Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksin harrastaminen kun on yövieraita

Vierailija

MIKSI?

Olin yötä ystävän luona. Eivät he mitään kovaa meteliä pitäneet, äänet kuuluivat silti sohvalle ja ihan selvästi kuuli mitä tapahtuu. Inhottavaa.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Juuri näin. Seksi on likaista ja inhottavaa ja tarkoitettu vain lasten tekemiseen lauantaina saunan jälkeen lähetyssaarnaaja-asennossa.

T. Moraalinvartija

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksei?

Ihmiset elävät elämäänsä.

Koska toisten seksiä on yököttävä kuunnella. Jos kuuntelijana olisi lapsi, puhuttaisiin seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Se on rikollista.

Vierailija

Pitemmälle viety versio siitä, että istutaan iltaa tuttujen kanssa ja lääpitään ja imeskellään sitä omaa kumppania, jotta kaikki varmasti näkevät, että semmoinen on löydetty. Teinitouhua, jota jotkut aikuisetkin harrastavat. Kuvittele nyt, kuinka siellä makuuhuoneessa on ollut tunnelma katossa, kun ovat innostuneet kuulijasta, joka ei pääsekään karkuun. Teinitouhua siis.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei?

Ihmiset elävät elämäänsä.

Koska toisten seksiä on yököttävä kuunnella. Jos kuuntelijana olisi lapsi, puhuttaisiin seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Se on rikollista.

No oliko ap sitten lapsi? Sinusta voi olla yököttavää mutta esim. minusta ei. Miksi pitää olla niin kireä pipo? Eikö ole parempi suhtautua asiaan huumorilla. Pahempaakin voi elämässä tapahtua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oliko ap sitten lapsi vai onko tässä joku oikea ongelma?

En ole lapsi. Ongelma, ihan oikea sellainen, on se että on todella inhottavaa joutua kuuntelemaan muiden seksin harrastamista. Seksin pitäisi olla parin oma ja yksityinen asia, tai jos siihen sotketaan kolmansia osapuolia, niin kolmansien osapuolien tulisi osallistua omasta halustaan.

ap

Sitruunapippuri
Seuraa 
Liittynyt23.11.2015

En minä nää siinä ongelmaa jos kylässä ollessani toiset harrastaa seksiä yöllä. Tuskin edes huomaisin. Ja vaikka huomaisinkin niin ehkä olen sitten outo kun ei mua ällötä tai haittaa. Saattaisi vaan huvittaa jos olisi kovin äänekästä touhua. 

Me ei yleensä harrasteta seksiä jos joku on yökylässä, mutta joskus ollaan taidettu harrastaa kun miehen veli on ollut kylässä, mutta se onkin todella usein yötä. Ja kun mietitään, että se nukkui sohvalla niin, että me oltiin asunnon toisessa päässä ja välissä oli tyhjäkin huone niin tuskin on kauheita traumoja saanut. 

Vierailija

Todella yököttävää! En tekisi ikinä vastaavaa, enkä halua olla myöskään kuulijan osassa. Olen ap:n kanssa samaa mieltä asian suhteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oliko ap sitten lapsi vai onko tässä joku oikea ongelma?

Mutta olisi voinut olla lapsi ja jos olisi ollut joku muu kuin ap niin sekin olisi voinut olla lapsi ja kun tällainen asia nyt on rikollista siksi että se on hirvittävän rikollista niin onhan se rikollista  samalla tavalla kuin tappaisit jonkun vaikket tappaisikaan niin se on silti rikollista ja rikos on rikos josta pitää seurata rangaistus.

Vierailija

Sitruunapippuri kirjoitti:
En minä nää siinä ongelmaa jos kylässä ollessani toiset harrastaa seksiä yöllä. Tuskin edes huomaisin. Ja vaikka huomaisinkin niin ehkä olen sitten outo kun ei mua ällötä tai haittaa. Saattaisi vaan huvittaa jos olisi kovin äänekästä touhua. 

Me ei yleensä harrasteta seksiä jos joku on yökylässä, mutta joskus ollaan taidettu harrastaa kun miehen veli on ollut kylässä, mutta se onkin todella usein yötä. Ja kun mietitään, että se nukkui sohvalla niin, että me oltiin asunnon toisessa päässä ja välissä oli tyhjäkin huone niin tuskin on kauheita traumoja saanut. 

Tässä tapauksessa välissä ei ollut tyhjää huonetta vaan yksi ainoa seinä.

ap

Sitruunapippuri
Seuraa 
Liittynyt23.11.2015

Vierailija kirjoitti:

ap

Silti on vähän eriasia onko välissä seinä vai tekevätkö he sitä samassa huoneessa kanssasi. =) Mietihän mitä sinulla ja naapurillasi on välissä. Vain yksi seinä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

ap

Silti on vähän eriasia onko välissä seinä vai tekevätkö he sitä samassa huoneessa kanssasi. =) Mietihän mitä sinulla ja naapurillasi on välissä. Vain yksi seinä.

Asuntojen välinen seinä on vähän eri juttu kuin asunnon välisenä. Ainakin omassa asuintalossani toinen on kiveä ja toinen ohutta levyä.

ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat