Olin vissiin tosi nolo tapaus tänään kaupassa?
Tuli tuossa äsken mieleen, kun täällä on usein niitä "nolot ostokset"-ketjuja, että mulla tais olla aika nolo kauppareissu. Kassalla tietysti miesmyyjä ja seuraavana asiakkaana keski-ikäinen mies.
Ja ostokset oli: 2 megapakettia siteitä, wc-paperi, sukkahousut, maksalaatikko, mustamakkara, mehua, suklaata
Kommentit (31)
Mitähän kassa ajatteli kun ostoksina oli kesäkurpitsa ja purkki tummelia ;(
Mistä kukaan voi tietää onko noi ostokset sulle vai vaikka jalka paketissa kotona makaavalle naapurille. Siksi en koskaan ajatte mitään kwnenkään ostoksista, enkä nolostele omiani
Ei tuo ole noloa nähnytkään. Se voisi vähän nolottaa jos kassalla olisi lukuvoide ja superiso kurkku.
Kerran ostin hirveästi alkoholia ja samaan aikaan varalta raskaustestin, nauratti nuoren mies myyjän toljotus...
Olisin juonut joka tapauksessa, mutta en tiedä hävetti... :D
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla jättimäisestä menkoista johtuva raudanpuute, johon on pakko mättää mustaa makkaraa ja maksalaatikkoa? :D
Ja suklaa tietysti kuuluu asiaan.Ei tuossa ole mitään noloa, ihana olet.
Kuulut varmaan niihin, joilla koko ajan mielessä, että mitähän tuo/nuo ajattelee minusta, vaikka oikeasti ketään ei kiinnosta pätkän vertaa!
Maksalaatikko oli se nolo juttu.
Itse en kehtaa ostaa maksalaatikkoa muuten kuin yhdessä koiran kuivamunanan kanssa ja sitten höpöttelen että koira odottaa kotona nälissää nappuloita ja maksalaatikkoa.
Ei mulla ole mitään koiraa, syön ite myös ne sertit piimän kanssa, niissä on muuten tosi hyvin rasvat-proteinit-hiilarit tasapainossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole noloa nähnytkään. Se voisi vähän nolottaa jos kassalla olisi lukuvoide ja superiso kurkku.
Tarviiko naiset jo lukiessakin voidetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko naiset jo lukiessakin voidetta?
Ikääntyessä paikat kuivuu
Nuori kassaneiti minimanissa virnuili leveästi, kun edellä poikaystävä osti irttareita ja kortsuja ja minä sitten perässä maitopurkin ja paketin tamponeja. Ei tarvinnut juuri silloin mitään suurempia juttuja ostella ja ne kortsutkin ostettiin vähän heräteostoksena. Saattoi sillä olla joku oma ajatus juuri silloin päässä, mutta ei mitenkää kiva fiilis jääny siitä kerrasta. ;)
Hitsi mie nauroin tälle!