Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kuudesluokkalaiset tytöt lukevat?

Vierailija

Kirja ujolle ja hiljaiselle tytölle jouluksi. Mitä suosittelisitte? Tytöllä ei ole kavereita, joten saisi kirjasta iloa jouluunsa.

Kiitos

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Oletko kuullut sellaisesta kirjasarjasta kuin Harry Potter? Se on fantasiakirja, jossa tontut, maahiset, velhot, entit(elävät puut), örkit yms. maagiset taruolennot taistelevat sormuksesta, jolla pystyy hallitsemaan toisten mieliä.

Vierailija

Harry Potter ja Viisasten kivi -kirjan kuvitettu versio on todella upea! En tiedä, mitä nykyään luetaan tuossa iässä, mutta itse luin juurikin Pottereita.

Vierailija

Jos on paljon lukeva  niin on varmaan jo lukenut esim. Soturikissat. Oisko lahjakortti kirjakauppaan kuitenkin parempi, jatkuuhan sitä lomaa joulunpyhien jälkeenkin?

Vierailija

Meillä lukee Nälkäpeli -kirjoja, John Greenin kirjoja (mm. Tähtiin kirjoitettu virhe) ja James Dashnerin kirjoja, mm. Maze Runner.

Tosin nyt on jo 7. luokalla, mutta luki noita myös 6. luokalla.

Vierailija

Kiitos vinkeistä. Soturikissat kuulostaa kivalta. Potterit heillä taitaa olla. Magna voi olla erikoista hänelle. Lisääkin saa kertoa vaihtoehtoja...

Vierailija

Meillä on lukutoukka 11-vuotias. Lukenut Potterit, kaikki Rick Riordanit. Lukenut myös paljon Agatha Christietä. Tiedätkö ap millaisista kirjoista pitää? Vai lukeeko edes? Uusi kirjasarja olisi ainakin sellainen kuin Rautakoe. Kysy kirjakaupasta, sieltä saa oikeasti vinkkejä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos on paljon lukeva  niin on varmaan jo lukenut esim. Soturikissat. Oisko lahjakortti kirjakauppaan kuitenkin parempi, jatkuuhan sitä lomaa joulunpyhien jälkeenkin?

Lahjakortti voisi olla paras, jos ei oikeasti tiedä, a) mitä tyttö tykkää ylipäätään lukea ja b) mitä kirjoja on lukenut jo.

Vierailija

Kyseessä kummityttö. Tiedän, että hän lukee. Ostin viime jouluna myös kirjan ja oli tykännyt kovasti ja olivat ostaneet lisää saman kirjasarjan kirjoja ☺olisipa heti tekemistä joulunpyhinä...

Vierailija

Kannattaa kysyä minkä tyylisestä on kiinnostunut. Ihmiset on eriliaisia, itse tykkäsin lukea 12-vuotiaana kaikkea mikä liittyi historiaan, olisin pettynyt jos olisin saanut jonkun potterin. Eli lahjakortti kirjakauppaan voisi olla ihan paikallaan, ehkä sen kanssa vaikka kiva kirjanmerkki tms. :)

Vierailija

Kannattaa kysyä. Kaikki tytöt eivät ensinnäkään edes lue ja ne jotka lukevat, ovat kaikki erilaisia omine mieltymyksineen. Olin itse lapsena todella iloinen kun kummit kysyivät suoraan "minkä levyn/kirjan" haluaisit ja sain juuri sen mitä olin toivonut. Yllätyksenä tulleet kirjat jäivät valitettavasti lukematta sillä niiden antaja ei tuntenut minua yhtään eikä olisi osannut arvata minkälaista kirjallisuutta haluan lukea. Joten kysy edes tytön vanhemmilta, tai anna lahjakortti!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat