Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsuin kaverit dinnerille – cheeseplateen ei koskettu. Junttia?

Vierailija
23.11.2015 |

Kutsuin kahdeksan ystäväpariskuntaa dinnerille luokseni. Olin panostanut kattaukseen ja esillepanoon, sekä omaan päivänasuuni tietenkin. Pöydässä oli burgundynvärinen perintöpöytäliinani (joka on hands down upein pöytäliina mitä maa päällään kantaa), ihanaiset Iittalan astiani ja olin ostanut tätä tilaisuutta varten ihan over-the-top servettirenkaatkin! Asukseni olin valinnut taupen värisen cashmere-villapaitani ja washed denim-freddyt.

Dinneriä varten olin brainstormannut päiviä, ja päädyinkin tekemään lamb chopseja ja valkosipuliperunoita. Olisin halunnut vielä broccolia ja zucchinia, mutta ei kaupassa ollut. YOU WISH. Jälkkäriksi laitoin cake popseja ja cheeseplaten.

Ilta oli nauravainen ja ystäviä oli ihana nähdä pitkästä aikaa (rakastan heitä hands down kuuhun ja takas!), mutta cheeseplateen ei kukaan koskenut. Mikä vikana? Minussa vai frendeissä? Ovatko kaverini vain redneckejä Pohojammaalta vai what the actual fuck?

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Platters, kova pumppu.

Vierailija
102/107 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP Tomi Björck?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei tajuu avausta.

Vierailija
104/107 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheese cake. Chec Cheek Kake. Randelin? Randomein plate. Flying late.

Vierailija
105/107 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme hillbilly-vieraita sulla. Mäkin jouduin kerran tollasille dinnereille. Olin kyllä koko ajan ihan hands in the dick, kun satiaiset kutitti ihan hell lot of. Loppuillasta sit työnnettiin cheeseplate up in the ass of Timo.

Vierailija
106/107 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä nyt sentään maailmankansalaisiksi muututa jos vuosi ollaan ulkomailla.

Vierailija
107/107 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olenkin matkustellut ympäri maailmaa, joten mulla on tietty "angle" tähän maailmankansalaisuuteen.