Joululahjaideat 0-15e
Maksimihinta lahjalle tai sen valmistustarvikkeille 15e.
Ehdotuksia? Sekä pienelle pojalle/tytölle, isommalle pojalle/tytölle, aikuiselle, iäkkäälle.
Kommentit (19)
Siis 4 lahjaa 15e tai 15e per nuppi?
Itse tehtyjä lahjakortteja. Ikkunan pesua tai lapsenvahtia tai mitä vaan.
Isommalle tytölle/pojalle ostaisin joko elokuvalipun tai lahjakortin johonkin liikkeeseen.
Itsetehtyjä suklaita tai muita karkkeja, hilloja ym.
Tee piparkakkutaikinasta isoja ❤️. Ennen paistamista laita jokaiseen ❤️:een nauhan mentävä reikä, paista ja jäähdytä. Kirjaile sokerikuorutuksella nimet kauniisti ❤️pipareihin, aseta silkkinauhat rusetille ja anna lahjaksi. Halpaa ja helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Käsintehdyt palasaippuat (esim sisustusputiikeista), kauniit kynttilät, viiniä, suklaata, villasukat. Tällaiset ovat itselleni mieluisia lahjoja, olen parikymppinen nainen.
Teini-ikäiselle tytölle vaikka joku bodymist, suihkusaippuaa, vartalovoidetta (esim. Body Shopista saa kivoja lahjapaketteja).
Teini-ikäiselle pojalle, hmm.. En kyllä keksi mitään :D Ehkä joku suihkusaippua-dödösetti?Pienille sukulaislapsille (2-7v.) olen yleensä ostanut asusteita tai vaatteita, esim hiuspantaa, pinnejä, sisätossut, pipoa, jotain vaatteita.
Äidilleni ostan yleensä jonkun ihonhoitosetin ja suklaata.
Tuossa nyt jotakin mitä itsellä tuli mieleen :) Minulla on aika paljon läheisiä, joten on pakko pitää lahjabudjetti per hlö melko pienenä, juuri 10-15€ tuntumassa.
En jaksanut lukea. Muita ideoita?
ap
Pokkarikirja ja suklaalevy.
Aku Ankan taskukirja ja namia.
Langat villasukkiin tai lapasiin tai pipoon saa alle 15eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsintehdyt palasaippuat (esim sisustusputiikeista), kauniit kynttilät, viiniä, suklaata, villasukat. Tällaiset ovat itselleni mieluisia lahjoja, olen parikymppinen nainen.
Teini-ikäiselle tytölle vaikka joku bodymist, suihkusaippuaa, vartalovoidetta (esim. Body Shopista saa kivoja lahjapaketteja).
Teini-ikäiselle pojalle, hmm.. En kyllä keksi mitään :D Ehkä joku suihkusaippua-dödösetti?Pienille sukulaislapsille (2-7v.) olen yleensä ostanut asusteita tai vaatteita, esim hiuspantaa, pinnejä, sisätossut, pipoa, jotain vaatteita.
Tuossa nyt jotakin mitä itsellä tuli mieleen :) Minulla on aika paljon läheisiä, joten on pakko pitää lahjabudjetti per hlö melko pienenä, juuri 10-15€ tuntumassa.
ap
Haistappa paskaa. Joku käytti aikaa hyvään vastaukseen ja sää vaan vittuilet!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No sori, ajattelin laittaa pitkästi kaiken mitä mieleen tulee, kun et ollut vielä saanut muita vastauksia. Odotas, tiivistän;
-Villasukat
-Käsintehtyjä palasaippuoita
-Viiniä
-Suklaata
-Ihonhoitolahjapakkaus (esim Body Shop tai voit myös koota itse mieluisista tuotteista)
-Suihkusaippua-dödösetti
-Lapsille asusteita ja vaatteita
Vielä tuli mieleen löylytuoksut, nekin on kivoja.
Hyi sinua numero 7!
Ajattele vapaasti mitä ajattelet, mutta älä loukkaa muita äläkä esiinny toisena henkilönä! Pysy poissa ketjusta jos ei lahjavinkit kiinnosta!
-oikea ap
Kynttilät unohtui tiivistelmästä. T. Nro 1&5. Otankohan mä tämän liian vakavasti, olisi mulla muutakin tekemistä :D
Legot
Piirustustarvikkeet
Muovailuvahasetti
Hotwheels autot tai ratapalat
Lego minifigures
Herkkukori, jossa sievään paperiin käärittyjä marmeladeja
Käsivoide
Laudeliina
Lakanapakkaus Ikeatms. muu edullinen
IKEAn lelut, tyynyt, pehmoeläimet, askarteluhelmet yms.
Itse ommellut pehmolelut ja tyynyt
Juustot
Korut
Hiustuotteet
Dvd
Kaulaliina
Hanskat tai kintaat
Valmis, koristeltu piparkakkutalo. Sellaisessa perheessä jossa ei itse leivota, osataan arvostaa. :)
Heijastimet
Taskulamppu ja patterit
Vierailija kirjoitti:
Kynttilät unohtui tiivistelmästä. T. Nro 1&5. Otankohan mä tämän liian vakavasti, olisi mulla muutakin tekemistä :D
Huoh, mistähän tuo vitonen tuli. 1&10 siis.
Taulu, kehykset ja sisälle valokuva. Tai jos maalaus/piirustustaitoja riittää, niin hyödyntämään niitä. :)
Sips pss, Juusto snackseja, Raffeleita ja Hot rodeja = Suolainen lahjakori
Edullinen ja erilainen!
Kännykkäkotelo itse tehty tai ostettu, kaulanauhalla tai ilman
iPadin tai tabletin suojapussi itse tehty, ostettuna joudut etsimään alesta todennäköisesti budjetissa pysyäkseen
Kirjoitustarvikesetti
Muistitikku kivalla yksityiskohdalla tai kivalla kaulanauhalla
Suojakuoret puhelimeen. Jos tietää lahjan saajan puhelinmallin
Arpoja
Kukkia
Ikkunakoriste
Palapeli
Puinen puurokauha ja siihen iso rusetti
Teini-ikäiselle pojalle, hmm.. En kyllä keksi mitään :D Ehkä joku suihkusaippua-dödösetti?
Pienille sukulaislapsille (2-7v.) olen yleensä ostanut asusteita tai vaatteita, esim hiuspantaa, pinnejä, sisätossut, pipoa, jotain vaatteita.