Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on hyvä työhakemus?

Vierailija
25.11.2015 |

Vinkkejä kiitos! Olen opiskelija ja haen oman alan töitä... CV:n osaan tehdä ja siinä on ihan hyvin työkokemusta, vaikka ei tosin oman alan töistä kylläkään. Ei varmaan nykyään enää kannata aloittaa "olen X vuotias iloinen ja reipas nuori nainen..."? Jotain persoonallista, jotta erotun muiden hakijoiden joukosta. Juuri ko. tehtävistä ei ole kokemusta mulla, mutta sinne päin suuntaavista tehtävistä kylläkin on.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 kirjoitti kyllä "suomen kielellä", mutta ei huomannut automaattikorjauksen vaihtaneen ässää isoksi.

Vierailija
22/22 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Toisessa kappaleessa kerrotaan osaaminen, työkokemus ja koulutus. Painotus yleensä siinä, mitä on entisissä työpaikoissa oppinut. 4-5 lausetta.

-Kolmannessa kappaleessa kerrotaan esim. it- ja kielitaidosta ja siitä minkälainen hakija on työntekijänä. Jos työpaikkailmoituksessa etsitään joustavaa tyyppiä, mainitse olevasi joustava. 3-4 lausetta.

Tämä kaikki lukee CV:ssä. Sen toistaminen hakukirjeessä on sinun ja lukijan ajan haaskaamista. Hakemuksesta pitää käydä heti ilmi mitä hyötyä työnantaja saa palkkaamalla juuri sinut. Jotain konkreettista ja mielellään euromääräistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi