Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ehdotuksia miten kertoa raskaudesta jouluna?

Vierailija

Kertokaas kivoja tapoja, miten voitaisiin kertoa vanhemmilleni jouluaattona, että meille tulee vauva?

Haluaisin sen kertoa heti kun saavumme vanhempieni luo, koska lahjojen jako jne. ajoittuu vasta illalle, joten en halua liittää sitä lahjojen jakamiseen. Syödessä tulee aina tukala olo, ja tarvitsen lepoa, mitä en ikinä ennen ole tarvinnut, joten hälytyskellot varmasti alkaisivat soimaan.

Ajattelin, että annan joulukortin heti saavuttuamme, minkä sisällä olis ultrakuva. Mutta ehkä se on vähän tylsä? Kertokaa ideoitanne!

Sivut

Kommentit (198)

Vierailija

Tee semmoinen söpö piparkakkuperhe joko isäpipari, äitipipari ja vauvapipari tai sitten isäpipari ja äitipiparin sivuprofiili vauvamahalla.

Vierailija

Juu aikusia ollaan, mutta mulle tämä nyt on vähän isompi asia kuin kertoa että makaronilaatikko on valmis. Että ei tässä mitään maatamullistavaa pyydettykään, mutta ettehän te osaa olla ikinä mukavia. :)

Vierailija

Esittäkää miehenne kanssa joulupöydässä pieni vuororunoesitys:
Sinä: Ensi vuonna tähän aikaan
Mies: täällä on uutta joulun taikaa!
S: Pienet jalat tömistää, laulu raikaa!
M: Koska ei kulu enää kauan aikaa,
S: kun meitä on
M: kolme, koska
S: odotamme tyttöä
M: tai poikaa!

Vierailija

Maalaa mahaan suuri joulupallo ihomaaleilla, syö massu pulleaksi ja sitten nouse seisomaan, vedä paidanhelma ylös ja huuda TADAA!! Täältä tulee 9 kuukauden kuluttua vielä yksi lahja!

Ai ei? Pinterestissä olis varmaan parempia ehdotuksia kuin mulla :D

Vierailija

Lahjaksi jotain isovanhemmuuteen liittyvää. Jos vierailette siellä paljon ja jos tarpeen ja tilaa, niin jopa syöttötuoli tai sitteri. Tai jotain kätevämpää pienempikokoista, kuten aterimet tai lelu.

Sitruunapippuri
Seuraa 
Liittynyt23.11.2015

Mun mielestä toi ultrakuva kortin sisällä on tosi kiva idea. =) Mä taisin kertoa vaan sukulaisista/perheestä äidilleni ja isälläni ja he sitten levittivät jutun eteenpäin. Tosin mun mummini tuli ennen kun olin kellekään kertonut silittämään vatsaa ja kuiskimaan onnea. Viikot oli sillon tyyliin rv 7. Kuulemma notkoselästä tiesi heti. Samoin miehen mummi valahti kalpeaksi kun tarjosi suklaata ja vaikka ihan normaalisti sitä otin niin mummi katsoi mahaani ja totesi, että "No nyt sinä odotat!" :D Ja sillonkin tais olla tyyliin rv8. Kyllä mummit siis tietää.

Töissäkin tyyliin kaikki arvas, ennen kun viikot oli täys. Vaikka työvaatteista ei vatsaa oikein näy. Ainoastaan kahdelle työkaverille tuli yllärinä. Olin kassalla töissä ja toiselle työkaverille sanoin voivani huonosti. Kysyi onko krapula ja totesin ei. Hänelle tuli sitten asiakaskin ja heitti kuitenkin vielä vitsillä, että "oot raskaana". Voi sitä ilmettä kun totesin, että "Niin oonki" :D Sen asiakaskin onnitteli mua sitten.

Toinen työkaverini kysyi mua tupakalle tauolla. "Ei mä lopetin" "Etkä ole lopettanut!" "Lopetin lopetin" "Tuu nyt!" "Mä oon raskaana" "Etkä ole" "Olenpas" "Mitä!?" Hih!

Vierailija

Piilottakaa uuniin 1 korvapuusti, sanokaa että ootte piilottanut jotain asuntoon ja että palkinto luvassa. Todennäköisesti löytäjä keksii heti pointin"pulla uunissa" näistä on paljon videoita youtubessa

Vierailija

Täältä tulee ääni noille mummo ja vaari -pipareille! Tai miksi teillä isovanhempia tullaankaan kutsumaan. Käärii somasti sellofaaniin ja nauhaa päälle. Se olisi vähän erilaista, muttei mitään spektaakkelia.

Vierailija

Viekää mukananne joulukukka/ovikranssi tekstillä "mummolaan" eli siinä voisi olla mukana joko joku mummolaan liittyvä teksti tai koriste.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Öh, jospa sanoisit olevasi raskaana.

Miksi noin oman navan ympärillä? Eikö olisi jotenkin hienompaa onnitella tulevia isovanhempia?

Ei ollut joulu, mutta me kerrottiin näin: mentiin vanhemmilleni ja isä ja äiti juhlisti sitä että olivat saaneet lainansa maksettua. Otin kuohuviinilasin käteen, join siemauksen ja sitten mies kaivoi uuden kuoharipullon "meilläkin on aihetta juhlaan", kaivoi lisäksi omenamehua, otti minulta lasin pois, antoi uuden lasin sillä omenamehulla ja kohotti oman lasinsa uudelleen.

Tähän asti olivat jaksaneet odottaa :) ja siis tämä ei ollut ensimmäinen raskaus.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat