Olin vissiin tosi nolo tapaus tänään kaupassa?

Vierailija

Tuli tuossa äsken mieleen, kun täällä on usein niitä "nolot ostokset"-ketjuja, että mulla tais olla aika nolo kauppareissu. Kassalla tietysti miesmyyjä ja seuraavana asiakkaana keski-ikäinen mies.

Ja ostokset oli: 2 megapakettia siteitä, wc-paperi, sukkahousut, maksalaatikko, mustamakkara, mehua, suklaata

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

No onhan toi ny noloa kun kaikki saa tietää että on massiiviset kuukautiset mihin vedetään suklaata, ei ole varaa kuin maksalaatikkoon kun rahat menee wc paperiin ja sukkiksiin ja mehu ja makkara on muuten vain wt

Vierailija

Koetko noloksi sen että et olekaan robotti tai nukke, vaan ihka aito ihminen, jolla on myös ihan normaaleja elintoimintoja, kuten kakkaaminen ja pissaaminen, hormonitoiminta, syöminen ja juominen?

Vierailija

En ole AP mutta kyllä tuo maksalaatikko on ainakin nolo. Hävettää ihmiset jotka syö eineksiä. Tietenkään ei yhtään kasviksiakaan ostettu, eineseläjä kun olet. Kyllähän tuo noloa on. Veikkaan että läski olet kanssa, kun vedät vaan eineksiä ja suklaata ravinnoksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No onhan toi ny noloa kun kaikki saa tietää että on massiiviset kuukautiset mihin vedetään suklaata, ei ole varaa kuin maksalaatikkoon kun rahat menee wc paperiin ja sukkiksiin ja mehu ja makkara on muuten vain wt

No mä kyllä syön suklaata ihan ilman kuukautisiakin. Tuskin ketään oikeasti kiinnostaa sun ruokavaliosi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole AP mutta kyllä tuo maksalaatikko on ainakin nolo. Hävettää ihmiset jotka syö eineksiä. Tietenkään ei yhtään kasviksiakaan ostettu, eineseläjä kun olet. Kyllähän tuo noloa on. Veikkaan että läski olet kanssa, kun vedät vaan eineksiä ja suklaata ravinnoksi.

Niin et sä jaksat vääntää maksalaatikon joka kerta lasuta loppuun itse? Haet maksaa jne. , ja mustamakkaran teossa on kiva varmasti veren kanssa läträillä? :D

Teet varmaan myös suklaat ite, vaikka se tuleekin kalliimmaksi kuin kaupasta ostettu suklaa.

Vierailija

Onko sulla jättimäisestä menkoista johtuva raudanpuute, johon on pakko mättää mustaa makkaraa ja maksalaatikkoa? :D
Ja suklaa tietysti kuuluu asiaan.

Ei tuossa ole mitään noloa, ihana olet.

Naispelko23
Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

Kannattaa aina valikoida se kassa. En minäkään pätkähdä ensimmäiselle kassalle mikä silmään sattuu. Kassan valitseminen on pitkä prosessi, ensin täytyy karsia pois ne kassat joihin ei halua mennä, minun tapauksessani ne joissa on kauniit kassaneidot ja AP:n tapauksessa kun on ostettu niitä noloja pimpsasiteitä niin karsitaan miehet pois. Sitten alkaa todellinen tiedustelu sen suhteen mikä hyväksyttyjen listalle päässyt kassa vetää nopeiten, sen voi suorittaa ovelasti vaikka katselemalla mitä heräteostoshässäköitä on niiden kassojen luona, tai lueskelemalla iltapäivälehtien otsikoita. Sitten kun on löydetty se paras kassa niin sitten vaan hyökätään suoraviivaisesti siihen hihnalle ja kipataan ostokset viimeiselle matkalleen. Aina kannattaa laskea se raha jo valmiiksi, että ei tarvitse kuin kassalla antaa se seteli kouraan ja hyvästellä.

Myönnän joskus menneeni kauniin kassaneidon kassalle, mutta ne kerrat voi laskea yhden käden sormilla ja jää vielä sormia ylikin. Silloin ei ole ollut muita kassoja tai niissä on ollut kamalat jonot. Kerran yritin mennä kauniille kassalle, mutta se katsoi tarkkaan koska minä satun kohdalle ja häipyi sitten pois, siihen sitten jäin ostosteni kanssa. Joskus myös olen hairahtanut lyhyen jonon-taktiikkaan, se on yleensä hyvä, mutta kannattaa muistaa, että jos muilla kassoilla on pitkät jonot ja yhdellä lyhyet niin siihen lienee joku syy, yleensä se on hidas kassaneiti.

Voisin kirjoittaa kirjan kaupassa käymisen saloista ja erilaisista taktiikoista.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Vierailija

Ostatko AP koskaan mitään muuta ruokaa kun eineksiä? Aika ankealta kyllä ostoksesi vaikuttavat. Et kovin terveessä ruumiissa noilla eväillä elä.

Vierailija

En mä mielestäni ollutkaan nolo, mutta täällä on saanu monesti lukea ettei kehdata ostaa mitään noista edes yksittäisinä, varsinkaan miesmyyjältä. En juuri syö eineksiä ja vihanneksia ja muuta ruokaa oli kaapissa jo valmiina. Toi oli tollanen siteiden ja kakkapaprun hakureissu, ja aattelin et saisin vähän rautaa tosta mustamakkarasta (?). Taitaa kaikki kauppanoloilijat olla luikkimassa wc-paperihyllyjen välissä, kun ei kenenkään mielestä ollut noloa?

ihan normaalipainoinen ap

Vierailija

Mulle sattui tänään söpö kassaneiti, joka kyseli karjalanpiirakoistani. Hitsi kun en tajunnut osoittaa mielenkiintoani hänen piirakkaansa kohtaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat