Kelpaako naisille pitkä, hiljainen ja vakavan/vihaisen näköinen mies?

Vierailija

Olen pitkä ja eleetön mies, ihmiset sanovat että näytän aina vakavalta, vaikka en sitä ole, hiljainen kylläkin. Olen myös yli 190 senttinen ja minulla on leveät hartiat, joten minusta tuntuu, että lähinnä pelotan naisia. Onko tällainen miestyyppi aivan toivoton?
M24

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen pitkä ja eleetön mies, ihmiset sanovat että näytän aina vakavalta, vaikka en sitä ole, hiljainen kylläkin. Olen myös yli 190 senttinen ja minulla on leveät hartiat, joten minusta tuntuu, että lähinnä pelotan naisia. Onko tällainen miestyyppi aivan toivoton?
M24

Jos olet ihan ok näköinen niin varmasti kelpaat. Pituus on aina plussaa miehillä. Yritä olla puheliaampi ja muista hymyillä niin sinua on helpompi lähestyä.

Vierailija

Mä olen aina ollut hulluna juuri sellaisiin. Sellaisiin vähän juron ja karskin oloisiin tyyppeihin. Toivottu luonne on myös se monen naisen parjaama "ei puhu eikä pussaa", ei mikään tunnelätisijä eikä hellyysihminen vaan karu pohjanmies joka puhuu vain kun on oikeaa asiaa ja seksi on suoraviivaista.

Vierailija

No ei ole miestyyppisi ollenkaan toivoton, koska ainakin minusta tuon kuvailusi perusteella et ole ollenkaan pelottava, vaan päinvastoin...

Saattaisit olla vakaan ulkomuotosi kanssa jopa luottamusta ja turvallisuudentunnetta ainakin tässä naisessa herättävää miestyyppiä.

Vierailija

Muistutat varmaan mun miestäni nuorempana. Ei se siitä vuosien myötä ole muuksi muuttunut, eikä ole ollut tarveskaan. Kukin menee niillä kasvoilla ja eleillä, mitä on suotu. Joku tykkää, toinen ei. Kaikkia ei voi miellyttää, mutta hyvään parisuhteeseen riittä yksi. Eiköhän se löydy.

Itse en ole koskaan innostunut sellaisista supliikkimiehistä ja naurattajista. Joku toinen taas tykkää. 

Ja parisuhteessa sitä puhumista ja kommunikointia voi opetella. Harvalla on syntymälahjana täydelliset parisuhdetaidot.

Vierailija

Itseäni viehättää vähän häijyn näköiset miehet. Mielellään tummat. Luonne ei kuitenkaan ole suotavaa olla häijy vaan lämmin ja lempeä, rakkautta ja kiintymystä osoittava. Ja kuvailinkin juuri sopivasti oman mieheni:D Ei tosin ole noin pitkä, mutta ihan sama vaikka olisikin. Olen itsekin pitkä nainen, joten ei tule mitään jättiläispelkoa. Oli nuorena tosi hiljainen ja ujo, mutta rakastuttuaan minuun ja suhteen vakiinnuttua, hänen koko sosiaalinen kanssakäyminen muidenkin ihmisten kanssa ja yleiset vuorovaikutustaidot kokivat huiman muutoksen. Ja sen huomasi kaikki muutkin. Minulta kysyttiin usein, että mitä oikein olen tehnyt tuolle miehelle. Enkä tehnyt mitään muuta kuin rakastin.

Vierailija

Ulkonäkö kuulostaa hyvältä, mutta puhumattomuus ei vaan parisuhteessa toimi. Siitä ei tule pitemmän päälle mitään jos mies ei anna itsestään mitään henkilökohtaista, eikä siihen muuta tapaa ole kuin kommunikointi. Eli opettele puhumaan ja tuntemaan, ja olet täydellinen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat