Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jalkakipu pelottaa minua :-(

Minua melkein itkettää :-(

Tai ei oikeastaan niinkään tuo jalassani oleva kipu vaan ihmisten suhtautuminen siihen, kun kaikki tuntuvat keskittyvän vain jalkaani ja ihmettelevän, että kuinka kipeä se on niin että minulle väkisin tulee mieleen kaikenlaisia uhkakuvia kuinka joudun menemään sen takia lääkärille ja lääkäri edes jalkaa kunnolla vilkaisematta lähettää minut sairaalaan tämän jalan amputaatioon, kuinka minulta vahingossa amputoidaankin jalan sijasta molemmat kädet ja sitten minä kuolen siellä verenmyrkytykseen ja sairaalabakteeriin. Sitä paitsi on inhottavaa, että kuinka suunnilleen jokainen kertoo toinen toistaan kauheampia tarinoita omasta jalkakivustaan tai kuinka jalkaa väännettäessä siitä murtui yllättäen kaikki luut, kuinka turvonneesta polvesta imettiin ulos litroittain mätää ja kuinka joku joutui syömään todella pitkän antibioottikuurin pahan tulehduksen vuoksi jalan ollessa jo melkein kuoliossa ja puolittain irti kehosta jne.

Kommentit (3)

Vierailija

Suomessa ei leikkaukseen pääse tosta vaan. Joten mene lekuriin ihan rauhassa.itse odotin aikaa kirurgille kolme kuukautta ja lääkärin leikkauspäätöstä. Siitä kului vielä 6 kk lwikkaukseen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat