Järjettömiä "väsymyskohtauksia", mistähän voisi johtua

Vierailija

Olen esim. viime yönäkin nukkunut ihan tarpeeksi, ja nukun yleensäkin, mutta välillä tulee siitä huolimatta sellainen humahtava totaalinen väsymys, jolloin voi nukahtaa ihan minuuteissa noin vain jos menee vaakatasoon. Alkoi aikalailla yhtäkkiä tämä tämmöinen.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yhtäkkiä heti kun tuli pimeää. En voi ymmärtää.

Haista sinä kuule vittu ja mene muualle aukomaan päätäsi. Alkoi yhtäkkiä jokunen viikko sitten, ei ole sidonnainen vuorokaudenajasta tai valon määrästä. Mutta sua en halua tähän ketjuun enää enempää vittuilemaan, häivy.

Vierailija

Väsymys nyt voi johtua vaikka mistä: kaamoksesta, fyysisistä syistä tai vaikkapa psyykkisestä kuormituksesta. Minulla väsymys on johtunut syövästä ja kilpirauhasen vajaatoiminnasta.

Vierailija

Juotko kahvia tai muuta missä paljon kofeiinia? Itse olen huomannut, että vaikka kofeiini yleisesti ottaen piristää, niin liian suuri määrä saa aikaan päinvastaisen reaktion. Jos juon kahvia tai etenkin kolajuomia paljon tai useana päivänä peräkkäin, niin iskee lopulta aivan järjetön väsymys. Saatan valehtelematta nukkua melkein koko vuorokauden, ei yksinkertaisesti jaksa nousta sängystä tai tehdä mitään.

Vierailija

Sinulla on erittäin hyödyllinen piirre jos eläisit japanilaista työelämäarkea - nukahtaa paikassa kuin paikassa nopsaan. Hyvä sinä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diabetes?

Ööö… MIllä spekseillä?

Sivusta turautan, että "öö, diabeteksen yleisin oire".. Kiukkuisuuden kanssa. T. Diabeetikko itsekkin

Vierailija

mulla 1-tyypin, ja varsinkin kun olen ottanut päivällä insuliinia, tulee tajuton väsymys. Jos ei ole todettu voi hyvin johtua nopeasti ja rankasti laskevasta verensokerista, kantsii käydää mittauttaan. Itse en heti tajunnut ja menin ketoasidoosiin ja teholla 3 pv- Ja olin silloin 45-vuotias

Vierailija

Mulla on lääkitty kilpirauhasen vajis, hemoglobiini viimeksi 132. Silti saan myös moisia väsymyskohtauksia. Joskus jopa 45km työmatkalla pysähdyn auton kanssa tienposkeen torkuille.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat