Olenko masentunut?Elämä tuntuu jotenkin niin vaikealta!APUVA!

Vierailija

Meillä useampi lapsi.Olen aina ollut perustyytyväinen.Nyt aamuisin vituttaa herätä.Miehen kanssa ei suju,kaikki mitä se sanoo vituttaa.Rahat tuntuu olevan tiukilla vaikkei ne nyt oikeasti ole koska mies siitä valittaa.Valittaa myös perheen syömisestä.
Olen ollut 3 kk flunssassa.
Jotain alapää vaivaa josta pitäisi mennä lääkärille,pelottaa ja vituttaa.
Hammaslääkärille pitäis mennä mutta tiedän että se maksaa joten en viitsi..tuntuu että hampaat reikiä täynnä.
Yleiskunto jotenkin surkee.
Ei huvita siivota,ei laittaa ruokaa,ei leipoa.
Seksi ei maistu.

Kommentit (15)

Vierailija

Just toi lääkärikin..maksan taas 40 euroo poli maksuja ja taas uudelleen jos joudutaan leikkelemään..hammaslääkäri maksaa ties mitä,viimeksi käynyt 4 vuotta sitten kun se oli odottavalle äidille ilmaista..mistä rahat näihin?

Vierailija

Voit toki olla masentunutkin ( eli lääketieteellisesti depressiivinen), mutta ennemmin vaikuttaa siltä, että olet kyllästynyt, tympiintynyt ja turhautunut. Olet tyytymätön elämääsi ja pystyit hyvin erittelemään syyt, miksi olet. Tottakai se masentaa eli vetää mielen apeaksi, mutta on kuitenkin eri asia kuin sairaus nimeltä masennus.

Vierailija

No ajattelin just että masentunut taitaa olla sellainen joka kokee kaiken liian aikeaksi.Mulla tietyt asiat esim. lapset tuottavat valtavasti iloa..miehen kitinä rahasta ja syömisestä ottaa päähän ja oma sairastelu..

En ymmärrä miten tästä jatkaisin ja mistä lähtisin asioita laittamaan kuntoon..

Olen yrittänyt tehdä miehen elämän niin helpoksi kuin mahdollista koska tiedän että se käy töissä ja tuo suuren osan leivästä pöytään..kuitenkin kiitos on se jatkuva valitus ja se on jatkuvasti raivoissaan esim. lapsille jo ihan siitä että ne leikkii..

Vierailija

Pelottaa tuo oma sairastelu ja tuntuu että äidin ja naisen täytyy jaksaa..mieheltä en mitään empatiaa saa nykyään vaan mielellään sitten vaan korostaa ja komppaa sitä että mussa jotain vikana ja huono ihminen olen kun sairastelen..

Se on ollut aina ihan hyvä mies mutta nyt toi sen kiukkuaminen lapsille ja mulle on jotenkin kestämätöntä..

Miksi valittaa kokoajan rahasta kun siitä nyt ei mitään huutavaa pulaa ole..

Eilen sano just aamiaispöydässä kun lapset söi että syötte jo huomisenkin ruoan..siihen loppu mun ateriointi..

Auttakaa!!

Vierailija

Terapiat tai lääkitykset eivät muuta rahatilannettasi yhtään paremmaksi. Sen sijaan voisit harkita perheneuvolaa joko yksin tai yhdessä miehen kanssa parisuhteenne parantamiseksi. Et ilmeisesti ole töissä, joten olisiko työhönpaluusta apua? Kirjoita ylös kaikki asiat, jotka mielestäsi nyt ovat huonosti. Ja mieti jokaisen kohdalla erikseen, mitä sinun pitäisi tehdä, jotta tilanne muuttuu.

Vierailija

No olen vanhempainvapaalla joten en nyt vielä puoleen vuoteen mene työhön takaisin..meillä ihan pieni vauva..

Tunnen olevani kuin vankilassa..en voi tehdä mitään lasten takia..jos jotain yritän, valittaa mies että se vie aikaa hänen töiltään vaikkei ole mitään taas puoleen vuoteen tehnytkään..remontit kesken ja kaikki seisoo..En viitsi lähteä edes kauppaan koska tiedän että täällä täysi sota päällä kun tulen,mies naama mutkalla ja lapset ilkeilleet ja olleet hankalia.

Jotenkin ahdistaa päivästä toiseen nuo pyykit ja tiskit ja ruoka ja mitään ulospääsyä ei ole..

Lapset tuntuu natisevan kokoajan..enemmän kuin ennen..

Mies koittaa ilmeisesti korjata parisuhdetta seksillä koska vonkuu sitä kokoajan..itse en halua enklä pysty koska naisten vaivoja..sinne lääkäriin menossa..

Vierailija

Miksi alapeukku tuohon edelliseen..laittakaa nyt jotain kommenttia..kiinnostaa todella kaikkien mielipide koska tuntuu että sekoan tai alkoholisoidun kohta..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No olen vanhempainvapaalla joten en nyt vielä puoleen vuoteen mene työhön takaisin..meillä ihan pieni vauva..

Tunnen olevani kuin vankilassa..en voi tehdä mitään lasten takia..jos jotain yritän, valittaa mies että se vie aikaa hänen töiltään vaikkei ole mitään taas puoleen vuoteen tehnytkään..remontit kesken ja kaikki seisoo..En viitsi lähteä edes kauppaan koska tiedän että täällä täysi sota päällä kun tulen,mies naama mutkalla ja lapset ilkeilleet ja olleet hankalia.

Jotenkin ahdistaa päivästä toiseen nuo pyykit ja tiskit ja ruoka ja mitään ulospääsyä ei ole..

Lapset tuntuu natisevan kokoajan..enemmän kuin ennen..

Mies koittaa ilmeisesti korjata parisuhdetta seksillä koska vonkuu sitä kokoajan..itse en halua enklä pysty koska naisten vaivoja..sinne lääkäriin menossa..

Hyvä juttu, että sulla on aika lääkäriin. Kunhan vaivat selviää, voisit koittaa tulla miestä puolitiehen vastaan ja harrastaa seksiä miehesi kanssa. Miestäsi todennäköisesti ottaa tilanteenne päähän ihan yhtä paljon kuin sinuakin, koska hän elättää nyt perhettä, kotona odottaa vaimo, jota ei kiinnosta kodinhoito ja joka kieltäytyy vielä seksistäkin. Koita ajatella niin, että tilanteenne on vain väliaikainen ja puolenv uoden päästä voit palata töihin, rahatilanne paranee, saat itsellesi muutakin tekemistä kuin vain lasten ja kodin hoitaminen. Miten on, voisiko isommat lapset mennä päiväkotiin?

Vierailija

No tilannehan ei ole noin mustavalkoinen.Hoidan kotityöt mutta ilman iloa ja kiinnostusta..ennen hoidin ne koska halusin ja siisti koti oli parasta ja riitti minulle..tuntuu kuitenkin nykyään ettei mikään riitä vaan sitten valitetaan että en ole siivonnut jääkaappia tai pessyt tiskejä oikein tai jotain muuta..

seksiä harrastetaan parin päivän välein mutta mies roikkuu jatkuvasti mussa kiinni ja rutistelee..ihan ahdistelee..todella outoa..ei mitään hellyyttä tai läheisyyttä vaam aina sellaista seksististä!!

Ja lapsistani en missään nimessä halua olla erossa..he ovat päivieni valo ja elämäni suola..heidän kanssaan jaksan mutta kaikki tämä muu pyöritys ilamn kiitosta on perseestä..eikä tarvisi kiitellä jos joskus olisi tyytyväinen eikä aina valittaisi..

joskus olisi sellainen empaattinen eikä lähtisi menemään tai suutuuisi jos kerron että minulla hiukan hulia ja ikävä olo..kun koitan puhua mies yleensä suuttuu...

Vierailija

Hmm, no ainakin hyvä että oot havahtunu tilanteeseen. Lapsia ei mulla ole niin en osaa sanoa siihen mitään mutta ihmettelen kun monesti täältä lukee että miehet kiukkuaa eikä "osaa" olla lasten kanssa, niin onko ne ennen lapsiaki ollu tommosia?:| ja miltähän Lapsista tuntuu ku isä sanoo että söitte huomisenkin ruoat:D vaikka sanoiski puoliks vitsillä, nii ei lapset ehkä ymmärrä. Onko sun mies vaan pihi vai säästää johonki tiettyyn? Mutta joo. Kannattaa kirjottaa kaikki ylös mikä ärsyttää. Ja puhua sen miehenkin kanssa, ehkä sitäki joku harmittaa ja se purkautuu nalkutuksena.

Vierailija

Niin ja soitahan nyt vaikka kunnalliselle hammaslääkärille. Valitat vaikka kipua, siellä selviäis mitä kaikkea pitää tehä hampaille. Suun terveys kuitenki vaikuttaa kaikkeen muuhunkin, voi olla joku tulehdus joka pahentuessa leviää sydämeen esim. Ja voin kertoa että ku pitkittää sitä hammaslääkäriin menoa...se vasta maksaa. Tää on tätä jälkiviisautta..
/13

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat