Kutsuin kaverit dinnerille – cheeseplateen ei koskettu. Junttia?
Kutsuin kahdeksan ystäväpariskuntaa dinnerille luokseni. Olin panostanut kattaukseen ja esillepanoon, sekä omaan päivänasuuni tietenkin. Pöydässä oli burgundynvärinen perintöpöytäliinani (joka on hands down upein pöytäliina mitä maa päällään kantaa), ihanaiset Iittalan astiani ja olin ostanut tätä tilaisuutta varten ihan over-the-top servettirenkaatkin! Asukseni olin valinnut taupen värisen cashmere-villapaitani ja washed denim-freddyt.
Dinneriä varten olin brainstormannut päiviä, ja päädyinkin tekemään lamb chopseja ja valkosipuliperunoita. Olisin halunnut vielä broccolia ja zucchinia, mutta ei kaupassa ollut. YOU WISH. Jälkkäriksi laitoin cake popseja ja cheeseplaten.
Ilta oli nauravainen ja ystäviä oli ihana nähdä pitkästä aikaa (rakastan heitä hands down kuuhun ja takas!), mutta cheeseplateen ei kukaan koskenut. Mikä vikana? Minussa vai frendeissä? Ovatko kaverini vain redneckejä Pohojammaalta vai what the actual fuck?
Kommentit (107)
Freddyt osana päivällis-- sorry, dinner-asua meni vähän yli, ja hauska(hko)sta ideasta huolimatta toteutus jäi vähän latteaksi. 3/5
Vierailija kirjoitti:
Minäkin inveittasin friendin coffeelle ja se eattasi kaikki cookiet, greedykö ?
And minäkin asuin two months manhattinilla enkä osaa suomea enää juuri ollenkaan :D
Oli mulla tietenkin myös muuta päällä. Accessorizing on kuitenkin se, mikä on IN. Tietty mulla oli mokkainen Alexander Wangin overshoulder clutchini – mushroomin värisenä tietty. Ilman korkkareita en edes suostu näyttäytymään, joten valitsin ihan bränikät Louboutinini :)
Ehkä heillä on laktoosi-intotoleranssi. Tai sitten eivät pidä cheekistä.
16 ihmistä (plus isäntäpari) dinnerillä on hands down ihan helvetin monta
Vierailija kirjoitti:
Kutsuin kahdeksan ystäväpariskuntaa dinnerille luokseni. Olin panostanut kattaukseen ja esillepanoon, sekä omaan päivänasuuni tietenkin. Pöydässä oli burgundynvärinen perintöpöytäliinani (joka on hands down upein pöytäliina mitä maa päällään kantaa), ihanaiset Iittalan astiani ja olin ostanut tätä tilaisuutta varten ihan over-the-top servettirenkaatkin! Asukseni olin valinnut taupen värisen cashmere-villapaitani ja washed denim-freddyt.
Dinneriä varten olin brainstormannut päiviä, ja päädyinkin tekemään lamb chopseja ja valkosipuliperunoita. Olisin halunnut vielä broccolia ja zucchinia, mutta ei kaupassa ollut. YOU WISH. Jälkkäriksi laitoin cake popseja ja cheeseplaten.
Ilta oli nauravainen ja ystäviä oli ihana nähdä pitkästä aikaa (rakastan heitä hands down kuuhun ja takas!), mutta cheeseplateen ei kukaan koskenut. Mikä vikana? Minussa vai frendeissä? Ovatko kaverini vain redneckejä Pohojammaalta vai what the actual fuck?
Tuo YOU WISH on heitetty omituisesti omituiseen kohtaan eika tarkoita siina yhtaan mitaan jarkevaa.
Virheesi oli denim ja taupe yhdistelma, EI, EI, EI.
Mutta oliko oreoita?? Dinnerillä täytyy olla oreoita tai jos oli Hälöuwiin (mix meillä ei oo yleisesti Hälöuwiin partyja by the way, onhan pumpkinit supifinnish foodiakin, oikeeta superfoodia) niin trick ja triittasitte toivottavasti parit pumpkin patchit ja nyt mun circuitit aivoista tais overloadata itsensä to the moon and back. This girl!!!
Vielä tohon päivänasun paikalle OOTD nii alkaa olla hands down fo reaöl täydellinen
Vierailija kirjoitti:
Oon asunut Lontoossa vuoden aikoinani :) Siksi ehkä käytän paljon sanoja englannista.
Tyhmältä se silti kuulostaa! Kyllä minäki puhun englantia päivät pitkät miehen kanssa, koska on Hollannista. Mutta silti jos vahingossaki menee kielet sekasin niin korjaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos juustotarjottimesta yrität puhua, niin se on cheese platter.
Juustolautanen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon asunut Lontoossa vuoden aikoinani :) Siksi ehkä käytän paljon sanoja englannista.
Tyhmältä se silti kuulostaa! Kyllä minäki puhun englantia päivät pitkät miehen kanssa, koska on Hollannista. Mutta silti jos vahingossaki menee kielet sekasin niin korjaan.
Onkohan mun frendin eksä? siis sun miehes.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Kokkasit lammasta YHDEKSÄLLETOISTA ihmiselle?!
8 pariskuntaa =16 + emanta = 17 (+mahdollinen isanta =18)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mun frendin eksä? siis sun miehes.
Ohis
Luultavasti on, koska Suomessa asuu vain yksi hollantilainen mies.
Tässä oli feili. Sun ois pitäny upgreidata settaus potenssiin tonni, että sen lookki ja visuaalinen fiilis ois ollu niinku bueno. Siks jäi cheesepleitti niinku skruudamatta ja imailematta.