Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kardashian/Jenner

Vierailija
23.11.2015 |

Kuka siskoksista kaunein?

Kim, Kourtney, Khloe, Kendall vai Kylie.

Minun mielestä ehdottomasti kaunein Kendall!
Kim ei mielestäni ole millään tavalla kaunis.

Kommentit (127)

Vierailija
101/127 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kendall ja Kim.

Vierailija
102/127 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Caitlynin instagramia, niin on aika nätti naiseksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/127 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kendall tai Khloe mun mielestä. Kylie vois olla mutta huulien täytös pilaa ensivaikutelman. Mutta kaikki ovat omalla tavallaan kauniita eikä kukaan ole ruma ( ei edes Kim )

Vierailija
104/127 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku epäili Kimin ja Kanyen rakkautta. Melko ihanasti tuo Kanye Kimiä katsoo...aww..

https://www.instagram.com/p/tfCA_KOS0N/?taken-by=kimkardashian

Vierailija
105/127 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee pissa housuun kun nauran tuolle Todd Krainesille 😂 paras pila ikinä.

Vierailija
106/127 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kyliellä silikonit? Joissakin kuvissa näyttää, että sillä ei ole ja joskus se näyttää, että sillä on silarit :D

Vierailija
107/127 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hänellä ollakin silikonit, mutta rintsikoilla, teippauksella jne. saa ihmeitä aikaan.

Vierailija
108/127 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se vähän aikaa sitten jossain näyttänyt rintsikoita mitä käyttää, ja ne suurentaa 2 kuppikokoa :D En ainakaan usko, että on silarit

Vierailija
109/127 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Kyliellä silareita, käyttää push-uppeja ja joskus snapchatissaan kertoi, että tissit teipataan avonaisten kaula-aukkojen kanssa.

Vierailija
110/127 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylie on kaunis!! Kim näyttää ihan ankalta huuliensa kanssa

Vierailija
111/127 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TODD KRAINES :DD se oli kyl paras

Mun lemppari aina ollu Lamar :)

Vierailija
112/127 |
26.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lemppari on Scott, se on niin komea

Vierailija
113/127 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/kardashian-jenner-thanksgivi…

Kiva, että myös Caitlyn ja Scott oli Khloen luona järjestetyssä kiitospäivän päivällisellä :)

Muut perhepotretista tunnistin, mutta kuka tuo vasemmanpuolisin tummaihoinen mies on?

Vierailija
114/127 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/kardashian-jenner-thanksgivi…

Kiva, että myös Caitlyn ja Scott oli Khloen luona järjestetyssä kiitospäivän päivällisellä :)

Muut perhepotretista tunnistin, mutta kuka tuo vasemmanpuolisin tummaihoinen mies on?

En minäkään tiedä!

Rob puuttuu :(

Ja tuo Tyga on ällöttävä.

Vierailija
115/127 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kaudella, joka pyörii nyt Avalla, on ollut aika kiusallisia hetkiä liittyen Lamarin sekaviin puhelinsoittoihin. Khloe naureskelee hermostuneesti ja kaikki välttelee aihetta. Oliko se silloin tabu? Ilmeisesti juuri tuona sarjassa Lamarin masennuskaudeksi kutsuttuna aikana mies retkahti jälleen huumeisiin..?

Mun sydän sulaa aina kun kesken aikuisten keskustelujen Mason yhtäkkiä pamahtaa ruutuun kaahaillen jollain leikkiautolla tms :D

Kun Khloe jutteli Skid Rown kodittomista ja tuntui olevan heistä aidosti huolissaan, särähti vähän korvaan se Kourtneyn "Why do you even care...?".

Vierailija
116/127 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä kaudella, joka pyörii nyt Avalla, on ollut aika kiusallisia hetkiä liittyen Lamarin sekaviin puhelinsoittoihin. Khloe naureskelee hermostuneesti ja kaikki välttelee aihetta. Oliko se silloin tabu? Ilmeisesti juuri tuona sarjassa Lamarin masennuskaudeksi kutsuttuna aikana mies retkahti jälleen huumeisiin..?

Mun sydän sulaa aina kun kesken aikuisten keskustelujen Mason yhtäkkiä pamahtaa ruutuun kaahaillen jollain leikkiautolla tms :D

Kun Khloe jutteli Skid Rown kodittomista ja tuntui olevan heistä aidosti huolissaan, särähti vähän korvaan se Kourtneyn "Why do you even care...?".

Khloe on mun lemppari

Bruce, Kendall ja Khloe kävi yhdessä jaksossa keskustelun "tietystä henkilöstä" ja huumeiden käytöstä. Bruce oli aika tiukka kannanotossaan : "oma valinta, siinäpähän kärsii". Khloe oli sitä mieltä että se on sairaus ja sitä ihmistä pitää auttaa ja tukea. Kendall oli molempien puolella, sanoi että oma valinta on, ottaako ekat kokeilut mutta siitä syntyvä riippuvuus on sairaus jota pitää hoitaa.

Käsitin että puhuivat Lamarista, vaikka nimeä ei sanottukaan.

Vierailija
117/127 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kauneimmat on Kendall ja Kourtney. Ja Leah. Kaikki muutkin kauniita (vaikka Kylien liian suuret kasvomuokkaukset vähän surettaakin).

Mun lempparit on Kendall, Scott, Khloé, Bruce (paitsi silloin kun se on liian konservatiivinen tai huutelee ärsyttävästi "Heeyyyy!!!"), Mason, Lamar, Robert.

Tai no, oikeastaan tykkään kaikista. Kimistä, Kourtneystä ja Kristä tykkään silloin kun ne on rennompia ja hassuttelee tai jekkuilee.

Brandon ja Brodykin on jees.

Minunkin puolesta Scott voisi saada oman shown (tyyliin "Scott takes..." tai "Lord Disick" :D). Nyt Scott joutuu ottamaan vastaan noita host-keikkoja Las Vegasista ja muista baareista, joissa on suurempi kiusaus juoda alkoholia ja juhlia rajusti. Toivoisin Scottin saavan asiansa kuntoon, jotta voisi palata yhteen Kourtin kanssa.

Vierailija
118/127 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kauneimmat on Kendall ja Kourtney. Ja Leah. Kaikki muutkin kauniita (vaikka Kylien liian suuret kasvomuokkaukset vähän surettaakin).

Mun lempparit on Kendall, Scott, Khloé, Bruce (paitsi silloin kun se on liian konservatiivinen tai huutelee ärsyttävästi "Heeyyyy!!!"), Mason, Lamar, Robert.

Tai no, oikeastaan tykkään kaikista. Kimistä, Kourtneystä ja Kristä tykkään silloin kun ne on rennompia ja hassuttelee tai jekkuilee.

Brandon ja Brodykin on jees.

Minunkin puolesta Scott voisi saada oman shown (tyyliin "Scott takes..." tai "Lord Disick" :D). Nyt Scott joutuu ottamaan vastaan noita host-keikkoja Las Vegasista ja muista baareista, joissa on suurempi kiusaus juoda alkoholia ja juhlia rajusti. Toivoisin Scottin saavan asiansa kuntoon, jotta voisi palata yhteen Kourtin kanssa.

Juuri luin että olisivat palanneet yhteen... Ainakin lämpimissä tunnelmissa kaulailleet yhdessä.

Vierailija
119/127 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Khloe on mun lemppari <3

Bruce, Kendall ja Khloe kävi yhdessä jaksossa keskustelun "tietystä henkilöstä" ja huumeiden käytöstä. Bruce oli aika tiukka kannanotossaan : "oma valinta, siinäpähän kärsii". Khloe oli sitä mieltä että se on sairaus ja sitä ihmistä pitää auttaa ja tukea. Kendall oli molempien puolella, sanoi että oma valinta on, ottaako ekat kokeilut mutta siitä syntyvä riippuvuus on sairaus jota pitää hoitaa.

Tuon jakson huumekeskustelu alkoi siitä kun olivat juuri kuulleet uutisen Glee-näyttelijä Cory Monteithin kuolemasta (Kendall mainitsi Coryn etunimen). Saattoivat toki myös Lamarin tilannettakin sivuta rivien välistä. Yllätti vähän se Brucen jyrkkä asenne. Khloe ja Kendall empaattisempia.

Vierailija
120/127 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Khloe on mun lemppari <3

Tuon jakson huumekeskustelu alkoi siitä kun olivat juuri kuulleet uutisen Glee-näyttelijä Cory Monteithin kuolemasta (Kendall mainitsi Coryn etunimen). Saattoivat toki myös Lamarin tilannettakin sivuta rivien välistä. Yllätti vähän se Brucen jyrkkä asenne. Khloe ja Kendall empaattisempia.

Aa, ok. Se meni minulta ohi. Ajattelin sen liittyvän Lamariin, kun samassa jaksossa Lamar soitteli niitä ihme puheluitaan. Khloe - parka, minä niin samaistuin sen tapaan kösitellä asiaa, se naureskeli vaivaantuneena. Sanoi tosin, että hänellä hermostuneisuus tulee esiin nauruna, mulla tekee samaa. Olen nauranut epäsopivissa tilanteissa :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi