Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksin harrastaminen kun on yövieraita

Vierailija
24.11.2015 |

MIKSI?

Olin yötä ystävän luona. Eivät he mitään kovaa meteliä pitäneet, äänet kuuluivat silti sohvalle ja ihan selvästi kuuli mitä tapahtuu. Inhottavaa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei?

Ihmiset elävät elämäänsä.

Vierailija
2/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kiihotti panna sut kuuntelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Seksi on likaista ja inhottavaa ja tarkoitettu vain lasten tekemiseen lauantaina saunan jälkeen lähetyssaarnaaja-asennossa.

T. Moraalinvartija

Vierailija
4/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei?

Koska toisten seksiä on yököttävä kuunnella. Jos kuuntelijana olisi lapsi, puhuttaisiin seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Se on rikollista.

Vierailija
5/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitemmälle viety versio siitä, että istutaan iltaa tuttujen kanssa ja lääpitään ja imeskellään sitä omaa kumppania, jotta kaikki varmasti näkevät, että semmoinen on löydetty. Teinitouhua, jota jotkut aikuisetkin harrastavat. Kuvittele nyt, kuinka siellä makuuhuoneessa on ollut tunnelma katossa, kun ovat innostuneet kuulijasta, joka ei pääsekään karkuun. Teinitouhua siis.

Vierailija
6/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ap sitten lapsi vai onko tässä joku oikea ongelma?

Vierailija
7/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei?

Koska toisten seksiä on yököttävä kuunnella. Jos kuuntelijana olisi lapsi, puhuttaisiin seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Se on rikollista.

No oliko ap sitten lapsi? Sinusta voi olla yököttavää mutta esim. minusta ei. Miksi pitää olla niin kireä pipo? Eikö ole parempi suhtautua asiaan huumorilla. Pahempaakin voi elämässä tapahtua.

Vierailija
8/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lapsi. Ongelma, ihan oikea sellainen, on se että on todella inhottavaa joutua kuuntelemaan muiden seksin harrastamista. Seksin pitäisi olla parin oma ja yksityinen asia, tai jos siihen sotketaan kolmansia osapuolia, niin kolmansien osapuolien tulisi osallistua omasta halustaan.

ap

9/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä nää siinä ongelmaa jos kylässä ollessani toiset harrastaa seksiä yöllä. Tuskin edes huomaisin. Ja vaikka huomaisinkin niin ehkä olen sitten outo kun ei mua ällötä tai haittaa. Saattaisi vaan huvittaa jos olisi kovin äänekästä touhua. 

Me ei yleensä harrasteta seksiä jos joku on yökylässä, mutta joskus ollaan taidettu harrastaa kun miehen veli on ollut kylässä, mutta se onkin todella usein yötä. Ja kun mietitään, että se nukkui sohvalla niin, että me oltiin asunnon toisessa päässä ja välissä oli tyhjäkin huone niin tuskin on kauheita traumoja saanut. 

Vierailija
10/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella yököttävää! En tekisi ikinä vastaavaa, enkä halua olla myöskään kuulijan osassa. Olen ap:n kanssa samaa mieltä asian suhteen.

Vierailija
11/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta olisi voinut olla lapsi ja jos olisi ollut joku muu kuin ap niin sekin olisi voinut olla lapsi ja kun tällainen asia nyt on rikollista siksi että se on hirvittävän rikollista niin onhan se rikollista  samalla tavalla kuin tappaisit jonkun vaikket tappaisikaan niin se on silti rikollista ja rikos on rikos josta pitää seurata rangaistus.

Vierailija
12/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti niitä seksiä harrastavia ihmisiä, eivät erota lasta aikuisesta!

Vierailija
13/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruunapippuri kirjoitti:

En minä nää siinä ongelmaa jos kylässä ollessani toiset harrastaa seksiä yöllä. Tuskin edes huomaisin. Ja vaikka huomaisinkin niin ehkä olen sitten outo kun ei mua ällötä tai haittaa. Saattaisi vaan huvittaa jos olisi kovin äänekästä touhua. 

Me ei yleensä harrasteta seksiä jos joku on yökylässä, mutta joskus ollaan taidettu harrastaa kun miehen veli on ollut kylässä, mutta se onkin todella usein yötä. Ja kun mietitään, että se nukkui sohvalla niin, että me oltiin asunnon toisessa päässä ja välissä oli tyhjäkin huone niin tuskin on kauheita traumoja saanut. 

Tässä tapauksessa välissä ei ollut tyhjää huonetta vaan yksi ainoa seinä.

ap

14/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Silti on vähän eriasia onko välissä seinä vai tekevätkö he sitä samassa huoneessa kanssasi. =) Mietihän mitä sinulla ja naapurillasi on välissä. Vain yksi seinä.

Vierailija
15/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Silti on vähän eriasia onko välissä seinä vai tekevätkö he sitä samassa huoneessa kanssasi. =) Mietihän mitä sinulla ja naapurillasi on välissä. Vain yksi seinä.

Asuntojen välinen seinä on vähän eri juttu kuin asunnon välisenä. Ainakin omassa asuintalossani toinen on kiveä ja toinen ohutta levyä.

ap

16/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Asuntojen välinen seinä on vähän eri juttu kuin asunnon välisenä. Ainakin omassa asuintalossani toinen on kiveä ja toinen ohutta levyä.

ap

Suuressa osassa kerrostaloja äänieristeet on niin olemattomat, että tavallinen puhekin kuuluu naapuriin seinän tai katon läpi. Ja eiköhän aika monet kerrostalossa joskus eläneet ole kuulleet naapurin seksin harrastamista.

Vierailija
17/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei?

Eli siis lapsiperheessä ei voi harrastaa seksiä elleivät lapset ole muualla hoidossa yöllä tai saattaa syyllistyä seksuaaliseen hyväksikäyttöön jos lapset saattavatkin herätä keskellä yötä ja kuulla jotain ääniä?

Oletko tosissasi?

Vierailija
18/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sinne pilluun tunkea tavaraa 24/7?

Vierailija
19/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muka niin, että jos lapsi sattuu kuulemaan vanhempien seksipuuhat niin saat syytteen? Enpä jaksa uskoa... Itsekin olen lapsena kuunnellut useasti vanhenpieni paneskelua enkä ole traumatisoitunut, eikä normaalin kasvatuksen saaneen lapsen pitäisikään.

Vierailija
20/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei?

Eli siis lapsiperheessä ei voi harrastaa seksiä elleivät lapset ole muualla hoidossa yöllä tai saattaa syyllistyä seksuaaliseen hyväksikäyttöön jos lapset saattavatkin herätä keskellä yötä ja kuulla jotain ääniä?

Oletko tosissasi?

Olen, luin mv-lehdestä.