Millainen on hyvä työhakemus?

Vierailija

Vinkkejä kiitos! Olen opiskelija ja haen oman alan töitä... CV:n osaan tehdä ja siinä on ihan hyvin työkokemusta, vaikka ei tosin oman alan töistä kylläkään. Ei varmaan nykyään enää kannata aloittaa "olen X vuotias iloinen ja reipas nuori nainen..."? Jotain persoonallista, jotta erotun muiden hakijoiden joukosta. Juuri ko. tehtävistä ei ole kokemusta mulla, mutta sinne päin suuntaavista tehtävistä kylläkin on.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Oma kriteereni hyvälle työhakemukselle on se, ettei sillä varmasti joudu töihin, mutta toisaalta se ei anna työkkärillekään perusteita karenssiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oma kriteereni hyvälle työhakemukselle on se, ettei sillä varmasti joudu töihin, mutta toisaalta se ei anna työkkärillekään perusteita karenssiin.

Siinä pitää osata rivien välistä tuoda ilmi psykoottiset piirteet, lasten alituisen korvatulehduskierteet ja omat niska-hartiaseudun vaivat :D

Vierailija

Pieni palkkatoive taitaa olla se, millä satojen hakijoiden joukosta karsitaan haastatteluun. Ei niillä luritteluilla ole niin väliä, ellet hae viestintäalan tehtäviin. 

Vierailija

Jotenkin siihen malliin että:

Olen 22v juuri sen alueen ammattilainen jota haetaan, työkokemusta 44v juuri samasta työstä. Olen myös huomattavan naiivi enkä uskalla pyytää juuri mitään palkkaa. Lisäksi suostun 10v määräaikaiseen nollatuntisopimukseen jossa palkka on noin puolet siitä mitä köyhin työtön duunari saa esim. työkkåristä ja jossa sitoudun itse olemaan 5min varoitusajalla käytettävissä mihin tahansa vuorokaudenaikaan ja minä viikonpäivänä tahansa.

ps. mikä ihme on ylityökorvaus, loma-ajan palkka tai sairaskorvaus?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jotenkin siihen malliin että: