Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järjettömiä "väsymyskohtauksia", mistähän voisi johtua

Vierailija
23.11.2015 |

Olen esim. viime yönäkin nukkunut ihan tarpeeksi, ja nukun yleensäkin, mutta välillä tulee siitä huolimatta sellainen humahtava totaalinen väsymys, jolloin voi nukahtaa ihan minuuteissa noin vain jos menee vaakatasoon. Alkoi aikalailla yhtäkkiä tämä tämmöinen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkiä heti kun tuli pimeää. En voi ymmärtää.

Vierailija
2/21 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan siitä pimeydestä johtuu sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista sinä kuule vittu ja mene muualle aukomaan päätäsi. Alkoi yhtäkkiä jokunen viikko sitten, ei ole sidonnainen vuorokaudenajasta tai valon määrästä. Mutta sua en halua tähän ketjuun enää enempää vittuilemaan, häivy.

Vierailija
4/21 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nuo johtui kilpirauhasen vajaatoiminnasta ja vaikeasta anemiasta.

Vierailija
5/21 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes?

Vierailija
6/21 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diabetes?

Ööö… MIllä spekseillä?

Vierailija
7/21 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ottamassa perusverenkuva ja kilppariarvot.

Vierailija
8/21 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys nyt voi johtua vaikka mistä: kaamoksesta, fyysisistä syistä tai vaikkapa psyykkisestä kuormituksesta. Minulla väsymys on johtunut syövästä ja kilpirauhasen vajaatoiminnasta.

Vierailija
9/21 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilihydraatit? Jätä pullat ja leivät iltaan.

Vierailija
10/21 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko kahvia tai muuta missä paljon kofeiinia? Itse olen huomannut, että vaikka kofeiini yleisesti ottaen piristää, niin liian suuri määrä saa aikaan päinvastaisen reaktion. Jos juon kahvia tai etenkin kolajuomia paljon tai useana päivänä peräkkäin, niin iskee lopulta aivan järjetön väsymys. Saatan valehtelematta nukkua melkein koko vuorokauden, ei yksinkertaisesti jaksa nousta sängystä tai tehdä mitään.

Vierailija
11/21 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on erittäin hyödyllinen piirre jos eläisit japanilaista työelämäarkea - nukahtaa paikassa kuin paikassa nopsaan. Hyvä sinä!

Vierailija
12/21 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diabetes?

Ööö… MIllä spekseillä?

Sivusta turautan, että "öö, diabeteksen yleisin oire".. Kiukkuisuuden kanssa. T. Diabeetikko itsekkin

Vierailija
13/21 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 1-tyypin, ja varsinkin kun olen ottanut päivällä insuliinia, tulee tajuton väsymys. Jos ei ole todettu voi hyvin johtua nopeasti ja rankasti laskevasta verensokerista, kantsii käydää mittauttaan. Itse en heti tajunnut ja menin ketoasidoosiin ja teholla 3 pv- Ja olin silloin 45-vuotias

Vierailija
14/21 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeasunto tai työpaikka?

Vierailija
15/21 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lääkitty kilpirauhasen vajis, hemoglobiini viimeksi 132. Silti saan myös moisia väsymyskohtauksia. Joskus jopa 45km työmatkalla pysähdyn auton kanssa tienposkeen torkuille.

Vierailija
16/21 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla johtui kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Ei jaksanut kuin maata kotona ja raahautua töihin väkisin. Kaupassa käynti, pankkiasioiden hoito jne tuntuivat ihan ylivoimaisilta.

Vierailija
17/21 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. no ihan heti en nyt kyllä lääkäriin mene, koska sen kerran kun sen on viime vuosina mennyt tekemään, on sieltä saanut palata jonkun dg:n kanssa kotsaan. Eikös olekin oivaa logiikkaa nyt... Kyllähän tällainen huonounisuuden ja levottoman öisen pyörimisen voittaa, illallakin nukahdan kuin hupsahtaisin mustaan untuvaan ja herään seuraavan kerran aamulla. Niin ja en juo kahvia kuin aamuisin, vain joskus harvoin päivällä. Syön kai aika ok. Täytyy miettiä - jos jaksan. ap

Vierailija
18/21 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista sinä kuule vittu ja mene muualle aukomaan päätäsi. Alkoi yhtäkkiä jokunen viikko sitten, ei ole sidonnainen vuorokaudenajasta tai valon määrästä. Mutta sua en halua tähän ketjuun enää enempää vittuilemaan, häivy.

Enpä taida enää vastata kun tämän luin :D

Vierailija
19/21 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla johtuu ms-taudista.

Syitä voi olla niin monia ettei näin verkossa arvailemalla voi esittää kuin villejä veikkauksia.

Kannattaa käydä lääkärissä jos ei oireilu helpota.

Vierailija
20/21 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä taida enää vastata kun tämän luin :D

Höh, no mitä nyt :D, olen vain kyllästynyt tuollaisiin rasittaviin tolloihin päänsä aukojiin joten säästän mukavan itseni niille jotka sen ansaitsee, mutta vittuilijat saavat minulta pelkkää pahinta ja tuoreena suoraan tiskin alta. So? ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi