Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos sinulle, joka "heitit" silloisen avomiehesi pihalle.

Vierailija
24.11.2015 |

Toki ymmärsit tehneesi virheen, mutta se oli jo liian myöhäistä. Ja varsinkin nyt, kun exäsi on tavannut minut. Hän on aika kovaa vauhtia rakastumassa minuun. Ja minä häneen. Meillä on tosi ihanaa yhdessä. Eli en voi muuta kuin kiittää sua, koska nyt mulla on maailman ihanin mies. Ei sellaiset miehet vaan ole vapaana ja jos ovat niin hyvin pienen hetken. Ja tiedän, etten ollut ainut nainen kuka hänet halusi tai haluaa. Mutta voin kai tässä nyt sanoa, että minä voitin :)

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi ap. Olet tosi lapsellinen, etkä näe kuvion todellisuutta. Jos mies on heitetty pihalle, etkä edes osaa sanoa, miksi niin otan osaa ja kerron sulle, että jokainen mies pystyy pari kk- pari vuotta esittämään vaikka mitä, kunnes todellinen luonne paljastuu.

Vierailija
42/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko kateellisia? Kiitollinenhan mä olen ihan sydämeni pohjasta. Miksi ette voi olla onnellisia meidän puolesta? Rakkaus on ihana asia. Ap

Sä olet vain jotenkin niin huvittava ja säälittävä yhtä aikaa. Joku mies käyttää sua laastarina ja sä olet jo naimisiin menossa.

Naimisiin? Hulluko oot? Ja juu ei käytä laastarina. Mutta voin kertoo että te ootte säälittäviä exiä kaikki tässä ketjussa. Mä vielä kiitin miehen exää mut sainkin vastauksia joiltain ihan sekopäiltä, jotka ei oo käyny eroaan läpi vaan ovat vieläkin katkeria. Ap

Kaikki? Minä ihan vilpittömästi toivotin onnea teille.

Meillä sitä ei ollut, kykenen sen myöntämään, kenen syy sitten olikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ei nyt nyt suoranaisesti heittänyt, mutta ehdotti et vois lähteä. Mutta ei olisi tarvinnut edes heti, mutta mies lähti välittömästi. Ja exälle tuli heti hätä ja pyysi miestä palaamaan. Ap

Kauanko olet tämän miehen kanssa ollut? Voin sanoa kokemuksen syvällä rintaäänellä, että olet pelkkä laastari ja äärimmäisen epävarma itsestäsi, varsinkin kun sanot itseäsi voittajaksi. Olen 90-prosenttisen varma, että mies palaa exänsä luo, jos kerran haluaa hänet takaisin ja katuu ja teidän suhteenne ei ole kestänyt kauaakaan:)

Vierailija
44/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko ootte ap ollu miehen kanssa yhdessä? Menittekö heti yhteen kun eksä heivas pihalle (vai ennen..) vai oliko kuinka paljon välissä aika kulunut? Mietin että alkoiko eksä hamuaman miestään takaisin heti kun mies löysi uuden, vai miten.

Ei menty heti yhteen. Ja tää exä halus heti eron jälkeen takas. Ollaan oltu jo useita kuukausia yhdessä. Luulen, että noin viisi kuukautta heidän erosta olimme yhdessä. En ottaisi miestä heti eron jälkeen. Silloin voisin ajatellakin, että olen laastari. Ap

Vierailija
45/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko ootte ap ollu miehen kanssa yhdessä? Menittekö heti yhteen kun eksä heivas pihalle (vai ennen..) vai oliko kuinka paljon välissä aika kulunut? Mietin että alkoiko eksä hamuaman miestään takaisin heti kun mies löysi uuden, vai miten.

Ei menty heti yhteen. Ja tää exä halus heti eron jälkeen takas. Ollaan oltu jo useita kuukausia yhdessä. Luulen, että noin viisi kuukautta heidän erosta olimme yhdessä. En ottaisi miestä heti eron jälkeen. Silloin voisin ajatellakin, että olen laastari. Ap

Vai oliko exällä jo uusi ja "mies"  otti sut sitten? Missä yleensä tapasitte? Taitaa olla niin, että teillä oli petturuussuhde jo aiemmin ja siksi ex heitti sen sun "palkintos" pihalle?

Miehellä viiraa päässä, tajuatko? Et varmaan ap.

Vierailija
46/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko kateellisia? Kiitollinenhan mä olen ihan sydämeni pohjasta. Miksi ette voi olla onnellisia meidän puolesta? Rakkaus on ihana asia. Ap

Sä olet vain jotenkin niin huvittava ja säälittävä yhtä aikaa. Joku mies käyttää sua laastarina ja sä olet jo naimisiin menossa.

Naimisiin? Hulluko oot? Ja juu ei käytä laastarina. Mutta voin kertoo että te ootte säälittäviä exiä kaikki tässä ketjussa. Mä vielä kiitin miehen exää mut sainkin vastauksia joiltain ihan sekopäiltä, jotka ei oo käyny eroaan läpi vaan ovat vieläkin katkeria. Ap

Kaikki? Minä ihan vilpittömästi toivotin onnea teille.

Meillä sitä ei ollut, kykenen sen myöntämään, kenen syy sitten olikaan.

Okei sitä viestiä mä en huomannut. Mutta lähes kaikki vastaukset ovat olleet katkerien exien tilitystä. Ap

Vierailija
47/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinka kauan tämä lottovoittosi oli yhdessä exänsä kanssa? Onko heillä lapsia?

Vierailija
48/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai oliko exällä jo uusi ja "mies"  otti sut sitten? Missä yleensä tapasitte? Taitaa olla niin, että teillä oli petturuussuhde jo aiemmin ja siksi ex heitti sen sun "palkintos" pihalle?

Miehellä viiraa päässä, tajuatko? Et varmaan ap.

Exällä ei ole ollut uutta suhdetta eron jälkeen. Me tavattiin vasta eron jälkeen, ei tunnettu aiemmin. Miksi miehellä viiraisi? Ap

Vierailija
49/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinka kauan tämä lottovoittosi oli yhdessä exänsä kanssa? Onko heillä lapsia?

Ei lapsia ja yhdessä olivat 5-10-vuotta, en kerro tarkemmin. Ap

Vierailija
50/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvinpä tunnet tämän ihanan miehen, kun et tarkalleen tiedä edes tuon viiden ja kymmenen vuoden eroa edes. Eli ette tunne toisianne varmaan muuten kuin sängyssä. Ja jos erosta on noin vähän aikaa, niin voin vakuuttaa suhteen kestoon nähden että olet todellakin laastari!! Oli se sitten 5 tai 10 v. Ja se, että kuvittelet olevas joku voittaja, että miehellä olis muitakin ottajia, niin kertoo vaan siitä, että sulla viiraa päässä ja pidät ylipäätään miestä jonain pokaalina itsellesi! Säälittävää ap.:(

Vierailija
51/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot tässä vain sen että olet nuori ja kokematon, sekä (sen takia?) mustavalkoinen ajattelultasi. Tai sitten vielä niin rakastumisen huumassa.

Miehen ex vaivaa kuitenkin sinua liikaa, jos koet että olet jotenkin voittanut ihmisen jota et ole edes tavannut. Toivon ettei mies itse sentään ruoki tätä ajattelua sinussa.

Vierailija
52/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvinpä tunnet tämän ihanan miehen, kun et tarkalleen tiedä edes tuon viiden ja kymmenen vuoden eroa edes. Eli ette tunne toisianne varmaan muuten kuin sängyssä. Ja jos erosta on noin vähän aikaa, niin voin vakuuttaa suhteen kestoon nähden että olet todellakin laastari!! Oli se sitten 5 tai 10 v. Ja se, että kuvittelet olevas joku voittaja, että miehellä olis muitakin ottajia, niin kertoo vaan siitä, että sulla viiraa päässä ja pidät ylipäätään miestä jonain pokaalina itsellesi! Säälittävää ap.:(

Siis minä en kerro tarkemmin. Tiedän kyllä itse tarkkaan kuinka kauan olivat yhdessä. Tunnetaan toisemme todella hyvin ja en ole laastari edelleenkään. Ap

Vierailija
53/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellanen jännämies kyseessä:)

Vierailija
54/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot tässä vain sen että olet nuori ja kokematon, sekä (sen takia?) mustavalkoinen ajattelultasi. Tai sitten vielä niin rakastumisen huumassa.

Miehen ex vaivaa kuitenkin sinua liikaa, jos koet että olet jotenkin voittanut ihmisen jota et ole edes tavannut. Toivon ettei mies itse sentään ruoki tätä ajattelua sinussa.

Säkään et tiedä yhtään mitään. Ap

Vierailija
55/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sellanen jännämies kyseessä:)

Ei ole. Ap

Vierailija
56/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi jätti ja päätit kirjoittaa fantasiasi tänne? Okei..

Niin, eikös olekin mahdoton tuo AP:n asetelma? Eihän kunnollista miestä nainen heitä pellolle? Eihän?

Vierailija
57/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minä en kerro tarkemmin. Tiedän kyllä itse tarkkaan kuinka kauan olivat yhdessä. Tunnetaan toisemme todella hyvin ja en ole laastari edelleenkään. Ap

Mistäs sä sen tiedät, ette ole laastari? Luuletko, että mies sen sulle suoraan kertois vai? :D

Vierailija
58/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei?  just äsken kävi hieman heiluttamassa peittoa täällä mun sängyssä. Tosin erottiin vasta muutama viikko sitten, että epäilen ettet puhu mun eXästä. t:exä

Vierailija
59/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säkään et tiedä yhtään mitään. Ap

Tiedän ettet ole kovin kokenut.

Vierailija
60/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli monta kuukautta toisen naisen kanssa, kun elämäämme tuli solmukohta. Kuitenkin mies palasi luokseni ja saatiin kaikki asiat selvitettyä ja ollaan  onnellisempia kuin ikinä.  Molemmilla oli toinen pari vuotta, mutta molemmat myös todettiin, että alkuhuuman jälkeen aloimme ikävöidä toisiamme kuin autiomaassa vaeltava vettä. Ei kaikille varmaan käy noin, mutta meille kävi ja sen jälkeen olemme olleet yhdessä jo 5 vuotta ja saatu lapsikin:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi