Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eräässä leipomossa nähtyä! Nainen alkoi tivata muovipussia

Vierailija

Nainen ei puhunut suomea hyvin ja alkoi siinä minun edessä tinkimään muovipussin hinnasta. Myyjä siihen vastasin, että muovipussit meillä maksaa 20 senttiä.
" no mutta minulla ei olla raha voisiko saada ilmanen" johon myyjä edelleen ettei voi antaa pussia ilmaiseksi johon nainen " no se on vain 20 sentti miksi ei voi antaa" johon myyjä vastasi " no miksi ette voi vain maksaa" "en voi antaa ilmaiseksi" johon nainen jotain " olen ennenkin saanut ilmanen kassi" tätä jatkui ja jatkui........ kunnes nainen lähti ilman kassiiaan.. Myyjä jatkoi hymyilyö mulle kuin mitään ei olisi käynyt joten pisteet siitä. Itse olisin räjähtäny..

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

No voi hyvänen aika sentään, onko tosiaan leipomon elämä kiinni jostain 20 sentistä! Kyllä on nihilisti paikka, kiertäisin kaukaa vaikka olisi viimeinen leipomo maailmassa!

Vierailija

Kylläpäs sait taas viikkokausiksi vaahdottavaa. Siunaa ja varjele, miten jollekulle voi sattua jotain noin jännittävää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No voi hyvänen aika sentään, onko tosiaan leipomon elämä kiinni jostain 20 sentistä! Kyllä on nihilisti paikka, kiertäisin kaukaa vaikka olisi viimeinen leipomo maailmassa!

No niin, nyt sitten näin kerrankin kun joku käyttää nihilisti sanaa ymmärtämättä sen merkitystä. Kiitos tästä.

Vierailija

Suomalaista mentaliteettiä parhaimmillaan, kaikkea noudatetaan pilkuntarkasti. Joskus fiksu myyjä tai kauppias ajattelee myös isompaa kuvaa, kuten tyytyväistä asiakasta joka tulee myös uudestaan ja loppupeleistä maksaa myyjän tai kauppiaan palkan.

Yrittäjä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tulee kallis muovikassi yrittäjälle jos asiakas ei sen takia palaa koskaan takaisin.
Luulen että oli tarkoituskin niin. Tiettyjä asiakkaita ei vaan halua enää nähdä jolloin periaatteista pidetään kiinni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suomalaista mentaliteettiä parhaimmillaan, kaikkea noudatetaan pilkuntarkasti. Joskus fiksu myyjä tai kauppias ajattelee myös isompaa kuvaa, kuten tyytyväistä asiakasta joka tulee myös uudestaan ja loppupeleistä maksaa myyjän tai kauppiaan palkan.

Yrittäjä

Ajatteletko aina noin? Itse yrittäjänä olen ihan loppu kun asiakkaat haluaa itselleen erityissääntöjä, tekevät sopimusten vastaisesti niin pitäisikö aina vain myöntyä että asia ok. Sellainenkin leviää eteenpäin ja pian kukaan ei tee sopimuksen mukaan ja lopulta yrittäminen ei enää kannata. Itse pidän sopimuksesta kiinni vaikka välillä menetänkin hyviä asiakkaita sen takia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjä

Vielä fiksumpi sisällyttää pussin hinnan tuotteisiin. Mutta tosiaan, on tiettyjä asiakastyyppejä joiden toivookin pysyvän poissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Yrittäjä

Ajatteletko aina noin? Itse yrittäjänä olen ihan loppu kun asiakkaat haluaa itselleen erityissääntöjä, tekevät sopimusten vastaisesti niin pitäisikö aina vain myöntyä että asia ok. Sellainenkin leviää eteenpäin ja pian kukaan ei tee sopimuksen mukaan ja lopulta yrittäminen ei enää kannata. Itse pidän sopimuksesta kiinni vaikka välillä menetänkin hyviä asiakkaita sen takia.
Nyt puhutaan 20centistä, kai ihmisillä edes tuon verran pelisilmää löytyy.

Yrittäjä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjä

Tämä asiakas sanoi, että on ennenkin saanut ilmaisen pussin. Voi olla, että tämä vänkäys tapahtuu joka ikinen kerta, koska se ilmainen pussi annetaan aina.

Vierailija

Ihmiset ei jotenkin tunnu tajuavan, että tuote se on muovikassikin. Tulitikut maksaa vähemmän, mutta ei niitäkään vain oteta "kaupan päälle".

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat