Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIEHET! Kertokaa millainen on hyvä suihinotto.

Vierailija

Mitä haluaisitte naisen tekevän antaessaan suuhoitoa? :)

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on niin, että naiset eivät osaa ottaa suihin.

Mies tietää miten miestä miellytetään.

Kiitos tämä auttoi hirveästi -.-

Vierailija

Innokkuudella saa korvattua taidottomuutta. Muuta yleispätevää on hankala sanoa. Kaikki eivät pidä samanlaisesta toiminnasta. Kannattaa kysyä kohteelta.

Vierailija

Yksi hyvä sääntö on, että muista käyttää kättä suun lisäksi :) Ja tahtia muuttamalla ja välillä sellaista kiusottelevaa kuin nuolisit jäätelöstä valuvia sulamisnoroja ;) Itselle vielä kaiken huipennus on jos nainen ottaa lastin suuhunsa ja jopa nielee sen :) Mut ainakin nyt ottaa lauetessani sen lastin suuhunsa!

Vierailija

Tärkeintä ei ole tekninen suoritus vaan suorittajan motiivi. Jos suihin ottaja ottaa suihin koska haluaa sitä joko siksi että se kiihottaa häntä itseään ja/tai haluaa että toisesta tuntuisi mahdollisimman hyvältä. Homma on vähintäänkin riittävän hyvää. Jos taas haluaa tehdä sen mahdollisimman hyvin saadakseen kuulla olevansa siinä hyvä tai paistatellakseen siiinä erinomaisuudessaan niin tulos on kehno vaikka itse suoritus olisi taitavakin. Se saako jonkun tulemaan äkkiä ei ole taidon mitta vaan millaiseksi toinen sen suikkarin ja sen antajanbtilanteessa kokee.

Vierailija

Haluan, että välillä nainen vispaa pelkällä kädellä ja sitten taas jatkaa suuhoitoa. Jos nainen näyttää oikeasti olevansa kiimassa imiessään rajusti, niin aina parempi. Jos nainen samalla hieroo itseään niin voi olla hyvä, tai vähintään minä haluan samalla kosketella tai hieroa naista ja saada visuaalisia näkymiä suuhoidon aikana. Lastin nieleminen on hyvä juttu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yksi hyvä sääntö on, että muista käyttää kättä suun lisäksi :) Ja tahtia muuttamalla ja välillä sellaista kiusottelevaa kuin nuolisit jäätelöstä valuvia sulamisnoroja ;) Itselle vielä kaiken huipennus on jos nainen ottaa lastin suuhunsa ja jopa nielee sen :) Mut ainakin nyt ottaa lauetessani sen lastin suuhunsa!

Olen kanssasi 100% samaa mieltä, jos nainen pitää itse suuseksistä niin annan hänelle myös mahdollisimman nautittavan käsittelyn. Melkein aina nainen on saanut orgasmin, en pidä suhteesta jos nainen on lahna sängyssä.

Vierailija

Innokas ja himokas deepthroat suihinotto, laukeaminen suuhun tai kasvoille, eikä yökkäillä spermalle. Ei sillä tarvitse kurlata mutta yökkien vessaan juoksu pilaa tunnelman.

vastapalveluntarjoaja

ei käsillä yhtään

ei liian kovaa

juuresta asti käytä kieltä ja kitalakea

hidastaa täysin lopussa

kutita kielellä mahla lopussa esiin ja niele

siinpä tärkeimmät. oiskonaista joka testaisi nämä käytännössä?=

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Innokas ja himokas deepthroat suihinotto, laukeaminen suuhun tai kasvoille, eikä yökkäillä spermalle. Ei sillä tarvitse kurlata mutta yökkien vessaan juoksu pilaa tunnelman.

Muita vastauksia ei tarvita.

Vierailija

Mulla tulee väkisinkin oksennusrefleksi kun yritän ottaa kalun kurkun pohjalle asti. Uusi mies pitäisi kovasti juuri tästä.. Onko sitä refleksiä mahdollista oppia jotenkin hillitsemään? Miehellä vielä hurjan iso vekotin, eli vielä tavallistakin hankalampaa sitä on ottaa suuhun. Normaalisti tykkään tehdä sitä ja olen kuulemma taitava, mutta tuo syväkurkkuilu tuntuu hankalalta varsinkin silloin kun itse teen miehelle ja mies siis passiivisena.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee väkisinkin oksennusrefleksi kun yritän ottaa kalun kurkun pohjalle asti. Uusi mies pitäisi kovasti juuri tästä.. Onko sitä refleksiä mahdollista oppia jotenkin hillitsemään? Miehellä vielä hurjan iso vekotin, eli vielä tavallistakin hankalampaa sitä on ottaa suuhun. Normaalisti tykkään tehdä sitä ja olen kuulemma taitava, mutta tuo syväkurkkuilu tuntuu hankalalta varsinkin silloin kun itse teen miehelle ja mies siis passiivisena.

Minusta se yökkäily on kiihottavaa. Tärkeää on myös, että nainen lopuksi juo kaikki kuolat ja oksennukset, jotka syväkurkutuksen aikana on tullut ulos.

Vanha pukki

Älä yritä repiä munia juurineen irti. Ihan oikeasti, jotkut luulevat että heppi on tunnoton aisa, josta voi kiskoa väkisin. Hyväile pusseja hellästi, voi myös nuolla niitä. Pyörittele kieltä terskan ympäri. Ota kalua suuhun sen verran kuin mukavalta tuntuu ja anna olla sen siinä hetken paikoillaan. Nyt liikuttele kieltä pitkin kalun alapintaa edestakaisin. Nimenomaan alapintaa, yläpinnassa ei ole samanlaista tuntoa. Jos pystyt pitkittämään hommaa ja leuat ei väsy, pitkitä, kiusoittele. Niele lasti jos kykenet, arvostamme sitä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat