Kauanko Antin "uusi" suosio kestää?
On nyt kuin uusi artisti itsevarmalla tanssimusiikkimenollaan ja Vain Elämää sarja sopivasti nostattaa jonkin aikaa, mutta mihin se riittää? Täytyykö Antin taas pian kehittää jotain uutta vai uskotteko, että pysyy nyt pinnalla vuosikausia uudella linjallaan?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä Antin suosiota ihmettele. Enemmän kummastuttaa miksi Jenni Vartiainen on ollut huipulla 7 vuotta ja tehnyt vain 3 levyä jotka sisältää pelkkää ripuliulostetta joka ikinen. Eikä lisäksi kerro sanaakaan yksityisasioistaan julkisuudessa, joten tylsä tyyppi.
Voi hel..... nyt.
Mitäs siinä iniset? Antti on tehnyt 10 levyä joita on yhteensä myyty yli 250 000 kpl (kun ei lasketa suoratoistoa). Tekee itse biisinsä alusta loppuun. On todella ansainnut suosionsa, toisin kuin tuo karmea akka joka kähisee ja läähättää läpi toisten sille tekemät kappaleet.
En minä Anttia moiti vaan sinua, jonka piti päästä taas Jennistä avautumaan. Nyt ei edelleenkään puhuta Jennistä.
Kai täällä on oikeus vertailla artisteja? Täysin luonnollista että Antin kaltainen monilahjakkuus tekee uuden tulemisen ja huippusuosion. Ja saan myös sanoa mielipiteeni tuosta ämmästä jonka "suosio" on ainoastaan levy-yhtiön feikkaamaa huijausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä Antin suosiota ihmettele. Enemmän kummastuttaa miksi Jenni Vartiainen on ollut huipulla 7 vuotta ja tehnyt vain 3 levyä jotka sisältää pelkkää ripuliulostetta joka ikinen. Eikä lisäksi kerro sanaakaan yksityisasioistaan julkisuudessa, joten tylsä tyyppi.
Voi hel..... nyt.
Mitäs siinä iniset? Antti on tehnyt 10 levyä joita on yhteensä myyty yli 250 000 kpl (kun ei lasketa suoratoistoa). Tekee itse biisinsä alusta loppuun. On todella ansainnut suosionsa, toisin kuin tuo karmea akka joka kähisee ja läähättää läpi toisten sille tekemät kappaleet.
En minä Anttia moiti vaan sinua, jonka piti päästä taas Jennistä avautumaan. Nyt ei edelleenkään puhuta Jennistä.
Kauhean rasittava ja pikkulapsimainen tyyli tulla toisen artistin verukkeella mollaamaan toisia ja kääntämään keskustelu negatiiviseksi, kun muut koittaa pysyä asialinjalle. Mutta mitäpä olisi AV ilman näitä tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hel..... nyt.
Kai täällä on oikeus vertailla artisteja? Täysin luonnollista että Antin kaltainen monilahjakkuus tekee uuden tulemisen ja huippusuosion. Ja saan myös sanoa mielipiteeni tuosta ämmästä jonka "suosio" on ainoastaan levy-yhtiön feikkaamaa huijausta.
En minä Jennistä välitä, mutta etkö tajua miten rasittava tapa on tulla olemattomalla aasinsillalla kääntämään keskustelu artistien mollaamiseksi joista ei ketjussa edes keskustella.