Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin vissiin tosi nolo tapaus tänään kaupassa?

Vierailija
25.11.2015 |

Tuli tuossa äsken mieleen, kun täällä on usein niitä "nolot ostokset"-ketjuja, että mulla tais olla aika nolo kauppareissu. Kassalla tietysti miesmyyjä ja seuraavana asiakkaana keski-ikäinen mies.

Ja ostokset oli: 2 megapakettia siteitä, wc-paperi, sukkahousut, maksalaatikko, mustamakkara, mehua, suklaata

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olin paljon nolompi. Oli töissä tullut nokkapokkaa vittumaisen työkaverin kanssa ja tämä oli pomon ja työkaverien edessä nolannut minut todella pahasti. Lähdin lounastauolla kauppaan, vieläkin muistellen sitä tapahtunutta. Häpeän ja raivon puna nousi taas kasvoilleni kun siinä juustohyllyn edessä muistelin asiaa, ja ajattelin: "nyt sinä kusipää vittuilit väärälle tyypille, ja sinä to-DEL-LA-KIN saat tuntea sen nahoissasi. Saatana sentään". Vasta kun huomasin parin metrin päästä vanhempi rouva katseli minua kummastuneen näköisesti, tajusin että en minä vain ajatellut sitä, vaan sanoin ääneen, oikein kunnon tuohtuneella äänellä :\ Meinasi varmaan että kunnon seinähullu, kiistelee siinä jonkun näkymättömän hallusinaation kanssa.

Hitsi mie nauroin tälle!

Vierailija
22/31 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kassa ajatteli kun ostoksina oli kesäkurpitsa ja purkki tummelia ;(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kukaan voi tietää onko noi ostokset sulle vai vaikka jalka paketissa kotona makaavalle naapurille. Siksi en koskaan ajatte mitään kwnenkään ostoksista, enkä nolostele omiani

Vierailija
24/31 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole noloa nähnytkään. Se voisi vähän nolottaa jos kassalla olisi lukuvoide ja superiso kurkku.

Vierailija
25/31 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ostin hirveästi alkoholia ja samaan aikaan varalta raskaustestin, nauratti nuoren mies myyjän toljotus...

Olisin juonut joka tapauksessa, mutta en tiedä hävetti... :D

Vierailija
26/31 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla jättimäisestä menkoista johtuva raudanpuute, johon on pakko mättää mustaa makkaraa ja maksalaatikkoa? :D

Ja suklaa tietysti kuuluu asiaan.

Ei tuossa ole mitään noloa, ihana olet.

Vierailija
27/31 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulut varmaan niihin, joilla koko ajan mielessä, että mitähän tuo/nuo ajattelee minusta, vaikka oikeasti ketään ei kiinnosta pätkän vertaa!

Vierailija
28/31 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikko oli se nolo juttu.

Itse en kehtaa ostaa maksalaatikkoa muuten kuin yhdessä koiran kuivamunanan kanssa ja sitten höpöttelen että koira odottaa kotona nälissää nappuloita ja maksalaatikkoa.

Ei mulla ole mitään koiraa, syön ite myös ne sertit piimän kanssa, niissä on muuten tosi hyvin rasvat-proteinit-hiilarit tasapainossa.

Vierailija
29/31 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole noloa nähnytkään. Se voisi vähän nolottaa jos kassalla olisi lukuvoide ja superiso kurkku.

Tarviiko naiset jo lukiessakin voidetta?

Vierailija
30/31 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko naiset jo lukiessakin voidetta?

Ikääntyessä paikat kuivuu

Vierailija
31/31 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori kassaneiti minimanissa virnuili leveästi, kun edellä poikaystävä osti irttareita ja kortsuja ja minä sitten perässä maitopurkin ja paketin tamponeja. Ei tarvinnut juuri silloin mitään suurempia juttuja ostella ja ne kortsutkin ostettiin vähän heräteostoksena. Saattoi sillä olla joku oma ajatus juuri silloin päässä, mutta ei mitenkää kiva fiilis jääny siitä kerrasta. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi