Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos sinulle, joka "heitit" silloisen avomiehesi pihalle.

Vierailija
24.11.2015 |

Toki ymmärsit tehneesi virheen, mutta se oli jo liian myöhäistä. Ja varsinkin nyt, kun exäsi on tavannut minut. Hän on aika kovaa vauhtia rakastumassa minuun. Ja minä häneen. Meillä on tosi ihanaa yhdessä. Eli en voi muuta kuin kiittää sua, koska nyt mulla on maailman ihanin mies. Ei sellaiset miehet vaan ole vapaana ja jos ovat niin hyvin pienen hetken. Ja tiedän, etten ollut ainut nainen kuka hänet halusi tai haluaa. Mutta voin kai tässä nyt sanoa, että minä voitin :)

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koske minua, mutta ap:n kirjoituksen perusteella taisi mies vaihtaa huonompaan.

Vierailija
22/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä taidat olla vaan laastari. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tota, ikävä kertoa ap, mutta kävi mun luona taas eilen. Monena työpäivänä onkin käynyt. Seksi on kuulemma parasta mun kanssa ja haluaisi sen takia palata yhteen.

Tää oli jo paras. Noinko paljon harmittaa, että exäsi panee muitakin. Tiedän 100% varmuudella ettei mun miesystävä ole sun huoraexäsi. Ap

Sä olet niin helppo.

Vierailija
24/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko kateellisia? Kiitollinenhan mä olen ihan sydämeni pohjasta. Miksi ette voi olla onnellisia meidän puolesta? Rakkaus on ihana asia. Ap

Vierailija
25/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt viestit ja näen ja kuulen kun exä soittaa. Ja vielä muutakin, mutta en nyt kerro tässä ettei tunnisteta. Selvää on, että exä haluaa palata yhteen. Ap

Mutta sä et ole nähnyt viestejä, joita mies lähettää mulle :D

Oon nähnyt niitäkin kun vieressäni kirjoittaa :D mutta harvoin edes vastaa. Ja kuulen myös mitä puhelimessa juttelee. Ap

Luuletko sä että se kirjoittaa niitä silloin kun se on sun kanssa? Ehei :D Mutta pidä nyt hauskaa jonkun aikaa, meillä on jo suunnitelmat selvillä.

Vierailija
26/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä taidat olla vaan laastari. 

En ole. Ap

Vierailija
27/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko kateellisia? Kiitollinenhan mä olen ihan sydämeni pohjasta. Miksi ette voi olla onnellisia meidän puolesta? Rakkaus on ihana asia. Ap

Sä olet vain jotenkin niin huvittava ja säälittävä yhtä aikaa. Joku mies käyttää sua laastarina ja sä olet jo naimisiin menossa.

Vierailija
28/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt viestit ja näen ja kuulen kun exä soittaa. Ja vielä muutakin, mutta en nyt kerro tässä ettei tunnisteta. Selvää on, että exä haluaa palata yhteen. Ap

Mutta sä et ole nähnyt viestejä, joita mies lähettää mulle :D

Oon nähnyt niitäkin kun vieressäni kirjoittaa :D mutta harvoin edes vastaa. Ja kuulen myös mitä puhelimessa juttelee. Ap

Luuletko sä että se kirjoittaa niitä silloin kun se on sun kanssa? Ehei :D Mutta pidä nyt hauskaa jonkun aikaa, meillä on jo suunnitelmat selvillä.

Näin viestiketjunki, se oli aika selkee homma. Ap

Vierailija
29/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voin kertoa sinulle, että kaikki ei ole sitä, miltä se susta nyt näyttää. Et tiedä miehestä juuri mitään, koska et ole kokenut hänen kanssaan arkea ollenkaan pidemmän päälle. Kiittele rauhassa, voin taata että onnesi muuttuu kun huomaat, ettet kohta voi liikkua missään ilman häntä, sulla ei saa olla kavereita, et saa nauraa edes tai hän luulee, että naurat hänelle jne...

Oli se alussa mullekin normaali pari vuotta. Palaa asiaan vaikka kahden vuoden päästä niin katotaan kiitteletkö vielä? Ps. Onneksi olen hengissä vielä, vaikka sinnitellen...

Sä et varmaankaan halua exääsi takaisin? Miesystäväni exä taas haluaa hänet takaisin. Ei voi kovin huono mies olla kun exä vielä rakastaa ja haluaa palata yhteen. Mutta minä sain hänet. Ap

Kaikki erotilanteethan on näin yksinkertaisia? Idiootti heittää pihalle ja toinen on löytämätön aarre. Ihmissuhdetaitoja voi oppia lähes kaikki, usein kokemuksen kautta, ja joskus eri ihmisen kanssa asiat on molemmille helpompia.

Luulen ettei ex ole vielä eroa käsittelyt loppuun asti, jos tuossa tilanteessa (uuden löydyttyä) häntä takaisin halajaa. Sinäkin olet epävarma vielä asemastasi, kun tällaisia kirjoittelet.

Vierailija
30/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hieno mies jos exän viestejä sinulle esittelee. Tajuat kai mitä sillä ajaa takaa.. Ja jos taas ei esittele, vaan sinä ihan "sattumalta" vierestä näet kun kirjoittaa, niin kertoo taas sinusta ja luottamuksestasi tähän ihanaan mieheen aika paljon. Kuten koko tämä avaus..

Vierailija
31/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska voitonriemusi aiheuttaa myötähpeää.

Vierailija
32/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet vain jotenkin niin huvittava ja säälittävä yhtä aikaa. Joku mies käyttää sua laastarina ja sä olet jo naimisiin menossa.

Naimisiin? Hulluko oot? Ja juu ei käytä laastarina. Mutta voin kertoo että te ootte säälittäviä exiä kaikki tässä ketjussa. Mä vielä kiitin miehen exää mut sainkin vastauksia joiltain ihan sekopäiltä, jotka ei oo käyny eroaan läpi vaan ovat vieläkin katkeria. Ap

Vierailija
33/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäät, että sut tunnistetaan, jos kerrot miehen nimen ekan kirjaimen tai iän? No kylläpä oot pelkuri ap.

Mut tosi on, että kukaan nainen ei todellakaan heitä miestään pihalle, jos siihen ei ole todella pätevää syytä. Jos esim. kyllästyy mieheen, niin ei silloinkaan heitetä, vaan syynä on yleensä alkoholismi, petturuus tai väkivalta tai kaikki nämä yhdessä.

Ap. on niin peloissaan, ettei uskalla kertoa enää mitään, vaikka Suomessa on varmaan satoja tuhansia samanlaisia tarinoita ja tämä palsta Suomen suosituin näitä ruotimaan.

Voi voi ap. ootko ujo?

Niin ja kerropas, miksi nainen heitti miehen pihalle, miksi ajattelet voittaneesi? Ihan kun olisit pelannut jotain peliä, että kumpi voittaa, sinä vai se ex-nainen?

Vierailija
34/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taasen kiitän mieheni exää joka tosin teki miehen elämästä kurjaa. Niin kurjaa että mies joutui käyttämään kondomia aviovuoteessa ja varmistamaan testillä jokaisen lapsensa isyyden. Nyt minulla on maailman paras mies joka rakastaa minua täydestä sydämestään, minä en käy vieraissa, juo alkoholia enkä vihaa miestä. Sekin olisi riittänyt, pelkästään se, M.

Vierailija
35/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä suominaiset ovat katkeria. Välillä mietin millaista olisi elää elämänsä noin ettei osaa olla iloinen muuten kuin vahingonilosta ja tunne juuri muuta kuin vihaa. Lupaan pohdiskella tätä empaattisena pihvin ja punaviinin äärellä kun olen käynyt suihinotossa ensin.

Vierailija
36/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi on syntynyt vuonna -67 ja sinä vuotta vanhempi niin olet todella voittanut lotossa!!! :DDD

Vierailija
37/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehesi on syntynyt vuonna -67 ja sinä vuotta vanhempi niin olet todella voittanut lotossa!!! :DDD

80-luvulla ollaan molemmat synnytty. Ap

Vierailija
38/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko ootte ap ollu miehen kanssa yhdessä? Menittekö heti yhteen kun eksä heivas pihalle (vai ennen..) vai oliko kuinka paljon välissä aika kulunut? Mietin että alkoiko eksä hamuaman miestään takaisin heti kun mies löysi uuden, vai miten.

Vierailija
39/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naimisiin? Hulluko oot? Ja juu ei käytä laastarina. Mutta voin kertoo että te ootte säälittäviä exiä kaikki tässä ketjussa. Mä vielä kiitin miehen exää mut sainkin vastauksia joiltain ihan sekopäiltä, jotka ei oo käyny eroaan läpi vaan ovat vieläkin katkeria. Ap

Mistä sä kiitit miehen exää? Siitä, että voitit hänen miehensä itsellesi? Oletpas jalomielinen ja vilpittömän kiitollinen naisella, joka sinun sanojesi mukaan halusi miehen takaisin. Ja et ole edes kertonut, miksi tämä ex-avokki heitti miehen pihalle? Etkö tiedä? Onnea vaan. Kauanko olette seurustelleet? XD

Vierailija
40/71 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei nyt nyt suoranaisesti heittänyt, mutta ehdotti et vois lähteä. Mutta ei olisi tarvinnut edes heti, mutta mies lähti välittömästi. Ja exälle tuli heti hätä ja pyysi miestä palaamaan. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän