Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi laittoi ruokaa, järkytyin

Vierailija
22.11.2015 |

Olin siinä keittiössä rupattelemassa kun anoppi teki kananastiketta. Yhtäkkiä hän haki jääkaapista voita (sitä valion voita mikä sinisessä kääreessä) ja siitä leikkasi ainakin 50g palan ellei jopa enemmänkin ja laittoi kastikkeen joukkoon.. Joulunakin hän höylää juustohöylällä reilusti voita laatikoiden päälle. Siis miksi sitä voita pitää änkee joka paikkaan

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinnöt tulee nopeammin kun vanhukset alkavat karppaamaan.

Vierailija
22/80 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Basbarduu90 kirjoitti:

Usko nyt ap. Voi, suola, tupakka ja alkoholi on hyvää. Eli syö sitä voikastiketta äläkä mussuta :D

'

Paskakin on hyvää, miljardit kärpäset ei voi olla väärässä.

Mutta joo, voilla saa harvoin pilattua ruokaa, suolaamalla se kyllä jo onnistuu aika helposti ja tupakkahan on ihan kamalaa. Olen kieltäytynyt seksistäkin monsesti siksi että partneri haisee tuhkakupilta, se on kuvottavaa.

t.mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin anoppi käyttää reilusti voita ruoan valmistuksessa. Ehkä se on jokin ikäpolvikysymys? Tai 60-luvun talouskoulussa ruoka on opetettu kruunaamaan voilla?

Vierailija
24/80 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pienestä järkytyt :D :D

Vierailija
25/80 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin anoppi käyttää reilusti voita ruoan valmistuksessa. Ehkä se on jokin ikäpolvikysymys? Tai 60-luvun talouskoulussa ruoka on opetettu kruunaamaan voilla?

Samoin oma anoppi ja appiukon verenpaine on yli 220... oikeesti, kerran mittasi kun oltiin paikalla ja mittarista loppui asteikko kesken. Luulen että anoppi yrittää tappaa miestään noilla ruuallaan.

Vierailija
26/80 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniin kastikkeisiin laitetaan lopuksi voita. Antaa makua ja kiiltoa

Vierailija
27/80 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perinnöt tulee nopeammin kun vanhukset alkavat karppaamaan.

Mitäs karppaaminen tähän asiaan liittyy?

Vierailija
28/80 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin oma anoppi ja appiukon verenpaine on yli 220... oikeesti, kerran mittasi kun oltiin paikalla ja mittarista loppui asteikko kesken. Luulen että anoppi yrittää tappaa miestään noilla ruuallaan.

Voi ei nosta verenpainetta.

Vierailija
29/80 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä järkytyt pienestä, pieni määrä liikaa voita joskus harvoin ei ole kovinkaan paha. Voisinpa itse joskus edes syödä jotakin anoppilassa, vuodesta toiseen hävettää kieltäytyä ruoasta kun siellä kovasti tarjotaan ruokaa, mutta en voi syödä anopin ruokia, koska kaikki ruoka siellä on päiväysvanhaa.

Kaikki ruoat ostetaan punaisella lapulla tai saadaan päiväysvanhana jo ruoka-avusta, sitten ne vain pistetään jääkaappiin ja siitä ne sitten valmistetaan viikon päästä... Maitokin on aina vähintään viikon vanhaa joten jos edes kahvia uskaltaa juoda niin sekin mustana. Ja kahvin ohessa tarjottavissa pullissa/pipareissa mennyt päiväys vähintään kuukausia sitten, oksettavaa. 

Vierailija
30/80 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei nosta verenpainetta.

Suolaton voi ei nosta, mutta sitä ei Suomessa juuri käytetä. Jos voissa on suolaa, se nostaa verenpainetta, ja suomalaisissa voissa on suolaa, eli summa summarum: suomalainen voi nostaa verenpainetta, joten olit väärässä tai puhuit tarokoituksella paskaa.

Vierailija
31/80 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aloittajalle on tähän asti maistunut anopin tekemät kastikkeet? Nyt kun näki, että sinne laitetaan voita, on järkyttynyt :-)

Mulla on vahva käsitys, että sellaisissa fiineimmissä ravintoloissa nimenomaan käytetään just voita noitten kastikkeiden tekoon ja pihvien paistoon...

Mä itse ihmettelin pitkään, että miks laps vetää anoppilassa porkkanaraastetta ihan lautaskaupalla. Ja joo, maistuihan se toki jotenkin makeammalta kun kotona. Niinpä niin, kerran sitten näin miten sinne porkkanaraasteen joukkoon kaadettiin suoraan pussista aika reilusti sokeria :-D

Vierailija
32/80 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ruokaa nyt kyllä pystyy syömään. Mullapa oli anoppi, joka keitti kalakeiton vanhoista kaloista. No, anoppi olikin psyykkisesti sairas. En pystynyt vuosiin syömään minkäänlaista kalakeittoa.

Vierailija
33/80 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo luulin, että olis ollut jotain mistä järkyttyä.

Kun mun anoppi laittaa ruokaa, osa ruokatarvikkeista on homeessa, kana tarjoillaan raakana jne.

En mä silti järkyty, välttelen vaan siellä syömistä.

Vierailija
34/80 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan, sanonko mitä, noita anoppeja. Aina ne onnistuu mokaamaan. Sanoisin kuitenkin, että AP:n anopilla oli yritystä. Yritti, ressukka, laittaa miniälleen hyvää ruokaa.

Niin minäkin aina yritän. Olis mukavan kauheeta päästä kärpäsenä kattoon kuuntelemaan, kun lasten perheet ajavat kotiin.

Vierailija
35/80 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai vaan syönyt sitä kastiketta? Ja kai vahdit haukkana ettei miehesi ja lapsesi syöneet sitä kastiketta pisaraakaan! Jos söitte niin perheenne on tuomittu ikuiseen läskiin ja tulevaisuus on pilalla. Ja tämä on anopin vika. Älä enää ikinä vaaranna perheesi turvallisuutta menemällä anopin luo koska anopin kastike on myös parempaa kuin sinun ja perheesi alkaa pian vaatia parempia ruokia ja sinusta ap tulee LÄSKI!

Vierailija
36/80 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko ap odottaa niitä todellisia ongelmia ja järkyttyä vasta sitten.

Vierailija
37/80 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ja kerma (ilman karrageenia) ovat maukkaita ja terveellisiä ruoka-aineita. Meillä ovat molemmat lähestulkoon jokapäiväisessä käytössä olleet jo kymmenisen vuotta.

Vierailija
38/80 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ja kerma (ilman karrageenia) ovat maukkaita ja terveellisiä ruoka-aineita. Meillä ovat molemmat lähestulkoon jokapäiväisessä käytössä olleet jo kymmenisen vuotta.

Tarkkana saa kaupassa olla kerman kanssa, melkein kaikissa kaupoissa on karrageeni-kermaa.

Vierailija
39/80 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ilmeisesti järkyttyi siksi, että hän on aina syönyt anoppinsa sapuskoja hyvällä ruokahalulla tietämättä sitä, että maku on tullut hänen pelkäämästään voista.

Vierailija
40/80 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aloittajalle on tähän asti maistunut anopin tekemät kastikkeet? Nyt kun näki, että sinne laitetaan voita, on järkyttynyt :-)

Mulla on vahva käsitys, että sellaisissa fiineimmissä ravintoloissa nimenomaan käytetään just voita noitten kastikkeiden tekoon ja pihvien paistoon...

Mä itse ihmettelin pitkään, että miks laps vetää anoppilassa porkkanaraastetta ihan lautaskaupalla. Ja joo, maistuihan se toki jotenkin makeammalta kun kotona. Niinpä niin, kerran sitten näin miten sinne porkkanaraasteen joukkoon kaadettiin suoraan pussista aika reilusti sokeria :-D

Tuo porkkanaraastejuttu. Siis mitä helvettiä? Porkkanathan ovat niin makeita jo luonnostaan, että miksi niihin pitää sokeria laittaa? :DD