Kardashian/Jenner
Kuka siskoksista kaunein?
Kim, Kourtney, Khloe, Kendall vai Kylie.
Minun mielestä ehdottomasti kaunein Kendall!
Kim ei mielestäni ole millään tavalla kaunis.
Kommentit (127)
NE ON LÄSKIPERSEISIÄ HUOMIOHUORIA KAIKKI
Milloin nuo usa:ssa pyörivät uusimmat jaksot on kuvattu? Viime jaksossa hymähdin, kun Kourtney ja Kim jutteli Scottista (eronneet jo tuolloin) ja sitten Scott yhtäkkiä ilmestyykin Kourtin keittiöön etsimään auton avaimia. Kimin hämmentynyt ilme kun tajuaa Scottin olleen Kourtneyllä yötä :))
Scott <3 Kourtney
Tänään just Twitteristä luin, että ne oli nähty hempeilemässä.
Vierailija kirjoitti:
http://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/kardashian-jenner-thanksgivi…
Kiva, että myös Caitlyn ja Scott oli Khloen luona järjestetyssä kiitospäivän päivällisellä :)
Muut perhepotretista tunnistin, mutta kuka tuo vasemmanpuolisin tummaihoinen mies on?
Perhekuvan "mysteerimies" on selvitetty, hän on Kanyen lapsuudenkaveri. http://www.iltalehti.fi/viihde/2015120120757447_vi.shtml
Bruce alkaa näyttää jo naiselta tuossa sarjassa, se sen ponnari oli tosi leidi :D
Minä olen alkanut pitämään eniten Khloesta ja Scottista.
Khloella eniten järkeä päässä ja osaa ajatella omilla aivoillaan, ja yrittää hymyillä ja olla muiden tukena vaikeuksista huolimatta. Scott on niin hauska huumoriveikko ettei mitää rajaa (ne pilapuhelut jne).
Kourtney kauhea pilallepassattu narisija ja Kim pinnallinen itsensäkorostaja.
Vierailija kirjoitti:
Bruce, Kendall ja Khloe kävi yhdessä jaksossa keskustelun "tietystä henkilöstä" ja huumeiden käytöstä. Bruce oli aika tiukka kannanotossaan : "oma valinta, siinäpähän kärsii". Khloe oli sitä mieltä että se on sairaus ja sitä ihmistä pitää auttaa ja tukea. Kendall oli molempien puolella, sanoi että oma valinta on, ottaako ekat kokeilut mutta siitä syntyvä riippuvuus on sairaus jota pitää hoitaa.
Käsitin että puhuivat Lamarista, vaikka nimeä ei sanottukaan.
Mä luulin että ne puhui jostain huumeisiin kuolleesta julkkiksesta, joka kuoli pari vuotta sitten.
Minä tykkään Khloesta, koska:
- toimii välien selvittelijänä Kylien ja Kendallin riitatilanteissa
- puolustaa pikkusiskojaan Krisille
- on loistava täti Masonille (ja muille Kourtneyn lapsille)
- on tosi vahva ja joutunut kestämään todella paljon Lamarin vuoksi
- on antanut kodin Robille ja muutenkin auttanut veljeään paljon
- on kiinnostunut kodittomista ja muista huono-osaisista
- tykkää koirista (toisin kuin Kim)
- hoitaa työmatkat silloin kun Kim ja Kourt on kiireisiä perheen kanssa
- on hyvä huumorintaju ja tykkää hullutella
- vaikuttaa maanläheiseltä kuten myös Kendall