Kutsuin kaverit dinnerille – cheeseplateen ei koskettu. Junttia?
Kutsuin kahdeksan ystäväpariskuntaa dinnerille luokseni. Olin panostanut kattaukseen ja esillepanoon, sekä omaan päivänasuuni tietenkin. Pöydässä oli burgundynvärinen perintöpöytäliinani (joka on hands down upein pöytäliina mitä maa päällään kantaa), ihanaiset Iittalan astiani ja olin ostanut tätä tilaisuutta varten ihan over-the-top servettirenkaatkin! Asukseni olin valinnut taupen värisen cashmere-villapaitani ja washed denim-freddyt.
Dinneriä varten olin brainstormannut päiviä, ja päädyinkin tekemään lamb chopseja ja valkosipuliperunoita. Olisin halunnut vielä broccolia ja zucchinia, mutta ei kaupassa ollut. YOU WISH. Jälkkäriksi laitoin cake popseja ja cheeseplaten.
Ilta oli nauravainen ja ystäviä oli ihana nähdä pitkästä aikaa (rakastan heitä hands down kuuhun ja takas!), mutta cheeseplateen ei kukaan koskenut. Mikä vikana? Minussa vai frendeissä? Ovatko kaverini vain redneckejä Pohojammaalta vai what the actual fuck?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
missä tästä on kyse? jostain bloggaristako vai mitä helvettiä
Mungolifen Annaa tässä mallataan.
Vietittekö dinnerin jälkeen pariskuntien lautapeli-iltaa aikuisten kesken? Sellainen baarimeininki nimittäin alkaa olla jo lapsellista ja taakse jäänyttä elämää, for real!
Aamulla jaksaa sit taas pakastaa marjoja poikaystävän kaikussa!
Minä en herjannut tuikituntematonta bloggeria, vaan nauroin hupaisalle aloitukselle.
Kaikki me emme elä blogi-Seiska -maailmassa...
:D
Kuulostat täysin ex Kotirouva Lontoosta, nyx korukutsukauppias Minna postinumerobloginsa kanssa!!!
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on aika monta kommentoijaa, jotka ei kyllä selvästi tiedä, mistä on kyse. No mut, eiköhän tilanne helpota, kun saa taas ripset kuosiin!
Joo, ei nyt löytänyt pelkkää kohdeyleisöään. Monet kommentit vaikuttaa tosi typeriltä kun tietää oikean kontekstin :D
Missä kaupoissa ei muka ole parsaa ja kesäkurpitsaa? Jopa meidän lähiön kulman Siwasta löytyy molempia.
Vierailija kirjoitti:
Vietittekö dinnerin jälkeen pariskuntien lautapeli-iltaa aikuisten kesken? Sellainen baarimeininki nimittäin alkaa olla jo lapsellista ja taakse jäänyttä elämää, for real!
Aamulla jaksaa sit taas pakastaa marjoja poikaystävän kaikussa!
Lauttapelit on tosi leimejä ja nerdyjä, frendeillä oli kyl board gameja, mut päätettiin ottaa glasses of wine ja instata kuvia niiden boardgameboxien kaa, koska osa niistä oli tosi tricky ja challengin, ja kaikki easyt niinku kimble on tosi lower middleglass.
Voi silmäparkojani :( Hirveesti hurts öögaan tällainen keskitason Finglish.
Meidän lähikauppa oli viikonloppuna kiinni, joten jouduin turvautumaan ABC:n tarjontaan tietyissä asioissa, joita en ehtinyt aiemmin ostaa. Luojan kiitos olen niin siunattu, että mun ihana mies lähti viemään mua autolla ABC:lle! Ei Lontoossa ollut näin redneckiä meininkiä, for real. Pääsin kuitenkin ulkoiluttamaan hetki sitten kotiuttamaani burgundya cashmere-beanietäni :) Se oli hands down ehkä päivän kohokohta päästä käyttämään sitä ja ottamaan OOTD-kuvia ABC:n pihalla, jossa oli hyvä valo. Tuntuu kaikesta huolimatta siltä, että mä oon siunattu. Mä oon siunattu leijonanpentu, ja mun mies on tiikeri.
Mä oon myös sitä mieltä, että mun pitää päästä pienelle mini-getawaylle. Mä oon sitä mieltä, että mun frendit, jotka jätti cheeseplaten koskemattomaksi ei oikeasti mua edes arvosta. Mä lähden nyt tyttöjen kanssa viettämään girls night outia ja sheikkaamaan mun bootya upeessa greigessä jumpsuitissani. Oon siunattu.
Ja sama suomeksi, kiitos!
Ei vuoden piikana olo Lontoossa saa vielä omaa äidinkieltä unohtumaan, kun ei edes vuosikymmenten ulkomailla asuminenkaan. Jos siis on täyspäinen normaali ihminen.
Muistuu mieleen naapurin likka, joka onnistui pääsemään ruotsinkieliseen perheeseen piikomaan Helsinkiin. Tuli lomalla käymään kotonaan. Piti sitten ehtiä jonnekin ajoissa. Ja mitäpä tämä ryökkynä huudahtikaan? Juu: "Kello on jo klockan ja minä olen vielä täällä." Saimme hyvät naurut!
Vierailija kirjoitti:
Mä taas tunnen Iberian niemimaan ruokakulttuurin kieltä kolmen Espanjassa vietetyn vuoden ajalta, mutta mitä järkeä mun olis sillä täällä snobbailla,kun sitä täällä ihmiset niin vähän tuntisivat, tai edes tunnistaisivat.
Itse osaan ja tunnen kyllä kaikki yleisimmät sikäläiset ravintoloiden ruokalistojen vakioherkut ja markkinoiden arkipäiväiset tuotteet, tuotenimet .
Ketä kiinnostaa tuo tilitys. Niitä Iberian herkkuja vaan esiin jos niitä kerran löytyy.
missä tästä on kyse? jostain bloggaristako vai mitä helvettiä