Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Me naiset ollaan palkintoja

Vierailija

Miehen pitää tavoitella meitä ja nähdä vähän vaivaa. Muuten on ihan turha luulla että mitään heruu.

T: Naisellinen nainen

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Mites tämmöiset rumat naiset? Mulla on mies eikä se juntti edes häpeä mua yhtään. Voisitko selittää, että miksi sitten osa miehistä on ihan onnellisia tämmöisestä kolhiintuneesta palkinnosta?

Vierailija

Mulle kyllä sopisi tuollainen. Olen asunut Välimeren maassa, jossa ihan arjessa miehet flirttasivat ja tosiaan jaksoivat tavoitella sittenkin jos vähän esitti viileää. Minusta se oli paljon kivampaa kuin tämä suomalainen meininki. 

Mutta ei täällä Suomessa tosiaan yleensä ole tapana että mies yksipuolisesti alkaa selvinpäin kiinnostustaan osoittaa, ja varsinkaan enää yritä sitten jos nainen vaikuttaa vastahakoiselta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mites tämmöiset rumat naiset? Mulla on mies eikä se juntti edes häpeä mua yhtään. Voisitko selittää, että miksi sitten osa miehistä on ihan onnellisia tämmöisestä kolhiintuneesta palkinnosta?

Luuserimiehet joutuu tyytymään tuollaisiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olipa huono. Sinäkin, tuollainen toissavuotinen perunasäkki..

Tällä palstalla näemmä fiksuja ja hauskojakin ihmisiä.

Vierailija

Naisen kuuluu aina vähän vastustella vaikka mies olisi kiinnostavakin. Tällä tavalla karsitaan jyvät akanoista, ressukat oikeista miehistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naisen kuuluu aina vähän vastustella vaikka mies olisi kiinnostavakin. Tällä tavalla karsitaan jyvät akanoista, ressukat oikeista miehistä.

Oikeat miehet ajattelevat omilla aivoillaan ja jättävät sinun kaltaisesi palkintolehmät tyhmemmille miehille.

Vierailija

En mä ole mikään palkinto vaan ihminen. Enkä mä halua esittää vaikeasti tavoiteltavaa: Jos mä haluan jotain elämässäni, mä pyrin hankkimaan sen. Jos en halua, sanon sen.

Ei helkkari mä ala leikkimään jotain "en mä haluu, mutta haluun kuitenkin leikkiä" ja keskittyä toivomaan, että joku keksii mitä mä oikeasti haluan. Hirveästi hukkaan heitettyä aikaa, jolla voisi saada sen, mitä jo halusi ja seuraavaksi keskittyä tavoittelemaan jotain muuta mitä haluaa. Ei ihme, jos naiset tienaavat vähemmän kuin miehet, hirveän tehotonta toimintaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat