Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin vissiin tosi nolo tapaus tänään kaupassa?

Vierailija
25.11.2015 |

Tuli tuossa äsken mieleen, kun täällä on usein niitä "nolot ostokset"-ketjuja, että mulla tais olla aika nolo kauppareissu. Kassalla tietysti miesmyyjä ja seuraavana asiakkaana keski-ikäinen mies.

Ja ostokset oli: 2 megapakettia siteitä, wc-paperi, sukkahousut, maksalaatikko, mustamakkara, mehua, suklaata

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä oli noloa?!

Vierailija
2/31 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä mitään noteerattavaa. Ja sanon tämän vannoutuneena kauppa-kyylänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä oli ne nolo kohta?!

Vierailija
4/31 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan toi ny noloa kun kaikki saa tietää että on massiiviset kuukautiset mihin vedetään suklaata, ei ole varaa kuin maksalaatikkoon kun rahat menee wc paperiin ja sukkiksiin ja mehu ja makkara on muuten vain wt

Vierailija
5/31 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko noloksi sen että et olekaan robotti tai nukke, vaan ihka aito ihminen, jolla on myös ihan normaaleja elintoimintoja, kuten kakkaaminen ja pissaaminen, hormonitoiminta, syöminen ja juominen?

Vierailija
6/31 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole AP mutta kyllä tuo maksalaatikko on ainakin nolo. Hävettää ihmiset jotka syö eineksiä. Tietenkään ei yhtään kasviksiakaan ostettu, eineseläjä kun olet. Kyllähän tuo noloa on. Veikkaan että läski olet kanssa, kun vedät vaan eineksiä ja suklaata ravinnoksi.

Vierailija
7/31 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan toi ny noloa kun kaikki saa tietää että on massiiviset kuukautiset mihin vedetään suklaata, ei ole varaa kuin maksalaatikkoon kun rahat menee wc paperiin ja sukkiksiin ja mehu ja makkara on muuten vain wt

No mä kyllä syön suklaata ihan ilman kuukautisiakin. Tuskin ketään oikeasti kiinnostaa sun ruokavaliosi.

Vierailija
8/31 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän toi tietysti vähän nololta kuulostaa mutta kyllä se menee ohi :D

Vierailija
9/31 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole AP mutta kyllä tuo maksalaatikko on ainakin nolo. Hävettää ihmiset jotka syö eineksiä. Tietenkään ei yhtään kasviksiakaan ostettu, eineseläjä kun olet. Kyllähän tuo noloa on. Veikkaan että läski olet kanssa, kun vedät vaan eineksiä ja suklaata ravinnoksi.

Niin et sä jaksat vääntää maksalaatikon joka kerta lasuta loppuun itse? Haet maksaa jne. , ja mustamakkaran teossa on kiva varmasti veren kanssa läträillä? :D

Teet varmaan myös suklaat ite, vaikka se tuleekin kalliimmaksi kuin kaupasta ostettu suklaa.

Vierailija
10/31 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on varmaan juttu huomisessa iltalehdessä.

Vierailija
11/31 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jättimäisestä menkoista johtuva raudanpuute, johon on pakko mättää mustaa makkaraa ja maksalaatikkoa? :D

Ja suklaa tietysti kuuluu asiaan.

Ei tuossa ole mitään noloa, ihana olet.

Vierailija
12/31 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aina valikoida se kassa. En minäkään pätkähdä ensimmäiselle kassalle mikä silmään sattuu. Kassan valitseminen on pitkä prosessi, ensin täytyy karsia pois ne kassat joihin ei halua mennä, minun tapauksessani ne joissa on kauniit kassaneidot ja AP:n tapauksessa kun on ostettu niitä noloja pimpsasiteitä niin karsitaan miehet pois. Sitten alkaa todellinen tiedustelu sen suhteen mikä hyväksyttyjen listalle päässyt kassa vetää nopeiten, sen voi suorittaa ovelasti vaikka katselemalla mitä heräteostoshässäköitä on niiden kassojen luona, tai lueskelemalla iltapäivälehtien otsikoita. Sitten kun on löydetty se paras kassa niin sitten vaan hyökätään suoraviivaisesti siihen hihnalle ja kipataan ostokset viimeiselle matkalleen. Aina kannattaa laskea se raha jo valmiiksi, että ei tarvitse kuin kassalla antaa se seteli kouraan ja hyvästellä.

Myönnän joskus menneeni kauniin kassaneidon kassalle, mutta ne kerrat voi laskea yhden käden sormilla ja jää vielä sormia ylikin. Silloin ei ole ollut muita kassoja tai niissä on ollut kamalat jonot. Kerran yritin mennä kauniille kassalle, mutta se katsoi tarkkaan koska minä satun kohdalle ja häipyi sitten pois, siihen sitten jäin ostosteni kanssa. Joskus myös olen hairahtanut lyhyen jonon-taktiikkaan, se on yleensä hyvä, mutta kannattaa muistaa, että jos muilla kassoilla on pitkät jonot ja yhdellä lyhyet niin siihen lienee joku syy, yleensä se on hidas kassaneiti.

Voisin kirjoittaa kirjan kaupassa käymisen saloista ja erilaisista taktiikoista.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
13/31 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatko AP koskaan mitään muuta ruokaa kun eineksiä? Aika ankealta kyllä ostoksesi vaikuttavat. Et kovin terveessä ruumiissa noilla eväillä elä.

Vierailija
14/31 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mielestäni ollutkaan nolo, mutta täällä on saanu monesti lukea ettei kehdata ostaa mitään noista edes yksittäisinä, varsinkaan miesmyyjältä. En juuri syö eineksiä ja vihanneksia ja muuta ruokaa oli kaapissa jo valmiina. Toi oli tollanen siteiden ja kakkapaprun hakureissu, ja aattelin et saisin vähän rautaa tosta mustamakkarasta (?). Taitaa kaikki kauppanoloilijat olla luikkimassa wc-paperihyllyjen välissä, kun ei kenenkään mielestä ollut noloa?

ihan normaalipainoinen ap

Vierailija
15/31 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sattui tänään söpö kassaneiti, joka kyseli karjalanpiirakoistani. Hitsi kun en tajunnut osoittaa mielenkiintoani hänen piirakkaansa kohtaan.

Vierailija
16/31 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olin paljon nolompi. Oli töissä tullut nokkapokkaa vittumaisen työkaverin kanssa ja tämä oli pomon ja työkaverien edessä nolannut minut todella pahasti. Lähdin lounastauolla kauppaan, vieläkin muistellen sitä tapahtunutta. Häpeän ja raivon puna nousi taas kasvoilleni kun siinä juustohyllyn edessä muistelin asiaa, ja ajattelin: "nyt sinä kusipää vittuilit väärälle tyypille, ja sinä to-DEL-LA-KIN saat tuntea sen nahoissasi. Saatana sentään". Vasta kun huomasin parin metrin päästä vanhempi rouva katseli minua kummastuneen näköisesti, tajusin että en minä vain ajatellut sitä, vaan sanoin ääneen, oikein kunnon tuohtuneella äänellä :\ Meinasi varmaan että kunnon seinähullu, kiistelee siinä jonkun näkymättömän hallusinaation kanssa.

Vierailija
17/31 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli lähinnä häivähdys jotain perverssiä mieleen. Anteeksi, ap. Ei mulla muuta.

Vierailija
18/31 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli lähinnä häivähdys jotain perverssiä mieleen. Anteeksi, ap. Ei mulla muuta.

Minäkin luulin, että se mustamakkara oli noloin kohta.

Vierailija
19/31 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin ostamassa tamponeja ja maitoa, iik. Joku varmaan luulee että elän niillä, vähänkö hävettää jos joku mamma kelaa että mun aamupalalautasella lilluu lämpimässä maidossa pari normaali-imuista. Tai koko paketti. Vielä nolompaa olisi jos se kassaneiti ajatteli että tämänkin paketin sisältö päätyy ton naisen toosaan.

Vierailija
20/31 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua ainakin nolottaa ostaa wc paperia ku kaikki tietää siinä vaiheessa et käyn joskus kakilla! Ainakin mä ite joskus aattelen jos nään jonkun kaupassa niin just tolleen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi