Kiitos sinulle, joka "heitit" silloisen avomiehesi pihalle.
Toki ymmärsit tehneesi virheen, mutta se oli jo liian myöhäistä. Ja varsinkin nyt, kun exäsi on tavannut minut. Hän on aika kovaa vauhtia rakastumassa minuun. Ja minä häneen. Meillä on tosi ihanaa yhdessä. Eli en voi muuta kuin kiittää sua, koska nyt mulla on maailman ihanin mies. Ei sellaiset miehet vaan ole vapaana ja jos ovat niin hyvin pienen hetken. Ja tiedän, etten ollut ainut nainen kuka hänet halusi tai haluaa. Mutta voin kai tässä nyt sanoa, että minä voitin :)
Kommentit (71)
Vitsit ap, kuulostaa siltä kuin sua pelottaisi että mies palaa exänsä luo takaisin.
Toisen roska voi olla toisen aarre :D
Kierrätys kannattaa!
Miksi avaukseen on painettu alanuoletusta? Eikö se ole upeaa että jonku hylkäämä mies on päässyt hyvään kotiin? Onko tuo siis kateutta?
t.mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko ootte ap ollu miehen kanssa yhdessä? Menittekö heti yhteen kun eksä heivas pihalle (vai ennen..) vai oliko kuinka paljon välissä aika kulunut? Mietin että alkoiko eksä hamuaman miestään takaisin heti kun mies löysi uuden, vai miten.
Ei menty heti yhteen. Ja tää exä halus heti eron jälkeen takas. Ollaan oltu jo useita kuukausia yhdessä. Luulen, että noin viisi kuukautta heidän erosta olimme yhdessä. En ottaisi miestä heti eron jälkeen. Silloin voisin ajatellakin, että olen laastari. Ap
Ja kuinka kauan tämä lottovoittosi oli yhdessä exänsä kanssa? Onko heillä lapsia?
Ei lapsia ja yhdessä olivat 5-10-vuotta, en kerro tarkemmin. Ap
No hyvinpä tunnet tämän ihanan miehen, kun et tarkalleen tiedä edes tuon viiden ja kymmenen vuoden eroa edes. Eli ette tunne toisianne varmaan muuten kuin sängyssä. Ja jos erosta on noin vähän aikaa, niin voin vakuuttaa suhteen kestoon nähden että olet todellakin laastari!! Oli se sitten 5 tai 10 v. Ja se, että kuvittelet olevas joku voittaja, että miehellä olis muitakin ottajia, niin kertoo vaan siitä, että sulla viiraa päässä ja pidät ylipäätään miestä jonain pokaalina itsellesi! Säälittävää ap.:(
Siis minä en kerro tarkemmin. Tiedän kyllä itse tarkkaan kuinka kauan olivat yhdessä. Tunnetaan toisemme todella hyvin ja en ole laastari edelleenkään. Ap
Mistäs sä sen tiedät, ette ole laastari? Luuletko, että mies sen sulle suoraan kertois vai? :D
Epäilys onkin kukoistavan suhteen alku.
Vierailija kirjoitti:
Miksi avaukseen on painettu alanuoletusta? Eikö se ole upeaa että jonku hylkäämä mies on päässyt hyvään kotiin? Onko tuo siis kateutta?
t.mies
Tässä onkin kyse siitä, että alanuolettajat eivät usko olevan sellaisia naisia, jotka ulostavat hyvät miehet. Siksi alapeukut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko ootte ap ollu miehen kanssa yhdessä? Menittekö heti yhteen kun eksä heivas pihalle (vai ennen..) vai oliko kuinka paljon välissä aika kulunut? Mietin että alkoiko eksä hamuaman miestään takaisin heti kun mies löysi uuden, vai miten.
Ei menty heti yhteen. Ja tää exä halus heti eron jälkeen takas. Ollaan oltu jo useita kuukausia yhdessä. Luulen, että noin viisi kuukautta heidän erosta olimme yhdessä. En ottaisi miestä heti eron jälkeen. Silloin voisin ajatellakin, että olen laastari. Ap
Miksi miehesi juttelee vuosi eronsa jälkeen vielä eksänsä kanssa puhelimessa/viestittelee? Eikö se oo sinusta outoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehesi juttelee vuosi eronsa jälkeen vielä eksänsä kanssa puhelimessa/viestittelee? Eikö se oo sinusta outoa?
Exä ottaa aina yhteyttä. Mutta ei ole outoa. Mun puolesta saavat pitää yhteyttä, en aio enkä halua kieltää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinka kauan tämä lottovoittosi oli yhdessä exänsä kanssa? Onko heillä lapsia?
Ei lapsia ja yhdessä olivat 5-10-vuotta, en kerro tarkemmin. Ap
No hyvinpä tunnet tämän ihanan miehen, kun et tarkalleen tiedä edes tuon viiden ja kymmenen vuoden eroa edes. Eli ette tunne toisianne varmaan muuten kuin sängyssä. Ja jos erosta on noin vähän aikaa, niin voin vakuuttaa suhteen kestoon nähden että olet todellakin laastari!! Oli se sitten 5 tai 10 v. Ja se, että kuvittelet olevas joku voittaja, että miehellä olis muitakin ottajia, niin kertoo vaan siitä, että sulla viiraa päässä ja pidät ylipäätään miestä jonain pokaalina itsellesi! Säälittävää ap.:(
Siis minä en kerro tarkemmin. Tiedän kyllä itse tarkkaan kuinka kauan olivat yhdessä. Tunnetaan toisemme todella hyvin ja en ole laastari edelleenkään. Ap
Mistäs sä sen tiedät, ette ole laastari? Luuletko, että mies sen sulle suoraan kertois vai? :D
Epäilys onkin kukoistavan suhteen alku.
Samoin voisin kysyä mistä tiedätte että olen laastari? Kyllä mä vaan sen tunnen ja koen niin etten ole laastari. Mulla ei ole yhtäkään syytä epäillä sitä. Ap
No mikäs siinä. Toisen romu on toisen aarre :)
Vierailija kirjoitti:
No mikäs siinä. Toisen romu on toisen aarre :)
Ja tätä te jaksatte toistella. Kyllä hän on todellakin mun aarre :) Kateelliset paskat :) Ap
Ole varovainen. Harvoin suhteet, jotka lähtevät suoraan eron jälkeen, toimivat.
Se entinen on vielä liikaa mielessä, jos niitä viestejä tulee ja sullekin ne pitää näyttää.