Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako naisille pitkä, hiljainen ja vakavan/vihaisen näköinen mies?

Vierailija
25.11.2015 |

Olen pitkä ja eleetön mies, ihmiset sanovat että näytän aina vakavalta, vaikka en sitä ole, hiljainen kylläkin. Olen myös yli 190 senttinen ja minulla on leveät hartiat, joten minusta tuntuu, että lähinnä pelotan naisia. Onko tällainen miestyyppi aivan toivoton?
M24

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä vaarallisen näköisistä miehistä. Ovat pelottavia.

Vierailija
2/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin voi kelvata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
4/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkä ja eleetön mies, ihmiset sanovat että näytän aina vakavalta, vaikka en sitä ole, hiljainen kylläkin. Olen myös yli 190 senttinen ja minulla on leveät hartiat, joten minusta tuntuu, että lähinnä pelotan naisia. Onko tällainen miestyyppi aivan toivoton?

M24

Jos olet ihan ok näköinen niin varmasti kelpaat. Pituus on aina plussaa miehillä. Yritä olla puheliaampi ja muista hymyillä niin sinua on helpompi lähestyä.

Vierailija
5/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ollut hulluna juuri sellaisiin. Sellaisiin vähän juron ja karskin oloisiin tyyppeihin. Toivottu luonne on myös se monen naisen parjaama "ei puhu eikä pussaa", ei mikään tunnelätisijä eikä hellyysihminen vaan karu pohjanmies joka puhuu vain kun on oikeaa asiaa ja seksi on suoraviivaista.

Vierailija
6/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpais!

Vierailija
7/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän vaan ole laiha?

Vierailija
8/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole miestyyppisi ollenkaan toivoton, koska ainakin minusta tuon kuvailusi perusteella et ole ollenkaan pelottava, vaan päinvastoin...

Saattaisit olla vakaan ulkomuotosi kanssa jopa luottamusta ja turvallisuudentunnetta ainakin tässä naisessa herättävää miestyyppiä.

Vierailija
9/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutat varmaan mun miestäni nuorempana. Ei se siitä vuosien myötä ole muuksi muuttunut, eikä ole ollut tarveskaan. Kukin menee niillä kasvoilla ja eleillä, mitä on suotu. Joku tykkää, toinen ei. Kaikkia ei voi miellyttää, mutta hyvään parisuhteeseen riittä yksi. Eiköhän se löydy.

Itse en ole koskaan innostunut sellaisista supliikkimiehistä ja naurattajista. Joku toinen taas tykkää. 

Ja parisuhteessa sitä puhumista ja kommunikointia voi opetella. Harvalla on syntymälahjana täydelliset parisuhdetaidot.

Vierailija
10/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni viehättää vähän häijyn näköiset miehet. Mielellään tummat. Luonne ei kuitenkaan ole suotavaa olla häijy vaan lämmin ja lempeä, rakkautta ja kiintymystä osoittava. Ja kuvailinkin juuri sopivasti oman mieheni:D Ei tosin ole noin pitkä, mutta ihan sama vaikka olisikin. Olen itsekin pitkä nainen, joten ei tule mitään jättiläispelkoa. Oli nuorena tosi hiljainen ja ujo, mutta rakastuttuaan minuun ja suhteen vakiinnuttua, hänen koko sosiaalinen kanssakäyminen muidenkin ihmisten kanssa ja yleiset vuorovaikutustaidot kokivat huiman muutoksen. Ja sen huomasi kaikki muutkin. Minulta kysyttiin usein, että mitä oikein olen tehnyt tuolle miehelle. Enkä tehnyt mitään muuta kuin rakastin.

Vierailija
11/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö kuulostaa hyvältä, mutta puhumattomuus ei vaan parisuhteessa toimi. Siitä ei tule pitemmän päälle mitään jos mies ei anna itsestään mitään henkilökohtaista, eikä siihen muuta tapaa ole kuin kommunikointi. Eli opettele puhumaan ja tuntemaan, ja olet täydellinen.

Vierailija
12/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kiinnostuisin. Ei mikään sytytä sillä tavalla, kuin miehen lämmin hymy.

Vierailija
13/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais , varsinkin jos mainitut ominaisuudet yhdistyisi silti kilttiin luonteeseen ja suht hellään rakastajaan.

Vierailija
14/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja vähän samanlainen. 175 cm leveäharteinen, kömpelö, eleetön, ilmeetön.

Vierailija
15/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Jos olet fiksu. <3

Vierailija
16/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö kuulostaa hyvältä, mutta puhumattomuus ei vaan parisuhteessa toimi. Siitä ei tule pitemmän päälle mitään jos mies ei anna itsestään mitään henkilökohtaista, eikä siihen muuta tapaa ole kuin kommunikointi. Eli opettele puhumaan ja tuntemaan, ja olet täydellinen.

No jaa, riippuu sen toisen luonteestakin. Meillä on täällä 2 puhumatonta ja hyvin on 13 vuotta mennyt yhdessä. 

Vierailija
17/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ongelmaa kuin AP:lla. En ihan yhtä pitkä ole, mutta en lopulta ihan hirveästi lyhyempikään ole, hiljainen ja vihaisen/ärtyneen näköinen kuitenkin olen ja se minua harmittaa, että jos jotkut ihmiset sitten ajattelevat minun olevan vihainen, tai jopa kuvittelevat, että olen vihainen juuri heille. Vihaiselta näyttäminen johtuu pitkälti silmistäni. Naiset ei ole riemusta hyppineet minut nähdessään joten aikas pienet mahdollisuudet on, että kelpaan.

Varmaan jos pääsisi jollain ihmeellä tutustumaan johonkin oikeanlaiseen naiseen läheisemmin niin se oikea minänikin tulisi esiin, mutta ongelmahan on se, että miten tutustua kun naiset tuntuvat vihaavan minua jo ihan ilman, että on vaihdettu sanaakaan. Minähän en tunnetusti tee aloitetta kehenkään tutustumisen suhteen, mutta ei tee kukaan minullekaan kun olen niin vihaisen oloinen ja ruma, eli en ole siellä unelmamieslistan kärkipäässä joita naiset sitten lähestyvät.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
18/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi!

Vierailija
19/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa. Terv. Rujon ja vihaisenkin mutta myös liikunnallise näköinen kaljupää.

Vierailija
20/41 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on tossa pöydällä House dvd jonka kannessa on itse tohtori hyvinkin vihasen ja pitkän näköisenä ja täytyy sanoa että kyllä kelpais!Että eiköhän se ole siitä kiinni minkälainen kokonaisuus olet muuten.Toisaalta jos kovastikkin Housea muistuttaisit luulen ettei sun täällä tarvis kysellä kelpaatko naisille eiköhän se olisi tullut jo selväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi