Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksin harrastaminen kun on yövieraita

Vierailija
24.11.2015 |

MIKSI?

Olin yötä ystävän luona. Eivät he mitään kovaa meteliä pitäneet, äänet kuuluivat silti sohvalle ja ihan selvästi kuuli mitä tapahtuu. Inhottavaa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muka niin, että jos lapsi sattuu kuulemaan vanhempien seksipuuhat niin saat syytteen? Enpä jaksa uskoa... Itsekin olen lapsena kuunnellut useasti vanhenpieni paneskelua enkä ole traumatisoitunut, eikä normaalin kasvatuksen saaneen lapsen pitäisikään.

Tärkeintä ei ole vanhmepien toimiva parisuhde, vaan RIKOLLISUUDEN  kitkeminen!!

Vierailija
22/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vain kateellinen, kun hän jäi yksin nuolemaan sormiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muka niin, että jos lapsi sattuu kuulemaan vanhempien seksipuuhat niin saat syytteen? Enpä jaksa uskoa... Itsekin olen lapsena kuunnellut useasti vanhenpieni paneskelua enkä ole traumatisoitunut, eikä normaalin kasvatuksen saaneen lapsen pitäisikään.

Ei siitä käytännössä taida syytettä saada. Siitä huolimatta lapsen altistaminen vanhempien seksielämälle on lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä. Jos joku ei kärsi tai saa siitä traumoja, ei se tarkoita etteikö joku muu kärsisi ja saisi traumoja.

Mitä aloittajan tilanteeseen tulee, niin ystävä ja hänen puolisonsa käyttäytyivät törkeästi. Jos kotona on yövieraita, olisi kohteliasta olla häiritsemättä heitä seksiäänillä. Eli siis harrastaa seksiä niin ettei siitä kuulu ääniä, tai sitten on kokonaan harrastamatta.

Vierailija
24/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on vain seksiä ja sitä voi harrastaa koska haluaa ja missä haluaa.

Vierailija
25/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä käytännössä taida syytettä saada. Siitä huolimatta lapsen altistaminen vanhempien seksielämälle on lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä. Jos joku ei kärsi tai saa siitä traumoja, ei se tarkoita etteikö joku muu kärsisi ja saisi traumoja.

Mitä aloittajan tilanteeseen tulee, niin ystävä ja hänen puolisonsa käyttäytyivät törkeästi. Jos kotona on yövieraita, olisi kohteliasta olla häiritsemättä heitä seksiäänillä. Eli siis harrastaa seksiä niin ettei siitä kuulu ääniä, tai sitten on kokonaan harrastamatta.

Jos yksikin voi edes potentiaalisesti kärsiä, on kaikenlainen toiminta (kyllä, kaikenlainen!!) ehdottomasti KIELLETTÄVÄ rikollisuuden kitkemisen nimissä!!

Vierailija
26/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on vain seksiä ja sitä voi harrastaa koska haluaa ja missä haluaa.

Ei itseasiassa voi. Virkavalta puuttuu varmasti asiaan, jos harrastat seksiä julkisella paikalla.

Vierailija
27/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunkin teki mieli, tunnusta pois! Olisit hypännyt sekaan ja olisitte harrastaneet kimppakivaa, niin ei olisi tarvinnut tulla tänne paheksumaan.

Vierailija
28/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikennevalot metrin välein jokaiselle tielle - jossain lapsi saattaa mahdollisesti ylittää tien!!!!

Vierailija
29/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin kotiin jos pystyisin enkä kyllä katsoisi kenenkään nuoleskelua. Tosin olen jo 50v. niin en joudu tuollaisiin tilanteisiin enää.

Ei ole toisten kunnioittamista ja jos seksiä haluaa harrastaa niin ei kannata niitä yövieraita pyytää.

Vierailija
30/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ei todellakaan oikeesti halua sua enää yökylään. Tuliks mieleen?

Vierailija
31/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kimppa ja kaikki tulevat tyydytetyksi.

Vierailija
32/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri harrasti seksiä samassa huoneessa ku minä olin. Ei kyllä sekään ole kivaa.

Jos kerran voi harrastaa seksiä, kun joku on yökylässä, niin miksei samantien makuuhuoneen ovi auki tai vaikka samassa huoneessa, ja vielä mahdollisimman äänekkäästi. Kun kyllähän sitä muutenkin harrastetaan ja naapuritkin tekee.

Itse saatan käydä paskalla vessan ovi auki, mutta jos joku on kylässä, laitan sen kyllä kiinni ja lukkoon. Vaikka on kyse "normaalista toiminnasta, jota tehdään muutenkin."

Vierailija
33/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö sinne pilluun tunkea tavaraa 24/7?

Tuohon en ota kantaa muiden puolesta, itse en koe tuohon tarvetta.

Yleensä meillä vieraat tulee kauempaa viikonlopuksi yökylään. Kun työmatkat täälläpäin on pitkät ja lasten koulut, harrastukset ja muutkin kuskaamiset osuu arkeen ei me arki-iltoina jakseta. Viikonloppuna on aikaa, jos vieraat yöpyvät talossa silloin he yöpyvät. Ei me eletä selibaatissa vain sitä varten, että vierailla on pitkät matkat ja heitä on aika monelle viikonlopulle.

Jos jotain häiritsee, että olemme normaali aktiivinen pari, silloin minusta ainakin voi jättää meillä kyläilemättä.