Kelpaako naisille pitkä, hiljainen ja vakavan/vihaisen näköinen mies?
Olen pitkä ja eleetön mies, ihmiset sanovat että näytän aina vakavalta, vaikka en sitä ole, hiljainen kylläkin. Olen myös yli 190 senttinen ja minulla on leveät hartiat, joten minusta tuntuu, että lähinnä pelotan naisia. Onko tällainen miestyyppi aivan toivoton?
M24
Kommentit (41)
Tykkään yleensä ap:n kuvaileman kaltaisista miehistä, koska tapaamani pitkät, puntit ja hiljaiset miehet ovat olleet turvallisia ja tasaisia. En välitä loppumattomasta puhetulvasta tai ylimääräisestä tunnehölinästä. Harmi, että jurot miehet eivät tee aloitteita (ainakaan minulle).
periaatteessa sinulla hyvät mahikset pitää liikaa päätä aukovat häirikkökäyttäytyvät naiset poissa "jaloista"; näitä ärsyttää se etteivät he olekkaan niitä sadun prinsessoja joille ei lasikenkä nahdukkaan jalkaan tahi eivät ole Itävalta-Unkarin aikaisia "sissejä".
Aina on hyvä että jotkut karsiutuvat koska joistakin on vain haittaa eivätkä tajua sosiaalisesti lähestyä. Toisaalta kun mies on joskus heitä lähestynyt, jokin siellä vinksahtaa kun muututaan perässä seuraileviksi meluajiksi. nämä puonnevat helpommin pois.
Monet naiset tykkää pitkistä miehistä, mutta eleetön ja vakava olemus saattaa juu pelottaa osan pois.
Ei eleettömyys ainakaan sinusta kovin helposti lähestyttävää tee. Naiset yleensä ajattelee että mies on naimisissa eikä kovin kiinostunut muista naisista jos naama ja eleet on tyyliin tönkkösuolattu patsas. Kyllä se valitettavasti niin menee että jos mies tulee juttelemaan rauhallisesti ja silmät "nauraa", niin se saa naisen tuntemaan siltä että mies on tosissaan.
Kuvittele nyt tilanne; Saanko tarjota sanoo mies ja katsoo jähmeästi naista. Nainen ei pysty lukemaan miehen kasvoilta mitään, joten se aiheuttaa vaistomaisesti ahdistuneen tilan. Mies ei vaikuta siltä että se osaisi edes puhua.
Juu, jos olet fiksu, hauska, lämmin, hyväntuoksuinen ja edes keskiverto rakastaja.
Taalla kans yksi jurottaja. Vaikea saada huomiota esim. baarissa kun supliikkimiehet jyraa. Miltahan "foorumilta" sita naista sitten etsisi... nettiakin on kokeiltu, mutta ei sieltakaan kunnon parisuhdetta ole loytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Naispelko kirjoitti:
Samaa ongelmaa kuin AP:lla. En ihan yhtä pitkä ole, mutta en lopulta ihan hirveästi lyhyempikään ole, hiljainen ja vihaisen/ärtyneen näköinen kuitenkin olen ja se minua harmittaa, että jos jotkut ihmiset sitten ajattelevat minun olevan vihainen, tai jopa kuvittelevat, että olen vihainen juuri heille. Vihaiselta näyttäminen johtuu pitkälti silmistäni. Naiset ei ole riemusta hyppineet minut nähdessään joten aikas pienet mahdollisuudet on, että kelpaan.
Varmaan jos pääsisi jollain ihmeellä tutustumaan johonkin oikeanlaiseen naiseen läheisemmin niin se oikea minänikin tulisi esiin, mutta ongelmahan on se, että miten tutustua kun naiset tuntuvat vihaavan minua jo ihan ilman, että on vaihdettu sanaakaan. Minähän en tunnetusti tee aloitetta kehenkään tutustumisen suhteen, mutta ei tee kukaan minullekaan kun olen niin vihaisen oloinen ja ruma, eli en ole siellä unelmamieslistan kärkipäässä joita naiset sitten lähestyvät.
Terveisin Naispelko22
Mulle kyllä kelpaisit:) En usko, että noin symppis mies on ruma. Ei ainakaan mun silmissä.
N32v
Sinulla on vissiin joku Naispelko22-fetissi. Eikai siinä mitään pahaa ole, mutta en vain ymmärrä.
Terveisin Naispelko22
Riippuu ihan täysin ykrpäsi pituudesta. Jos iso, kelpaa. Jos pieni, ei kelpaa.Nothing else matters.
24 on poika. Jos olet sisältä kiva, pitkä, hiljainen ja naamailme ovat samantekeviä. T. Kaunokki 47
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja vähän samanlainen. 175 cm leveäharteinen, kömpelö, eleetön, ilmeetön.
Te voisitte perustaa ap:n kanssa Tönkkölän perheen.
Kyllä kelpaa, kunhan ei ole niin hiljainen, että naisen pitää kannatella tilannetta, jotta saa keskustelua. Ja vihainen ulkomuoto ei haittaa, jos ei oikeasti ole vihainen.
Naispelko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispelko kirjoitti:
Samaa ongelmaa kuin AP:lla. En ihan yhtä pitkä ole, mutta en lopulta ihan hirveästi lyhyempikään ole, hiljainen ja vihaisen/ärtyneen näköinen kuitenkin olen ja se minua harmittaa, että jos jotkut ihmiset sitten ajattelevat minun olevan vihainen, tai jopa kuvittelevat, että olen vihainen juuri heille. Vihaiselta näyttäminen johtuu pitkälti silmistäni. Naiset ei ole riemusta hyppineet minut nähdessään joten aikas pienet mahdollisuudet on, että kelpaan.
Varmaan jos pääsisi jollain ihmeellä tutustumaan johonkin oikeanlaiseen naiseen läheisemmin niin se oikea minänikin tulisi esiin, mutta ongelmahan on se, että miten tutustua kun naiset tuntuvat vihaavan minua jo ihan ilman, että on vaihdettu sanaakaan. Minähän en tunnetusti tee aloitetta kehenkään tutustumisen suhteen, mutta ei tee kukaan minullekaan kun olen niin vihaisen oloinen ja ruma, eli en ole siellä unelmamieslistan kärkipäässä joita naiset sitten lähestyvät.
Terveisin Naispelko22
Mulle kyllä kelpaisit:) En usko, että noin symppis mies on ruma. Ei ainakaan mun silmissä.
N32v
Sinulla on vissiin joku Naispelko22-fetissi. Eikai siinä mitään pahaa ole, mutta en vain ymmärrä.
Terveisin Naispelko22
Hölmökö oot? Ei mulla mitään fetissiä ole:) Mä en vaan ymmärrä, että miksi ihmeessä kuvittelet olevas jotenkin kelpaamaton tai muuten vajaavainen. En hetkeäkään usko, että sussa on ihmisenä mitään vikaa. Saatat ehkä tehdä vanhanaikaiset ja kiinnittää huomiosi ihan vääriin nuoriin naisiin, mutta muuten ei varmasti ole mitään estettä parisuhteen muodostamiseksi. Mulle kelpaisit ihan takuulla ja aivan varmasti monelle muullekin, ikäisellesikin, naiselle. Ja mitäs pahaa siinä on, että myönnän sun olevan mun mielestä miellyttävä? Ettäs tiiät!
N32v
Kyllä mulle ainakin kelpaisi.... :) Pidän pitkistä, rauhallisista ja hieman jäyhistä miehistä. Tulee turvallinen olo. Kunhan on kiltti ja luotettava lisäksi, sekä jonkinlainen huumorintaju. Supliikit pelimiehet tai yli-ekstrovertit naistennaurattajat ei sytytä parisuhdemielessä.
N27
Olisihan se kiva että mies saisi joskus nauramaan. Näytätkö siis vain vihaiselta vai oletko sitä myös? :D Pituus ja harteikkuus kuulostaa hyvältä!
Olen ihastunut pitkään, vakavan näköiseen ja hiljaiseen mieheen. Ei taida olla ihan yhtä pitkä kuin aloittaja, mutta siis kyllä kelpaisi! Täytyy kyllä myöntää että ennen kuin tutustuin häneen, ajattelin että hän näyttää vähän huumorintajuttomalta ja kuivalta, joten en ehkä pelkkään ulkonäköön olisi ensimmäisenä ihastunut, mutta ei tuo jäykkä olemus mitenkään haittaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Naispelko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispelko kirjoitti:
Terveisin Naispelko22
N32v
Terveisin Naispelko22
Hölmökö oot? Ei mulla mitään fetissiä ole:) Mä en vaan ymmärrä, että miksi ihmeessä kuvittelet olevas jotenkin kelpaamaton tai muuten vajaavainen. En hetkeäkään usko, että sussa on ihmisenä mitään vikaa. Saatat ehkä tehdä vanhanaikaiset ja kiinnittää huomiosi ihan vääriin nuoriin naisiin, mutta muuten ei varmasti ole mitään estettä parisuhteen muodostamiseksi. Mulle kelpaisit ihan takuulla ja aivan varmasti monelle muullekin, ikäisellesikin, naiselle. Ja mitäs pahaa siinä on, että myönnän sun olevan mun mielestä miellyttävä? Ettäs tiiät!
N32v
Tyhmä, idiootti, ääliö, vajakki jne. ovat tuttuja nimityksiä, mutta hölmöksi ei ole taidettu aiemmin sanoa, noh lisätään nyt sekin sitten listalle. Ihmettelen vaan kun hyvin monesti isket minun viesteihini ja toteat minun kelpaavan sinulle. Ja miksi kuvittelen olevani kelpaamaton ja vajaavainen? No yksinkertaisesti siksi, koska olen. Kiinnitän huomioni hyvin erilaisiin naisiin ja lähes tulkoon kaikki naiset käyttäytyvät minua kohtaan samoin. Vanhat naiset ovat minulle usein mukavia, siis mummelit. Myönnän, että siitä tulee hyvälle mielelle, ehkä pitäisi alkaa metsästää jotain gilf:iä, koska heille tunnun olevan ihminen.
Terveisin Naispelko22
Naispelko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispelko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispelko kirjoitti:
Terveisin Naispelko22
N32v
Terveisin Naispelko22
N32v
Tyhmä, idiootti, ääliö, vajakki jne. ovat tuttuja nimityksiä, mutta hölmöksi ei ole taidettu aiemmin sanoa, noh lisätään nyt sekin sitten listalle. Ihmettelen vaan kun hyvin monesti isket minun viesteihini ja toteat minun kelpaavan sinulle. Ja miksi kuvittelen olevani kelpaamaton ja vajaavainen? No yksinkertaisesti siksi, koska olen. Kiinnitän huomioni hyvin erilaisiin naisiin ja lähes tulkoon kaikki naiset käyttäytyvät minua kohtaan samoin. Vanhat naiset ovat minulle usein mukavia, siis mummelit. Myönnän, että siitä tulee hyvälle mielelle, ehkä pitäisi alkaa metsästää jotain gilf:iä, koska heille tunnun olevan ihminen.
Terveisin Naispelko22
Vaikka sanoin sua hölmöksi, se oli kuitenkin sellainen hyväntahtoinen kysymys. En näkisi mitään syytä kutsua ketään vajakiksi tai idiootiksi, jos he eivät sitä oikeasti ole. Siis kliinisessä mielessä:) Jotenkin vaan kiinnitän huomion sun viesteihin ja niissä niin usein vähättelet itseäsi, että mulle tulee tarve oikasta asioita ja kertoa, että se on ihan turhaa. Sulla on tosi sympaattinen tyyli kirjottaa ja mulla on herkkä kohta sympaattisia miehiä kohtaan (tai oikeastaan kaikkia kivoja miehiä kohtaan). Mun ystäväpiirini koostuu pääosin miehistä muutenkin:D
Onhan osa naisista tosiaan kuin persereikiä, mutta älä nyt herran tähren luovu toivosta minun sukupuoltani kohtaan. On meitä oikeasti hyviä tyyppejäkin paljon. Sellaisia, jotka ottaa ihmisen ihmisenä, ei arvota tai pisteytä. Ja oothan saanut multakin positiivista huomiota vaikken ole mikään mummo sentään;) Tosin en aina ole ihan varma, että osaavatko ihmiset ottaa mun tyyliset positiiviset palautteet positiivisina. Oon tyyliltäni aika roisi noita-akka.
Ärsyttääkö sua, että kommentoin sulle? Voin lopettaakin, mutta oot silti mun mielestä söpöliini.
N32v
Minä olen lähelle AP mutta laiha. Ei minkäänlaista vientiä vaikka rahaa riittää. M37
Vierailija kirjoitti:
Naispelko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispelko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispelko kirjoitti:
Terveisin Naispelko22
N32v
Terveisin Naispelko22
N32v
Terveisin Naispelko22
Vaikka sanoin sua hölmöksi, se oli kuitenkin sellainen hyväntahtoinen kysymys. En näkisi mitään syytä kutsua ketään vajakiksi tai idiootiksi, jos he eivät sitä oikeasti ole. Siis kliinisessä mielessä:) Jotenkin vaan kiinnitän huomion sun viesteihin ja niissä niin usein vähättelet itseäsi, että mulle tulee tarve oikasta asioita ja kertoa, että se on ihan turhaa. Sulla on tosi sympaattinen tyyli kirjottaa ja mulla on herkkä kohta sympaattisia miehiä kohtaan (tai oikeastaan kaikkia kivoja miehiä kohtaan). Mun ystäväpiirini koostuu pääosin miehistä muutenkin:D
Onhan osa naisista tosiaan kuin persereikiä, mutta älä nyt herran tähren luovu toivosta minun sukupuoltani kohtaan. On meitä oikeasti hyviä tyyppejäkin paljon. Sellaisia, jotka ottaa ihmisen ihmisenä, ei arvota tai pisteytä. Ja oothan saanut multakin positiivista huomiota vaikken ole mikään mummo sentään;) Tosin en aina ole ihan varma, että osaavatko ihmiset ottaa mun tyyliset positiiviset palautteet positiivisina. Oon tyyliltäni aika roisi noita-akka.
Ärsyttääkö sua, että kommentoin sulle? Voin lopettaakin, mutta oot silti mun mielestä söpöliini.
N32v
Ei se ole mitään vähättelyä vaan oman arvonsa ymmärtämistä. En ole komea, älykäs, hauska, puhelias, kiinnostava jne. Sanon taas, että netissä minusta saa ihan eri kuvan kuin mitä oikeasti olen.
Mistähän niitä hyviä tyyppejä oikein löytää? Siis sellaisia, jotka voisivat jopa kiinnostua minusta? Ehkä unistani saattaisi löytyäkin. Ja jos/kun löytyykin niin ne asuu jossain Perussa.
Ei minua varsinaisesti ärsytä, ihmetyttää vain, että miten jaksat. Ja kiva jos olen jonkun mielestä söpöliini, on sekin jo vähän voiton puolella.
Terveisin Naispelko22
N32v