Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole kertaakaan pihdannut! Parisuhteessa 3v.

Vierailija
23.11.2015 |

Annan aina kun mies haluaa. n. 2pv välein. Haluan itsekkin lähes joka kerta ja vaikka aina ei haluttaisi on touhuuminen kivaa.

Miksi naiset pihtaatte? Se pilaa parisuhteen,yhteen kuuluvuuden sekä aiheuttaa kitkaa sekä katkeruutta miehen ja naisen välillä. Jopa vihaa. Ei se mies siitä paremmaksi muutu kun pihtaatte viikon tai kaksi lisää vaan ajattelee sinusta päinvastaisesti. "et ollutkaan sitä mitä luulin". Ei vain sano sitä ääneen. 

Eikö olisi kiva kun mies pitäisi hauskana ja kivana naisena? Eikä valittavana ja pihtaavana "äitinä".

Seksi & läheisyys on parisuhteen liekki! Pitäkää sitä yllä.

N30

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan olet ap puskenut pillustasi ulos 2-3 kakaraa, teet kaikki kotityöt ja kestät siihen koko lapsiperherumban sekä käyt töissä, niin luulen sinun hihkuvan tällä palstalla vähemmän :) parisuhdeseksistä ja muusta skeidasta.

Siperia opettaa, sanotaan....

Olenko sanonut ettei mulla olisi lapsia? Kyllä on,kolme. :) Teen kaikki kotityöt muuten sekä käyn töissä, organisoin asiat jotta saan kaikki aina hoidettu. 

Ap

Vierailija
22/33 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh ap! Otan osaa! Jos mieheni haluaisi minua noin vähän, kuin sinun miehesi sinua, niin olisin aivan pohjalla. Minun mieheni haluaa minua onneksi vähintään kerran päivässä ja minäkin haluan häntä yhtä usein.

Toivon teille kuitenkin kaikkea hyvää ja toivottavasti seksielämäänne tulee käänne parempaan jossain vaiheesa. :)

Toivotaan näin :) Tämä on kuitenkin meille hyvä. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmeellistä olisi jos joku OLISI pihdannut noin lyhyessä suhteessa! :-D

Vierailija
24/33 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pihtasin kerran, raskausaikana v. 2003, kun alapää oli aivan kuiva ja tuntui että kävellessäkin tarvitsi liukuvoidetta.

Mie ei tykännyt ja kosti sillä, että alkoi kieltäytyä seksistä. Niinpä meillä ei ole ollut sen koommin seksiä.

Vierailija
25/33 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta parisuhteessa, siinähän on vielä alkuhuuma meneillään.

Vierailija
26/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ihmeellistä olisi jos joku OLISI pihdannut noin lyhyessä suhteessa! :-D

Samaa naureskelin minäkin. Tyttöraukka on täällä niin polleana kehumassa peräti kolme vuotta kestänyttä liittoaan. Meillä pisteltiin menemään kerran pari päivässä vielä kun suhdetta oli vasta kolme vuotta takana. Mutta hyvä kun hän on tyytyväinen nykyiseen tahtiin, se riittää. :)

Vierailija
27/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan olet ap puskenut pillustasi ulos 2-3 kakaraa, teet kaikki kotityöt ja kestät siihen koko lapsiperherumban sekä käyt töissä, niin luulen sinun hihkuvan tällä palstalla vähemmän :) parisuhdeseksistä ja muusta skeidasta.

Siperia opettaa, sanotaan....

Höpö höpö

20v tässä suhteessa (edellinen 14v), 4 lasta, molemmilla vaativa työ, kotityöt tekee se joka ehtii ja viitsii, paljon vieraita kestittävänä jne. eikä ole vielä koskaan tarvinnut pihdata. Raskauksien ja synnytysten aikaan lääkärin määräyksestä pakkotauko 3kk, ihan tuskaa!

Nyt on miehellä alkanut "unohtumaan" tuo rakastelu, väliä on ollut pariin otteeseen jopa 2 viikkoa, kerran peräti 4 vkoa. Jos tämä jatkuu en tiedä miten jaksan! Tähän saakka rakastelu on ollut kummallekin paras keino purkaa stressiä ja ylläpitää läheisyyttä.

Vierailija
28/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on ihan yliarvostettua ja sitä tulee joka tuutista.

Vierailija
29/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä edes osaisi. Enkä usko että loppuelämäni aikana edes tulee sellaista tilannetta, ellei nyt terveydentila yms. vaadi sitä, mutta ei se nyt ole sama asia kuin pihtaaminen. Annan aina kun mies haluaa, nautin aivan suunnattomasti siitä, että saan "täyttää aviolliset velvollisuudet" vaikkei itseä haluttaisikaan sillä hetkellä. Tai no, ainahan siinä alkaa haluttaa kun on niin kiihottava asetelma. Meistä minä oikeastaan haluan enemmän, mieluiten joka päivä.

Vierailija
30/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan aina kun mies haluaa. n. 2pv välein. Haluan itsekkin lähes joka kerta ja vaikka aina ei haluttaisi on touhuuminen kivaa.

Miksi naiset pihtaatte? Se pilaa parisuhteen,yhteen kuuluvuuden sekä aiheuttaa kitkaa sekä katkeruutta miehen ja naisen välillä. Jopa vihaa. Ei se mies siitä paremmaksi muutu kun pihtaatte viikon tai kaksi lisää vaan ajattelee sinusta päinvastaisesti. "et ollutkaan sitä mitä luulin". Ei vain sano sitä ääneen. 

Eikö olisi kiva kun mies pitäisi hauskana ja kivana naisena? Eikä valittavana ja pihtaavana "äitinä".

N30

3 vuotta parisuhteessa on niin lyhyt aika, ettei kannata vielä lähteä toisia neuvomaan. Tuossa vaiheessa suhdetta seksi kyllä maistuu molemmille osapuolille, eikä pihtailusta ole tietoakaan. Palataanko asiaan 10 vuoden kuluttua, jooko.

Vierailija
31/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N30

Ja lapsia, montako?

Vierailija
32/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kun 3v oli takana. Nyt kun vuosia on takana 14v ja lapsia kolme, kieltäydyn useinkin seksistä. En silti sanoisi sitä pihtaamiseksi jos kieltäytyy väsymyksen tai haluttomuuden vuoksi. 

Vierailija
33/33 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään kyllä pihtaa. Joskus harvoin uni vaan kertakaikkiaan vie voiton, meillä pikemminkin mies pihtailee. Vuosia yhteisiä on nyt 18v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi