Kardashian/Jenner
Kuka siskoksista kaunein?
Kim, Kourtney, Khloe, Kendall vai Kylie.
Minun mielestä ehdottomasti kaunein Kendall!
Kim ei mielestäni ole millään tavalla kaunis.
Kommentit (127)
Häh!! Onko se Kris 60v? :o Näyttää nuoremmalta, mutta tietty rahalla tietty on osuutta asiaan :D
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on kaunottaria mutta Khloe on ollut aina myös persoonaltaan lempparini :)
On kyllä yllättävän hyvin tehty Krisin kauneusleikkaukset. Ei näytä mielestäni mitenkään epämiellyttävältä
Pidän eniten Brucesta, hän on jotenkin niin sympaattinen ja silloin kun oli vielä mies niin vaikutti jotenkin olevan ainut järkevä ja jotenkin niin loukussa kaikkien niitten höseltäjänaisten keskellä. Kris on minusta pelottava. Kim on mitäänsanomaton, hänessä ei ole mitään kiinnostavaa. Kourtney on rasittava marisija, Scott oli aika hauska. Khloe on myös hauska. Kendall on ihan tajuttoman kaunis, mutta hänellä ja Kyliellä ei myöskään tunnu olevan oikein persoonallisuutta ollenkaan. Kylie on liian seksikäs ja häntä alettiin meikata kymmenen vuotta vanhemman näköiseksi aivan liian nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Pidän eniten Brucesta, hän on jotenkin niin sympaattinen ja silloin kun oli vielä mies niin vaikutti jotenkin olevan ainut järkevä ja jotenkin niin loukussa kaikkien niitten höseltäjänaisten keskellä. Kris on minusta pelottava. Kim on mitäänsanomaton, hänessä ei ole mitään kiinnostavaa. Kourtney on rasittava marisija, Scott oli aika hauska. Khloe on myös hauska. Kendall on ihan tajuttoman kaunis, mutta hänellä ja Kyliellä ei myöskään tunnu olevan oikein persoonallisuutta ollenkaan. Kylie on liian seksikäs ja häntä alettiin meikata kymmenen vuotta vanhemman näköiseksi aivan liian nuorena.
Mua taas on alkanut kauheesti ärsyttämään Scott ja Bruce :D Kummallakin on välillä ihan huvittavia heittoja, mutta toisaalta kumpikin on yleensä kamalan lapsellisia vinkujia ja jankuttajia. Esimerkiksi se jakso kun Brucen oli pakko saada tuoda ase kotiin ja Scott pelleili siellä aseradalla ja sitten yritti syyttää sitä työntekijää oli niin ärsyttävä että melkein jäi kesken.
Ja ehkä vaikuttaa myös tuo Scottin pettäminen ja alkoholinkäyttö sekä Caitlynin "Naisena olossa vaikeinta on päättää minkä mekon laitan päälle!" yms heitot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta Kendall sopii taas malliksi täydellisesti :) pitkä ja hoikka
Ei tarpeeksi hoikka ja kasvonpiirteet keskinkertaiset. Se * listoilla suhteidensa ja maineen ansiosta, ei ulkoisten ominaisuuksien. Hän tuskin * castigeissa.
*on
*käy
Olisit nyt samalla vaivalla korjannut tuon 'castigeissa', se on castingeissa.
Scott on hauska!!! :) Ja varmaan hyvä isä lapsille. Rob on musta kamala ainakin sarjassa
Seuraako näin moni sitä sarjaa? Luulin, että olen ainut :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua taas on alkanut kauheesti ärsyttämään Scott ja Bruce :D Kummallakin on välillä ihan huvittavia heittoja, mutta toisaalta kumpikin on yleensä kamalan lapsellisia vinkujia ja jankuttajia. Esimerkiksi se jakso kun Brucen oli pakko saada tuoda ase kotiin ja Scott pelleili siellä aseradalla ja sitten yritti syyttää sitä työntekijää oli niin ärsyttävä että melkein jäi kesken.
Ja ehkä vaikuttaa myös tuo Scottin pettäminen ja alkoholinkäyttö sekä Caitlynin "Naisena olossa vaikeinta on päättää minkä mekon laitan päälle!" yms heitot.
Lisään vielä tähän että oonko ainut joka on kiinnittänyt huomiota siihen että Bruce pakenee viidakkoon aina kun alkaa joku pienikin riita tai häntä kritisoidaan? :D Tuntuu että aina kun joku juttu menee hänen mielestä väärin, ollaan jo puoliksi ulkona ja ovenraosta vielä piipitetään jotain.
Vierailija kirjoitti:
Scott on hauska!!! :) Ja varmaan hyvä isä lapsille. Rob on musta kamala ainakin sarjassa
Scottilla on tätä nykyä alkoholiongelma ja on käytännössä ollut MIA lastensa elämästä, käsittääkseni katkaisuhoidossa tällä hetkellä.
Perheessä ollaan suhtauduttu Brucen muutokseen vähän kaksijakoisesti. Ainakin Khloelle ja Kylielle tuo on ollut rankkaa, Kim sensijaan on kuulema tukenut koko ajan. Krisin on myös huhuttu olevan näreissään Caitlynin saamasta julkisuudesta ja omasta tv-sarjasta. Nykyään koko perhe tukee ja hyväksyy Caitlynin valinnan, tai ainakin medialle antavat näin ymmärtää.
Kendall on ehkä tietyllä tavalla sellainen suomalaisen mieleen kaunis. Hoikka ja todella kauniit kasvot ja tietysti eksotiikkaa kauniissa tummissa hiuksissa ja piirteissä, vaikka muutin kovin valkoinen onkin.
Kaikki siskokset on kyllä niin kauniita, että sinänsä vaikea sanoa. Kimillä on mielestäni todella kauniit kasvot, Kylie muistuttaa nykyisin paljon Kimiä kasvoiltaan. Mutta luulisin, että oikeassa elämässä nuo isot peput ehkä vähentäisivät pisteitä, en suomalaisena ole moisiin tottunut :)
Toisaalta olen itse jo pitkään hämmästellyt Kourtneyn kauneutta. Vaikka on jo pitkään ollut kolmekymppinen, niin on sarjan jaksoissa näyttänyt aina sellaiselta parikymppiseltä amerikkalaiselta hottis opiskelijalta. Nykyisin tosin taitaa ikäkin näkyä, mitä on jostain kuvista katsellut, mutta onkin jo lähemmäs neljääkymppiä kaiketi.
Khloe on kyllä myös älyttömän kaunis ja ihana luonne, mutta tietyllä tavalla kalpenee sisartensa rinnalla.
Sarjassa Scott oli hyvä isä. Nyt on tilanne vähän toisenlainen
Kendall&Kim on kauneimmat! Khloe ja Kourtney on hauskimmat. Rob ja Kylie on jotenkin seinäruusuja. Robia käy kyllä sääliksi, hänellä on ihan oikeita terveysongelmia.
Onko totta että Khloen biologinen isä on Krisin (ex?) kampaaja Alex Roldan? Samaa näköä ainakin on, minkä lisäksi muut siskot on ihan erinäköisiä.
Kaunein on Kourtney. Vaikea sanoa kuka on rumin, kun kukaan niistä ei sitä ole, mutta vähiten pidän Kimistä. Kusi noussut päähän liikaa ja on niin ' minä olen parhain ja ihanin'
Mistä nää ihmiset on tullut julkisuuteen? Onko kaikki lähtenyt Kimistä? Ja jos on niin mitä merkittävää se on tehnyt? T. Maalaistollo
Vierailija kirjoitti:
Onko totta että Khloen biologinen isä on Krisin (ex?) kampaaja Alex Roldan? Samaa näköä ainakin on, minkä lisäksi muut siskot on ihan erinäköisiä.
Se on ainakin ihan sen näköinen! Ihmetteli on jos ei ole. Oli lapsena vaalea kikkarapää ja kaikki muut lapset tummia ja oliivi-ihoisia. Khloella mun mielestä punainen pohjaväri ihossa, ei keltainen kuten muilla.
Mut täysin sieluton tapaus, yhden ilmeen ihminen. Eikö mallin pitäisi olla vähän ilmeikkäämpi.