Kutsuin kaverit dinnerille – cheeseplateen ei koskettu. Junttia?

Vierailija

Kutsuin kahdeksan ystäväpariskuntaa dinnerille luokseni. Olin panostanut kattaukseen ja esillepanoon, sekä omaan päivänasuuni tietenkin. Pöydässä oli burgundynvärinen perintöpöytäliinani (joka on hands down upein pöytäliina mitä maa päällään kantaa), ihanaiset Iittalan astiani ja olin ostanut tätä tilaisuutta varten ihan over-the-top servettirenkaatkin! Asukseni olin valinnut taupen värisen cashmere-villapaitani ja washed denim-freddyt.

Dinneriä varten olin brainstormannut päiviä, ja päädyinkin tekemään lamb chopseja ja valkosipuliperunoita. Olisin halunnut vielä broccolia ja zucchinia, mutta ei kaupassa ollut. YOU WISH. Jälkkäriksi laitoin cake popseja ja cheeseplaten.

Ilta oli nauravainen ja ystäviä oli ihana nähdä pitkästä aikaa (rakastan heitä hands down kuuhun ja takas!), mutta cheeseplateen ei kukaan koskenut. Mikä vikana? Minussa vai frendeissä? Ovatko kaverini vain redneckejä Pohojammaalta vai what the actual fuck?

Sivut

Kommentit (107)

Vierailija

Voi helvetti miten ärsyttävää toi enkun kirjottaminen tonne väliin :D cheeseplate.. Kuinka vaikeaa kirjoittaa juustotarjotin, Suomessa me ollaan :D

Vierailija

No vika on siinä kun laitoin vain cheeseplaten. Meillä on aina cheese board ja kyllä kelpaa. Tai olisit laittanut edes cheese platen. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti miten ärsyttävää toi enkun kirjottaminen tonne väliin :D cheeseplate.. Kuinka vaikeaa kirjoittaa juustotarjotin, Suomessa me ollaan :D

Kuinka vaikeaa on ymmärtää vitsiä, kun on syntynyt ilman huumorintajua.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat