". Minusta seksi ilman kondomia ei olisi paljoa sen spontaanimpaa. Ei voisi jäädä makoilemaan, vaan pitäisi mennä suihkuun valuttelemaan tai vähintäänkin pyyhkiä paikkoja. Ei myöskään ole kovin houkuttelevaa hinkata 12 h alushousuissa muhineita pissavehkeitä sellaisenaan.

Kyllä se kondomi vie sen 80% nautinnosta, mutta kyllä sitäkin käyttää mieluummin kun on ilman.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat