Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIEHET! Kertokaa millainen on hyvä suihinotto.

Vierailija
24.11.2015 |

Mitä haluaisitte naisen tekevän antaessaan suuhoitoa? :)

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän suihinoton perusta on se, että nainen näyttää nauttivansa suihinotosta. Tuntuu hyvältä jos kädellä hyväilee kiveksiä. Aktiivisessa suihinotossa sylkeä yleensä erittyy runsaasti, ja sen voi antaa valua suusta.  Syljen liukastamana tuntuu hyvältä jos nainen hyväilee sormen päällä myös anusta. Mikäli ei ole terävät ja pitkät kynnet, voi sormen myös työntää pari senttiä sisään. 

Suussa kannattaa puristaa terskaa kielellä kitalakeen samalla kun liikuttaa päätä edestakaisin. Kaikki puristava liukas hankaus tuntuu fantastiselta. Ja jos todella haluaa antaa mielihyvää, niin nieluun puristuminen (ja laukeaminen) saa ainakin minut taivaisiin.

Vierailija
22/56 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suusex on yliarvostettua tai sitten en ole saanut hyvää. Hampaat raapii hepin vartta inhottavasti jos suu on liian pieni tai vehje liian iso.. nuppia kun imuttelee ja nuolee niin se riittää, ei sitä tarvitse yrittää nielaista. Nupissa se tunto enimmäkseen on. Saan kyllä lastin lentämään suuhun tarvittaessa mutta minusta tuntuu että se menee hukkaan, sinne pimbsiin ne siemenet pitäisi päästä ruiskimaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terskan voimakas imeminen ja samalla pallien hierominen ja hellä vetäminen, tekee niin hyvää. Itselläni on aika ohut muna, joten se imeminen onnistuu hyvin. Ison kanssa lienee eriasia. Pillun nuolen, sormetan, "syön".

Vierailija
24/56 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee väkisinkin oksennusrefleksi kun yritän ottaa kalun kurkun pohjalle asti. Uusi mies pitäisi kovasti juuri tästä.. Onko sitä refleksiä mahdollista oppia jotenkin hillitsemään? Miehellä vielä hurjan iso vekotin, eli vielä tavallistakin hankalampaa sitä on ottaa suuhun. Normaalisti tykkään tehdä sitä ja olen kuulemma taitava, mutta tuo syväkurkkuilu tuntuu hankalalta varsinkin silloin kun itse teen miehelle ja mies siis passiivisena.

On mahdollista oppia niin ettei tule yökkörefleksiä. Itse harjoittelin dildolla. Pikku hiljaa syvemmälle ja syvemmälle. Itseasiassa sen oppii parissa päivässä. Ja kyllä ne miehet tykkää mitä syvemmälle kurkkuun sen saa otettua.

Vierailija
25/56 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pysty oppimaan, jos aikuisiässä meinaa oksentaa siitäkin, jos hammasharja menee liian kauas taakse suussa. Sitä on kuitenkin tullut harjoiteltua muutaman kymmentä vuotta aamuin illoin.

26/56 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no melkein sanoinsin et paras tapa seurata miten toinen käyttäytyy, miehetkin on erilaisia .. itse tykkään kun vähän imee (ei liikaa) ja tarpeeksi hitaasti, välillä jäätelö leikkiä kielellä ja välillä vaan päästä nopein liikkein.

Vierailija
27/56 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä suihinottoon kuuluu riittävästi sylkeä, ei hampaita ja sopivasti imua, sekä edestakaista liikettä (tietysti)

Loistavaan suihinottoon kuuluu paljon kokonaisvaltaisempi suun, huulien ja kielen käyttö. Välillä otan pallit suuhun hellästi imien (tai yhden pallin, kun molemmat ei mahdu), pidän katsekontaktin kun kuljetan kieltä terskan alapuolelta pallien kautta pepulle, ja pikkuisen peppuun sisään silloin kun todella haluan antaa parasta. Orgasmin lähestyessä otan kullin nieluun asti, samalla hyväilen palleja, työnnän sormen peppuun ja hieron eturauhasta. Takuuvarmasti laukeaa voimakkaasti.

Tämän annan tosin vain rakkaalle poikaystävälleni :)

Vierailija
28/56 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan kovssti inien, välillä kädellä runkaten. Hampailla saa näykkiä niin vartta kuin terskaakin.

Minulle parhaalta tuntuu jos kslua imetään ja etenkin terskaa kovaa. Lastin suhteen on ihan sama otetaanko se suuhun vai ei.

Niin ja itse nautin eniten jos saan samalla nuolla naista ja antaa hänelle myös nautintoa.

Vierailija
29/56 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tietävät parhaiten, mistä miehet pitävät. Olen ollut niin naisten ja miesten kanssa ja aina, kun nainen ottanut suuhun, niin välillä kummallisesti kikattelevat. Tätä ei tarvitse odottaa miehiltä, sillä nauttivat siitä oikeasti. Entinen tyttöystäväni koulu ajoilta osasi ottaa suihin kohtuu hyvin ja tiesi, mistä pidin. Parisuhde ei kuitenkaan toiminut ja hänen jälkeen löysin mieheni ja 8 vuotta ollaan oltu yhdessä. Parempaa seksiä ei ole kenenkään kanssa ollut, kuin hänen. Paras suihinotto on sellainen, missä on rytmikkyyttä ja kiusoittelua. Välillä runkkausta, sekä kassien ja pepan nuolemista. Kielen liikkumista terskalta taas kasseille ja sitten taas imemistä. Kuitenkaan tärkeintä unohtamatta - Sperman nieleminen. 🍆💦

Vierailija
30/56 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on niin, että naiset eivät osaa ottaa suihin.

Mies tietää miten miestä miellytetään.

Tämä mamma voisi lopettaa lapsellisen trollauksensa. Aina kun on kyse miesten miellyttämisestä sama trollaus.

Vierailija
31/56 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylkee kunnolla ja sängyn reunaa vasten syväkurkkua.

Vierailija
32/56 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän siitä, kun nainen ei runkkaa käsillä, vaan tekee kaiken suullaan. Käsillä voi sitten samalla hyväillä palleja ja muita paikkoja. Ja jos vielä osaa ja jaksaa pitää penistä tiukassa huuliotteessa, niin tuntuu taivaalliselta. Spermat suuhun, mutta on ihan sama nieleekö vai käykö sitten sylkemässä pois. 

Vierailija
33/56 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen jossa nainen on aloitteellinen ja innokas ja tietää mitä tekee. Kerjäämään en rupea ja hommat seis heti jos vaikuttaa siltä ettei nainen nauti. Tai siis väkisinkin niin tapahtuu koska mulla ei pysy pystyssä jos tuntuu että naisella ei ole kivaa...

Vierailija
34/56 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvän suihinoton perusta on se, että nainen näyttää nauttivansa suihinotosta. Tuntuu hyvältä jos kädellä hyväilee kiveksiä. Aktiivisessa suihinotossa sylkeä yleensä erittyy runsaasti, ja sen voi antaa valua suusta.  Syljen liukastamana tuntuu hyvältä jos nainen hyväilee sormen päällä myös anusta. Mikäli ei ole terävät ja pitkät kynnet, voi sormen myös työntää pari senttiä sisään. 

Suussa kannattaa puristaa terskaa kielellä kitalakeen samalla kun liikuttaa päätä edestakaisin. Kaikki puristava liukas hankaus tuntuu fantastiselta. Ja jos todella haluaa antaa mielihyvää, niin nieluun puristuminen (ja laukeaminen) saa ainakin minut taivaisiin.

No ei, antaa niitten kivesten vaan olla ihan rauhassa ja keskitytään siihen suihinottoon.

Vierailija
35/56 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on niin, että naiset eivät osaa ottaa suihin.

Mies tietää miten miestä miellytetään.

Tämä mamma voisi lopettaa lapsellisen trollauksensa. Aina kun on kyse miesten miellyttämisestä sama trollaus.

Se on kirjoitettu 24.11.2015, meinaat että on edelleen täällä 2021?

Vierailija
36/56 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei, antaa niitten kivesten vaan olla ihan rauhassa ja keskitytään siihen suihinottoon.

Älä neuvo muiden puolesta, kiitos...

Vierailija
37/56 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo saattanut vastata tähän kysymykseen? Kun tekee sen halusta loppuun asti niin se on ainakin mun mielestä parempi kuin jokin taito. On siinäkin ero onko se esileikkiä vai loppuun asti. 

Mä en itse voi tehdä juttuja muusta kuin halusta. Ehkä siihen vaikuttaa sukupuoli? Olen mies ja ihmeen halukas vanhanakin.

Vierailija
38/56 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä neuvo muiden puolesta, kiitos...

Tuo älä neuvo muiden puolesta on lyhyesti ihan hyvä kommentti

M.  Puoli vuosisataa.

Vierailija
39/56 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole vielä kertonut katsekontaktin merkityksestä. Sillä osoitetaan että homma on itsellekin nautintoa. Eikä haittaa jos nainen on kauniissa alusvaatteissa. Mies nauttii näkemästään.

Vierailija
40/56 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen missä saa orkun naisen suuhun tai naamalle.