Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko Antin "uusi" suosio kestää?

Vierailija

On nyt kuin uusi artisti itsevarmalla tanssimusiikkimenollaan ja Vain Elämää sarja sopivasti nostattaa jonkin aikaa, mutta mihin se riittää? Täytyykö Antin taas pian kehittää jotain uutta vai uskotteko, että pysyy nyt pinnalla vuosikausia uudella linjallaan?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Vuoden pari uskoisin..sen jälkeen riippuu ihan siitä miten uusi musiikkinsa uppoaa ja mitä muuta Suomen musamaailmalla on niihin aikoihin tarjolla.

Vierailija

Ainakin tuo menevä tyyli sopii hyvin Tuiskulle jo siksikin, että se mahdollistaa menevät tanssikoreografiat, joihin Antilla on taitoa. Moni muu laulava artisti ei Suomessa siihen kykene. Pelkkänä laulajana taas en Anttia näkisi läheskään niin vahvoilla. Vahva lavakoreografia ja itsevarmuus on hänen avainsanansa liveshowssa  ja toki myöskin helposti mukana tanssittavat biisit. Uskon, että tämä ja pari tulevaa vuotta ovat ne hänen uransa huippuvuodet.

Vierailija

Antilla ei ihan hirveästi ole juuri nyt myöskään kilpailijoita tuossa genressä ainakaan omassa ikäluokassaan. On näitä ihan nuoria poikapoppareita, mutta jo ikäeron vuoksi heitä ei voi oikein laittaa samaan kategoriaan ja tyylikään ei ole kellään samanlainen kuin Tuiskulla.

Vierailija

Antti käärii hyvät massit ja alkaa sitten taustapiruksi/tuottajaksi ym tai joogaopettajaksi ulkomaille. Varmaan tienailee sen verran musiikkiuran aikana että ei kuitenkaan Siwan kassalla Rovaniemellä tulevaisuudessa nähdä.

Vierailija

Harvoillapa se jättisuosio (nykyään) monia vuosia kestää, maailma, musiikki ja ihmiset muuttuvat niin nopeasti ja uusia tähtiä tulee niin kovaa vauhtia koko ajan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Harvoillapa se jättisuosio (nykyään) monia vuosia kestää, maailma, musiikki ja ihmiset muuttuvat niin nopeasti ja uusia tähtiä tulee niin kovaa vauhtia koko ajan.

Näinpä. Cheekinkään huippukausi ei loppuunsa ole kestänyt vielä kuin 3-4 vuotta ja siinäkin näkisin hiipumisen merkkejä. Robinilla sama homma..hiipumisesta en ole varma, mutta selvä taitekohta on menossa/tulossa hänellä lähestyvän aikuisuuden myötä. Hänellä on mahdollisuudet vielä toki vaikka mihin nousta vielä uudestaan aikuisvuosina, jos sinniä riittää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Cheekinkään huippukausi ei loppuunsa ole kestänyt vielä kuin 3-4 vuotta ja siinäkin näkisin hiipumisen merkkejä. Robinilla sama homma..hiipumisesta en ole varma, mutta selvä taitekohta on menossa/tulossa hänellä lähestyvän aikuisuuden myötä. Hänellä on mahdollisuudet vielä toki vaikka mihin nousta vielä uudestaan aikuisvuosina, jos sinniä riittää.

Pointtihan hommassa (ihan huipulla pysymisessä) on myös tuoreus ja uusiutumiskyky. Jos ei osaa muuntua lainkaan käy homma pian yleisölle tosi tunkkaiseksi ja tylsäksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Robinin sun muiden teininä aloittaneiden uhkana tulee varmaan olemaan lähivuosina uudet samanikäiset artistit, jotka ponnahtavat pinnalle n.parikymppisenä teini-iän jo ohittaneena.

Vierailija

Mä en ole koskaan tajunnut sitä, että tykätään jostain, kun se on "muodissa". Olen kohta nelikymppinen, enkä ole lakannut tykkäämästä yhdenkään bändin/artistin musiikista, siis jos olen siitä joskus tykännyt, tykkään edelleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Antti käärii hyvät massit ja alkaa sitten taustapiruksi/tuottajaksi ym tai joogaopettajaksi ulkomaille. Varmaan tienailee sen verran musiikkiuran aikana että ei kuitenkaan Siwan kassalla Rovaniemellä tulevaisuudessa nähdä.

Eikös kansanedustajaksi pyritä uran päätyttyä, melko varmasti Keekki on kokoomuksen ehdokkaana 2019

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan tajunnut sitä, että tykätään jostain, kun se on "muodissa". Olen kohta nelikymppinen, enkä ole lakannut tykkäämästä yhdenkään bändin/artistin musiikista, siis jos olen siitä joskus tykännyt, tykkään edelleen.

Tottakai kaikilla artisteilla on vakiofaneja, mutta ne liikkuvat määrää sen kuka on eniten pinnalla. Ja nuorissa näitä liikkuvia massan mukana meneviä on eniten ja se on suuri tekijä koko popkulttuurissa. Ollut tietääkseni aina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Antti on ja pysyy, niin kauan kuin itse haluaa tai jaksaa. Suomen paras poppari vielä pitkään.

No ei se nyt ihan noin naiviin mallin mukaan mene. Muuten Antti olisi ollut huipulla koko ajan.

Vierailija

En minä Antin suosiota ihmettele. Enemmän kummastuttaa miksi Jenni Vartiainen on ollut huipulla 7 vuotta ja tehnyt vain 3 levyä jotka sisältää pelkkää ripuliulostetta joka ikinen. Eikä lisäksi kerro sanaakaan yksityisasioistaan julkisuudessa, joten tylsä tyyppi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat