Pelottava riita miehen kanssa, mitähän pitäisi tehdä
Eli tilanne on se, että muutama kk sitten minun sivusuhde/tapailu toisen miehen kanssa tuli julki. Tätä selviteltiin ja päätettiin jatkaa yhdessä mieheni kanssa. Eräänä yönä sitten mieheni baarista tullessaan sai kauhean raivokohtauksen ja uhkaili minua. Töni minua eikä päästänyt makuuhuoneesta pois, vaikka pyysin monta kertaa ja sanoin, että pelottaa. Lapsetkin oli huoneessaan hereillä silloin.
Eli tässä oli nyt iso kriisi, jota seurasi toinen iso kriisi. Mahtaakohan tässä enää olla mahdollisuuksia, mitä sinä tekisit?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvoisin miestäsi.
Jätä se emakko ja pidä lapset itselläsi.
Miksi emakolta pitää lapsetkin viedä? Isäänsä lapset varmasti pelkäsivät tuolloin riidan aikana, ei äitiään.
Että emakko saisi huorat vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvoisin miestäsi.
Jätä se emakko ja pidä lapset itselläsi.
Miksi emakolta pitää lapsetkin viedä? Isäänsä lapset varmasti pelkäsivät tuolloin riidan aikana, ei äitiään.
Että emakko saisi huorat vapaasti.
piti olla huorata
Mies rupeaa miettimään, että kun olet huoleton housuistasi, niin kenen lapsia tässä elätetään. E tole osoittanut katumusta, vaan ainoastaan keskustellut, joten huoraaminen lienee tapasi. Ei se anteeksiantamalla parane ilman katumusta.
Itse et ajatellut tippaakaan seurauksia: miestäsi, lapsiasi ja perheen koossa pysymistä. Vinon ajattelutapasi mukaan nyt syyllistät miestäsi.ETKÖ YMMÄRRÄ, MILLAINEN HÄPEÄ ON OLLA AISANKANNATTAJA?
Vierailija kirjoitti:
Eli tilanne on se, että muutama kk sitten minun sivusuhde/tapailu toisen miehen kanssa tuli julki. Tätä selviteltiin ja päätettiin jatkaa yhdessä mieheni kanssa. Eräänä yönä sitten mieheni baarista tullessaan sai kauhean raivokohtauksen ja uhkaili minua. Töni minua eikä päästänyt makuuhuoneesta pois, vaikka pyysin monta kertaa ja sanoin, että pelottaa. Lapsetkin oli huoneessaan hereillä silloin.
Eli tässä oli nyt iso kriisi, jota seurasi toinen iso kriisi. Mahtaakohan tässä enää olla mahdollisuuksia, mitä sinä tekisit?
Lopettaisin huoraamisen.
Ihmettelet, miksi mies tuli vihaisena kotiin. Siellä tapahtui näin: miehelle kerrottiin muistakin syrjähypyistäsi. Etkö sinä tajua, että miehet kehuskelevat julkisesti panekseltuaan toisen vaimoa.
Seurasi miesporukassa julkinen häpeä. Sinä olet julkea huora, kun panit tämän Nettiin. Painu miehesi luo sopimaan asiat ja kadu. Et taida ajatella lasten kohtaloa?
Et tee mitään , paitsi jatkat salarakkaan kanssa " vahinkohässintää" kerrot suoraan totuuden äijällesi, että rakastat isoa, kieroa, suonikohjuista penistä .
Kyllä se varmasti ymmärtää sen, voi välillä kiukutella mutta ajankanssa oppi sietämään asian.
No kai sitä nyt turhauttaa ajatus lilluttaa kikkeliä samassa pesässä, jossa joku random-muna on tovi sitten uinut. Varmaan aika ristiriitainen tunne, laittaa vähemmästäkin tönityttämään.
Älkää nyt hyvät ihmiset ryhtykö näihin sivusuhteisiin, jos olette taitamattomia peittämään jälkenne. Ja jos olette yhtään epävarma siitä, että sivusuhde kasvaa häiritsemään varsinaista suhdetta, älkää ryhtykö siihen. Tai erotkaa ensin.
Pettäminen on erittäin raakaa väkivaltaa sen rinnalla, jos kännissä vähän ärjäisee ja ihan pelottelee.
Mene peilin eteen huora.
Pettäminen on yhtä tuomittavaa, oli pettäjänä sitten nainen tai mieshuora.
On kohtuutonta vaatia, ettei toinen saisi suuttua, ja hänen olisi keskusteltava lässyttämällä tilanteesta venkoilevalle huoralle.
Aloittaja lienee jo vastausten linjauksista ymmärtänyt että riippumatta asenteesta ja sukupuolesta kaikkien vastaajien mielipide näyttää olevan että ero on paras ratkaisu.
Paljon vastaajissa näyttää myös olevan onnettomia tilanteeseen juuttuneita aisankannattajia. Kuten näkyy (noista huorittelukommenteista), mies ei tilannetta tule koskaan kestämään eikä ikinä pääsemään siitä yli. Mies pilaa avioliittoaan ja lasten elämäänsä ikuisesti jouduttuaan kerran petetyksi. Lasten turvallisuuden ja molempien aikuisten paremman elämän vuoksi on paras erota. Aloittajan (naisen) on ratkaisu tehtävä, jos miehestä ei siihen ole.
Jos mies ei muuten ole osoittanut väkivaltaisuuden merkkejä, eikä niitä tämän enempää tässäkään tilanteessa esitä, en lähtisi eväämään isää lapsilta, vaan pyrkisin sopimaan yhteishuoltajuudesta ja säännöllisistä tapaamisista, jotta lapset saavat ikävästä tilanteesta ja erosta huolimatta säilyttää elämässään molemmat vanhemmat läsnäolevina ja huolehtivina aikuisina.
Huumoria kysyy ketä tietoisesti jatkaa suhteessa vaikka tietää kumppaninsa uskottomuudesta.
Sä petät ja miehelläsi ei ole oikeus suuttua? Kai sitä raivota saa jos on vihainen. Mtä sä odotit, kynttiläillallista?
Ihan kohtuureaktio tuo raivari.
Käyttäjä14 kirjoitti:
Sä petät ja miehelläsi ei ole oikeus suuttua? Kai sitä raivota saa jos on vihainen. Mtä sä odotit, kynttiläillallista?
Ihan kohtuureaktio tuo raivari.
Ei poista sitä totuutta että erottava on jos pettämisen lisäksi parisuhteeseen tulee vielä väkivaltakin.
Ja jos ei miehestä ole päätöksen tekemiseen on naisen tehtävä se päätös.
Sou mikä oli epäselvää?
Elä on raskasta, kun on huora.
Mieskin paska, koska kiukuttelee huoraamisesta.
Mies ei edes ole lyönyt. Pelotellut vain. Huora nyt voi sanoa pelotteluksi ja tönimiseksi ihan mitä tahansa pettymyksen osoitusta.
Voin kuvitella tilanteen. Mies on yrittänyt väkisin niellä kaiken raivonsa. Totta kai sitä viinaa tekee mieli. Ihan varmasti tavalla tai toisella padotut tunteet tulevat esiin.
Huora voi olla ihan tyytyväinen ja kiitollinenkin, kun miehensä on onnistunut hillitsemään itsensä noinkin hyvin.
Huora on yrittänyt raukkamaisesti vain lähteä huoneesta pois, kun petetty on yrittänyt keskustella asiasta. On ymmärrettävää että silloin on otettu kontaktia ja estetty huoran pakoon luikkiminen tilanteesta.
Huora on kohdellut miestään kuin paskaa, nöyryyttänyt, loukannut ja satuttanut tätä erittäin pahasti, pahimmalla mahdollisella tavalla.
Inhottavinta varmaan tuossa on tuo huoran uhriutuminen ja keskustelu tilanteessa luikerteleminen. Kaikki sympatiat petetylle.
nimim. itse en olisi voinut hillitä itseäni, ja olisin takonut pettäjän aivot muusiksi. niin ja olen sitä paitsi "mies vihaaja" nainen
Mun mielestä kyllä ihan ymmärrettävää mieheltä. Humalassa vielä kun ollut.
Ei mikään ihme. Päätäkö pitäisi silittää?
Ei kuitenkaan tehnyt sinulle mitään.
Turhaa sääliä ainakaan täällä haet. Kyllä aikuisen ihmisen pitää tietää haluaako katsoa miestä ja tekeekö oikein. Sinulla taitaa olla hukassa elämän hallinta?? Jos mies esim uhkaa oikeasti lähde vittuun tai soita kytät ! Tai jos tiedät että vain sekoilee anna olla .
Herranjumala mitä vastauksia (tuolla alussa ainakin ) Siis mies on sekopää kun raivostuu kännipäissään siitä että eukolla on ollut salasuhde.
Huh huh miten paksua skeidaa.
Onko tuo nyt mikään ihme, että saattaa vähän tunteet kuumentua?
Sairas tai provo.