Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perjantaina työkaveri loukkasi mua ja tänään jatkuu.

Vierailija

Perjantaina oli pikkujoulut ja iltapäivällä kun laitoimme itseämme kuntoon työkaveri haukkui mun korua "eikö sulla ole muuta korua kuin tuo? Käytät aina samaa". Sanoin että pidän siitä enkä muutenkaan ole koruihmisiä. Vastaus oli "no, mutta aika tylsää käyttää aina samaa kun se ei sovi kaikkien vaatteiden kanssa".
Siinä vaiheessa meni fiilis ja vedin takin niskaan js pakkasin kamani ja lähdin kotiin. Siinä työkaveri ihmetteli minne lähden. Sanoin että lähden kotiin kun ei huvita juhlia enää tuollaisen loukkauksen jälkeen.

Tänään on morkattu kenkiä, paitaa ja hiuksia.
Pyysin lopettamaan. Eipä lopu ei. Istuin 30min vessassa itkemässä kun en vaan jaksa kuunnella tuollaista. Ilmoitin tämän jälkeen pomolle että lähden kotiin kun migreeni iskemässä.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

No näytitpä sitten arvostelijalle mikä sua loukkaa, eli ei enää lopeta. Olisit jäänyt pe juhlimaan, etkä kiukuttelemaan, niin ei olis tajunnut mitään.

Vierailija

Tervetuloa aikuisuuteen, jossa pitää jo osata laittaa asioita sanojan puutteellisuuden piikkii, eikä ottaa henkilökohtaisesti.

Vierailija

Voi ap, jospa annan sulle yhden neuvon näin, todennäköisesti, hieman vanhempana naisena. Maailma on täynnä kusipäitä ja pakosta heihin jossain tulee törmättyä. Kusipäätä et saa muutettua, mutta oman asenteesi saat. Eli ainoa, johon voit vaikuttaa on miten noihin "loukkauksiin" suhtaudut. Potkujen saaminen töistä ei ole tuon arvoista, ja potkut tulee, jos jatkat työnantajan kusettamista olemattomilla saikuilla. Eli: opettele asenne, jossa tuon ihmisen sanomisilla ei ole sinulle mitään merkitystä, ja tee se myös hänelle selväksi. Toki voit myös kuitata jotain petolinnun perseen näköisestä naamasta halutessasi, mutta se nyt on vaan alemmalle tasolle laskeutumista ja aika tarpeetonta.  

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No hei sano sille että lopettaa ja että hänen mielipiteensä ei kiinnosta. Oikeesti tosi törkeetä.

No hei ap! Kannattaa vähän peilata omaa kirjoitustyyliä ennen vastaamista niin ei jää niin helposti kiinni...

Vierailija

Miksi ihmeessä loukkaannuit noin paljon jostain korusta? Tottahan se on, sama koru ei sovi kaikkien vaatteiden kanssa.
Todella lapsellista käytöstä, kun lähtee juhlista tuollaisen takia.
Nyt sun työkaveri kiusaa sua hamaan tulevaisuuteen saakka, vaikka sekään ei tietenkään ole oikein.

Vierailija

Miksi annat muiden ihmisten vaikuttaa noin paljon mielialaasi? Jos työkaverisi haluaa pilkata sinua, hän saa paljon enemmän tyydytystä kun näytät miten paljon annat hänen vaikuttaa sinuun. Haistata paska ja pidä hauskaa, miksi välität muista?

Vierailija

Olen 10 vuotta kuunnellut tuota nälvimistä ja nyt katkesi kamelin selkä.
Voi olla että olen lapsellinen ja tyhmä, mutta en enää vaan jaksa kuunnella tuota.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi olla että olen lapsellinen ja tyhmä, mutta en enää vaan jaksa kuunnella tuota.
Ap

Sinä olet ainut joka asiaan voi vaikuttaa. Jos et jaksa kuunnella, sano suoraan työkaverillesi että hän on pelle ja toivoisit että hän lopettaa nälvimisen. Asia ei muutu jos et aukaise suutasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap

Mitkä sitten ovat vaihtoehtosi?! Jättäytyä pois kokonaan työelämästä?! Eikö jo alakoulussa opetettu, että omapussiin mahtuu se yksi mätäomena, joka ei osaa käyttäytyä tismalleen oikein niin kuin ohjekirjoissa sanotaan, jonka kanssa on vaan opittava elämään.

Vierailija

Tuo nyt oli tyhmää. Jos sinua kiusataan niin ei se sillä lopu että lähdet kotiin ja valehtelet syyn.

Seuraavan kerran käsket kiusaajan painua tekemään töitään ja jos kiusaaminen ei lopu ilmoitat esimiehelle. Jos siitäkään ei ole apua niin sitten luottamusmiehelle. Ja mikä tärkeää pidä puolesi. Käsket pitää suusa kiinni ja keskittymään siihen miksi työpaikalle tullaankin. Eli tekemään töitään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat