Kutsuin kaverit dinnerille – cheeseplateen ei koskettu. Junttia?
Kutsuin kahdeksan ystäväpariskuntaa dinnerille luokseni. Olin panostanut kattaukseen ja esillepanoon, sekä omaan päivänasuuni tietenkin. Pöydässä oli burgundynvärinen perintöpöytäliinani (joka on hands down upein pöytäliina mitä maa päällään kantaa), ihanaiset Iittalan astiani ja olin ostanut tätä tilaisuutta varten ihan over-the-top servettirenkaatkin! Asukseni olin valinnut taupen värisen cashmere-villapaitani ja washed denim-freddyt.
Dinneriä varten olin brainstormannut päiviä, ja päädyinkin tekemään lamb chopseja ja valkosipuliperunoita. Olisin halunnut vielä broccolia ja zucchinia, mutta ei kaupassa ollut. YOU WISH. Jälkkäriksi laitoin cake popseja ja cheeseplaten.
Ilta oli nauravainen ja ystäviä oli ihana nähdä pitkästä aikaa (rakastan heitä hands down kuuhun ja takas!), mutta cheeseplateen ei kukaan koskenut. Mikä vikana? Minussa vai frendeissä? Ovatko kaverini vain redneckejä Pohojammaalta vai what the actual fuck?
Kommentit (107)
Osuu ja uppoaa joka kerta kun ihmiset ei tajua tätä ketjua. Feeling blessed.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas tunnen Iberian niemimaan ruokakulttuurin kieltä kolmen Espanjassa vietetyn vuoden ajalta, mutta mitä järkeä mun olis sillä täällä snobbailla,kun sitä täällä ihmiset niin vähän tuntisivat, tai edes tunnistaisivat.
Itse osaan ja tunnen kyllä kaikki yleisimmät sikäläiset ravintoloiden ruokalistojen vakioherkut ja markkinoiden arkipäiväiset tuotteet, tuotenimet .
Ketä kiinnostaa tuo tilitys. Niitä Iberian herkkuja vaan esiin jos niitä kerran löytyy.
Tarkoitan vaan että ihan hyvin voisin aina minäkin tuolla tavalla sekoitella kieltä kommentteihini "pero no creo que vale la pena" eli tuskin maksaisi vaivaa...Taidan siis vain pysyä poissa ihan 'permanentemente y siempre ´ näistä kielikeskusteluista. Adiós
Vierailija kirjoitti:
Annan aloitukselle arvosanan 7/10 provoasteikolla. Seuraavassa provossaan ap voisi keskittyä siihen, ettei provoiltavaa asiaa toisteta liikaa (kuten tässä englanninkielisiä sanontoja) ja provon rakenteluun persoonien ja tapahtumien kautta tarkoittaen ettei provo lähtisi puhtaasti teemapohjalta (kuten tässä eng. kieliset sanonnat)
Menee kyllä niin metsään tää kommenttisi :D Aloituksella irvaillaan Mungon postaukselle ja tää on oikeesti hauska!
Vierailija kirjoitti:
Annan aloitukselle arvosanan 7/10 provoasteikolla. Seuraavassa provossaan ap voisi keskittyä siihen, ettei provoiltavaa asiaa toisteta liikaa (kuten tässä englanninkielisiä sanontoja) ja provon rakenteluun persoonien ja tapahtumien kautta tarkoittaen ettei provo lähtisi puhtaasti teemapohjalta (kuten tässä eng. kieliset sanonnat)
No tee itse sellainen provo joka sua miellyttää. Tää oli ihan hands down 10.
Vierailija kirjoitti:
Meidän lähikauppa oli viikonloppuna kiinni, joten jouduin turvautumaan ABC:n tarjontaan tietyissä asioissa, joita en ehtinyt aiemmin ostaa. Luojan kiitos olen niin siunattu, että mun ihana mies lähti viemään mua autolla ABC:lle! Ei Lontoossa ollut näin redneckiä meininkiä, for real. Pääsin kuitenkin ulkoiluttamaan hetki sitten kotiuttamaani burgundya cashmere-beanietäni :) Se oli hands down ehkä päivän kohokohta päästä käyttämään sitä ja ottamaan OOTD-kuvia ABC:n pihalla, jossa oli hyvä valo. Tuntuu kaikesta huolimatta siltä, että mä oon siunattu. Mä oon siunattu leijonanpentu, ja mun mies on tiikeri.
Kiitos tästä. Repesin vikalle lauseelle elämäni eniten 4:55 :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsuin kahdeksan ystäväpariskuntaa dinnerille luokseni. Olin panostanut kattaukseen ja esillepanoon, sekä omaan päivänasuuni tietenkin. Pöydässä oli burgundynvärinen perintöpöytäliinani (joka on hands down upein pöytäliina mitä maa päällään kantaa), ihanaiset Iittalan astiani ja olin ostanut tätä tilaisuutta varten ihan over-the-top servettirenkaatkin! Asukseni olin valinnut taupen värisen cashmere-villapaitani ja washed denim-freddyt.
Dinneriä varten olin brainstormannut päiviä, ja päädyinkin tekemään lamb chopseja ja valkosipuliperunoita. Olisin halunnut vielä broccolia ja zucchinia, mutta ei kaupassa ollut. YOU WISH. Jälkkäriksi laitoin cake popseja ja cheeseplaten.
Ilta oli nauravainen ja ystäviä oli ihana nähdä pitkästä aikaa (rakastan heitä hands down kuuhun ja takas!), mutta cheeseplateen ei kukaan koskenut. Mikä vikana? Minussa vai frendeissä? Ovatko kaverini vain redneckejä Pohojammaalta vai what the actual fuck?
Tuo YOU WISH on heitetty omituisesti omituiseen kohtaan eika tarkoita siina yhtaan mitaan jarkevaa.
Virheesi oli denim ja taupe yhdistelma, EI, EI, EI.
Denim ei tosiaan taupen kanssa sovi. Sen verran pitäis tietää. Tää oli varmaan miehen texti. Miehen joka ei siis osaa pukeutua. Äh...
Daim surullista, että eivät cheezeplateen koskeneet, ehkä sulla oli siinä vahingossa eilinen makkaralautanen suusta syljettyine kuorineen ja sinappijarrujälkineen? That explain the story.
Paskaahan tämä on, mutta näkeekö ihmiset oikeasti vaivaa tuollaiseen ap:n kaltaiseen elämään ja tyhjänpäiväisyyteen? Tätäkö tää nykyaika nyt sit saatana on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo YOU WISH on heitetty omituisesti omituiseen kohtaan eika tarkoita siina yhtaan mitaan jarkevaa.
Virheesi oli denim ja taupe yhdistelma, EI, EI, EI.
Denim ei tosiaan taupen kanssa sovi. Sen verran pitäis tietää. Tää oli varmaan miehen texti. Miehen joka ei siis osaa pukeutua. Äh...
Denim + Taupe on just niin kuin pitää! Täällä yrittävät päteä kaikki tyyliasioista mitään ymmärtämättömät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas tunnen Iberian niemimaan ruokakulttuurin kieltä kolmen Espanjassa vietetyn vuoden ajalta, mutta mitä järkeä mun olis sillä täällä snobbailla,kun sitä täällä ihmiset niin vähän tuntisivat, tai edes tunnistaisivat.
Itse osaan ja tunnen kyllä kaikki yleisimmät sikäläiset ravintoloiden ruokalistojen vakioherkut ja markkinoiden arkipäiväiset tuotteet, tuotenimet .
Ketä kiinnostaa tuo tilitys. Niitä Iberian herkkuja vaan esiin jos niitä kerran löytyy.
Tarkoitan vaan että ihan hyvin voisin aina minäkin tuolla tavalla sekoitella kieltä kommentteihini "pero no creo que vale la pena" eli tuskin maksaisi vaivaa...Taidan siis vain pysyä poissa ihan 'permanentemente y siempre ´ näistä kielikeskusteluista. Adiós
tonta
Sori mutta Taupe ei ole oikea ruskean sävy denimin kanssa. Liian harmaa ruskea, elikkä ei tosiaan se paras vaihtoehto. Pitää toki tietää myös minkä värinen on Denim oikeasti että voi sanoa. ...
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta Taupe ei ole oikea ruskean sävy denimin kanssa. Liian harmaa ruskea, elikkä ei tosiaan se paras vaihtoehto. Pitää toki tietää myös minkä värinen on Denim oikeasti että voi sanoa. ...
Kun on Burgundy pöytäliina, kyllä Taupe käy minkä Denimin kanssa vaan!
Vierailija kirjoitti:
Oon asunut Lontoossa vuoden aikoinani :) Siksi ehkä käytän paljon sanoja englannista.
What a fuckkin´lame excuse sis.
Olisiko mun pitänyt laittaa mieluummin sitten pöytäliina oxbloodin sävyssä?
Mitä siinä cheese platessa oli? Brie, viikunahillo ja jotkut hyvät keksit on hands down paras yhdistelmä ja varmasti pesee sun platella lattiaa. Oh my, sulla on paljon opeteltavaa dinnerin järkkäämisessä.
Mun cheeseplate sisältää mitä sisältää! Mikä oikeus sulla on kysyä?? Miten idiootti voit olla, jotain rajaa. Seuraavaks pitäis varmaan ottaa kuva cheeseplatesta??? For christ's sake, people.